Focus mk4 2018
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Focus mk4 2018
Také mám po testování FF IV s motorem 1,0 EB 92 kW TREND plus , najel jsem s ním cca 200km za 24h na delší dobu testování nemám čas .
Musím říci , že mě FF IV 1,0 EB mile překvapil v akceleraci ve SPORT módu. Jede opravdu slušně řekl bych že je to pěkně " splašený zajíc " proti tomu 1,5 EB 4 val je pěkně líná mrcha
Musím říci , že mě FF IV 1,0 EB mile překvapil v akceleraci ve SPORT módu. Jede opravdu slušně řekl bych že je to pěkně " splašený zajíc " proti tomu 1,5 EB 4 val je pěkně líná mrcha
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Focus mk4 2018
zajimavy poznatek resp zkusenost...ale focus uz ztraci ze sveho dizajnu, jak exterier, tak interier...je smutne, jak se odevsad kopiruje a automobilka nedrzi rysy konkretniho modelu...beze znaku clovek nevi, jestli je to hyundai, nebo ford
FFIII kombi 1.5 110kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12898
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus mk4 2018
To mas ako s mobilmi. Co nove chces vymysliet?
A nemozes to prekopat cele, prehadzat, lebo ludia budu zmateni. A nekupia.
A nemozes to prekopat cele, prehadzat, lebo ludia budu zmateni. A nekupia.
Naposledy upravil(a) stano. dne 23.10.2018 23:22, celkem upraveno 1 x.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Focus mk4 2018
nove ? osobne neznasam kaskadovite palubky a vytrčajúce veci okolo, subjektivny nazor...mobil ma svoj tvar a riesia sa appky, funkcie atd...ale co vedie automobilky k tomu, aby robili hnusne členite interiery...ved tam sa ani normalne neda utriet prach ...o forme na vyrobu palubky nehovoriac, urcite narocnejsia
porsche robi XY rokov ten isty dizajn a predava sa to...ked som videl model 2018 a odmyslel si znak Fordu...čista Korea...a opacne to plati tiez, mrkni na kombi z boku
porsche robi XY rokov ten isty dizajn a predava sa to...ked som videl model 2018 a odmyslel si znak Fordu...čista Korea...a opacne to plati tiez, mrkni na kombi z boku
FFIII kombi 1.5 110kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12898
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus mk4 2018
Predne svetla ako Volvo, zadok Renault... Je toho viac. Bohuzial, uz je tolko modelov, generacii a faceliftov, ze na nieco sa bude podobat.
Rozvrhnutie palubky nevymyslia uplne ine. A dokonale riesenia nedostane nizsia stredna trieda. Take davaju do inych modelov.
Rozvrhnutie palubky nevymyslia uplne ine. A dokonale riesenia nedostane nizsia stredna trieda. Take davaju do inych modelov.
-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 24.02.2016 14:01
Re: Focus mk4 2018
Ono to je podle mě tím, že návrháři skáčou z jedné automobilky do druhé a sebou smozřejmě tahaj svoje myšlenky a nápady. Takže pokud je jendou u hnujdaje, pak u renoltu a pak skočí k fordu zákonitě si musej bejt podobný. je to o egu těch návrhářu
Ford Focus Combi 1.6 durateck 74kW benzín
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6603
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
Jenze ten napad, tedy projekt musi nekdo schvalit pro pokracovani a tady bych to spise videl na vedeni. Videl jsem dokument o pracich na poslednim RS a tam vrcholovej manazer schvaloval i chovani vozu. U seriovek je to vsak jine. Osobne jsem se celkem tesil, ale po okouknuti se cca za 2 roky asi poohlidnu jinde, budeli ovsem kde. EU a ecoteroristi nam zlikviduji normalni auta. Mlada generace to asi ustoji, ale ti co pamatuji Esco, FFI a chteji auto pro radost, budou mit problem.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus mk4 2018
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3704
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Focus mk4 2018
Nesouhlasím Ale třeba sis jen dělal prdelWolf78 píše:Také mám po testování FF IV s motorem 1,0 EB 92 kW TREND plus , najel jsem s ním cca 200km za 24h na delší dobu testování nemám čas .
Musím říci , že mě FF IV 1,0 EB mile překvapil v akceleraci ve SPORT módu. Jede opravdu slušně řekl bych že je to pěkně " splašený zajíc " proti tomu 1,5 EB 4 val je pěkně líná mrcha
Testoval jsem úplně stejnou verzi, na 1.0 to jede fajn, zvuk se mi líbil, jen ten pocit, že i né úplně pidi auto má v sobě 3válec, nějak mi to pořád přišlo proti srsti, ale co .. lid si to žádá. Třeba na trojku to nejede ani nahodou tak jako 1.5 starej EcoBeast 110/134kW
Moje postřehy:
- kvalitnější interiér než FFIII
- 1.0 EB 92kW musí na běžný ježdění stačit v pohodě
- design je podle mě nuda jak sviň, jak psal někdo nahoře, Hjundaj trochu jinak
- podvozek zábavnej a to jde tušim u tu levnější verzi s "lešenovkou vzadu" (nemlaťte mě, úplně jsem to neštudoval, pač bych to stejně kupoval až po FL) :
- velký plus je, že jsem se tam po přesednutí z FFIII cejtil "jako doma"
- místa je tam dost i pro nás 195cm prcky
Bude to fajn auto
Jooo a ještě dodám - vím že si na to za par let zvyknu, nepřijde mi to a už ted to vnímám jinak než pred rokem, ale ty displeje přilepený na tu palubovku, omfg, to je HNUS .. pořád se mi daleko víc líbí ten utopenej co je ve FFIII FL, ale je mi jasny, že časem si zvyknem a člověku to nepřijde.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Focus mk4 2018
Tak me se treba zvuk absolutne nelibil a zadny zihadlo oproti 1.6 ecoboost to teda neni.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Junior
- Příspěvky: 499
- Registrován: 19.03.2009 16:05
- Bydliště: středočeský kraj
Re: Focus mk4 2018
je to hroznej bazmek,řadička jak když kvedlám povidla,dizajn humus,3válce zlo,tablet hnus
Jízda 1.0 eco st line.
Jízda 1.0 eco st line.
Ford Focus 1.8 ghia 16V r.v.99 ... hatch
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Focus mk4 2018
to Sentik - nedělal jsem si prdel , akcelerace z 60 - 100 km /h opravdu dle mého dobrá , je to prostě SPLAŠENÝ ZAJÍC
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Focus mk4 2018
Tisíc vítek a stejně si to koupíte, protože jste fordaci a vše ostatní je šméčko
Edit: (výtek)
Edit: (výtek)
Naposledy upravil(a) TomFocus dne 24.10.2018 15:51, celkem upraveno 1 x.
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Focus mk4 2018
No me to testovani zatim dalo to, ze vim ze se auta nebudu unahlene zbavovat ikdyby me cekali nejaky vetsi investice protoze tohle fakt zatim nechci.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3704
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Focus mk4 2018
Tak to máš pravdu, noTomFocus píše:Tisíc vítek a stejně si to koupíte, protože jste fordaci a vše ostatní je šméčko
Věci, který mi na tom vadí stejně napraví facelift a nebo jsou to věci, který už tu s náma budou navždy kvůli ekoteroristický lobby...
Je to stejně škoda, kam se nám ten svět aut posunuje. S dnešní technikou by to mohlo bejt tak zajímavý a místo toho máme v nižší střední třídě 3válce, peklo. Ale na druhou stranu - většině lidí je to podle mě jedno a i ten "splašenej zajíc" upaloval moc pěkně, né že né.
Jinak řadička mi přišla taky gumovější, teda ještě gumovější než je v současným FoFo III FL, daleko spokojenější jsem byl ve FoFo II, tady u tý FoFo IV už mi to nápadně připomíná manželky francouzský vůz, kde je to opravdu kvedlání povidlama
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů