Focus mk4 2018
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Focus mk4 2018
Jo, taky mi to tam v nabídce chybí, 4x4 by byla pecka .. otázka je, kam by pak šla cena - ono už teď je novej Focus relativně dost drahej oproti stavu u MKIII, ale to je bohužel trend všude, před par lety šrotovny, dneska nestíhaj vyrábět a ceny podle toho vypadaj.
Mně se na tom líbí, že na ty zprasený český silnice by to nemusela bejt špatná volba, minule jsem šel do sníženýho ST Line, příště přesnej opak a po důchodcovsku do zvednutýho oplastovanýho Active, jo, to si dovedu představit, aspoň člověk nebrečí jak malý dítě pokaždý když projede opravovanou/rozbombardovanou/pokamínkovanou silnici, což je v ČR denně.
Mně se na tom líbí, že na ty zprasený český silnice by to nemusela bejt špatná volba, minule jsem šel do sníženýho ST Line, příště přesnej opak a po důchodcovsku do zvednutýho oplastovanýho Active, jo, to si dovedu představit, aspoň člověk nebrečí jak malý dítě pokaždý když projede opravovanou/rozbombardovanou/pokamínkovanou silnici, což je v ČR denně.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Focus mk4 2018
No, bacha aby to nebylo charakteristikou podvozku jako "paket pro špatné cesty" u škodovky. Mám to na octavii a výhoda je sice to, že je to zvedlý, že se to kupodivu v zatáčkách nenaklání a že to hodně luxusně přejíždí takový ty zvýšený zpomalovací úseky. Ale jinak je to tvrdý a nepohodlný. Malý nerovnosti to teda rozhodně nefiltruje
Museli by tam být poněkud úplně jiný tlumiče, aby to bylo zároveň tuhý v zatáčkách, ale i pohodlný na menší nerovnosti.
Museli by tam být poněkud úplně jiný tlumiče, aby to bylo zároveň tuhý v zatáčkách, ale i pohodlný na menší nerovnosti.
Naposledy upravil(a) enjoy dne 09.11.2018 14:24, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus mk4 2018
Ja zatial asi 2x v zivote. Teda.. poradil som si aj bez toho. Neratam pouzivanie na frajerinu, rychle rozjazdy a blbnutie na snehu/blate.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
4x4 nedaj, akorát by si snížili prodeje kugy
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Focus mk4 2018
Dneska jsem se koukal na nové FF IV - ST-Line 1,5 EB , vypadá vcelku pěkně
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus mk4 2018
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Junior
- Příspěvky: 313
- Registrován: 11.09.2012 21:48
- Bydliště: Kladno
Re: Focus mk4 2018
Auto roku v ČR.
Výsledky za poslední roky hovoří za vše......
Výsledky za poslední roky hovoří za vše......
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium
05/2018
05/2018
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Focus mk4 2018
Škoda = škoda peněz
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Focus mk4 2018
Paráda, ten losí test .. na to je radost koukat, koneckonců kvůli podvozku si většina z nás toho Focuse kupuje A už u MKIII to bylo povedený, tohle je ještě lepší.
Opravdu doporučuju si pak hned pustit tu testovanou Kiu Ceed 2018 hned potom, nechci, nechci a jeste jednou nechci
Opravdu doporučuju si pak hned pustit tu testovanou Kiu Ceed 2018 hned potom, nechci, nechci a jeste jednou nechci
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
No tenhle test je spíš o naladění ESP, který u některých aut funguje taky dost zajímavě. Třeba v těch 77km/h se hrne po předku ven a kácí kuželky a v 80 to projede i když to auto skoro zastaví už v tom oblouku. Ta kia dopadla pořád ještě líp jak třeba Golf GTI. Horší už je to s SUV kde je vidět jak ty auta poskakují. Asi bych vyhlásil hnědý poplach kdybych v tom seděl. Focus dopadl někde na úrovni Peugeotu 308 a tom nikdo neřekne, že by to byl nějaký zázrak.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Focus mk4 2018
Minulý týden jsem měl taky možnost na tři dny vyzkoušet Focus mk4. Auto na mě udělalo celkově dobrý dojem, ale díky výbavě, ve které bylo, jsou moje pocity z něj trochu rozpolcené. Dle slov dealera museli brát, co bylo k mání a proto předváděčku reprezentoval Focus v Trendu a nejslabší motorizaci 1.0 74 kW. Jedinou doplňkovou výbavou byla sada Winter a tempomat. Zhodnotím tedy pusy a mínusy, které mi utkvěly v hlavě:
+ vnitřní prostor (předchozí generace působí v porovnání s mk4 doslova stísněně)
+ motor (i přes deklarovaný výkon působí velmi živě a "statečně" a atmosferické 1.6, kterou defacto nahrazuje, bych ho bral všemi deseti - ale je fakt, že 1.5 v mk3 podle toho jede jako prase )
+ podvozek (i přes "traverzu" vzadu a 16" plechy působí velice jistě, mk3 dle mě ale lépe absorbuje nerovnosti)
- nízké čelí sklo (v porovnání s mk3)
- aerodynamický hluk (při dálniční jízdě něco pískalo okolo zrcátek)
- "standardně" umístěná řadící páka (vyvýšená poloha v mk3 mi vyhovuje víc)
- výbava daného kousku (základní rádio, chyběla mi aut, klima, loketka, xenony)
+ vnitřní prostor (předchozí generace působí v porovnání s mk4 doslova stísněně)
+ motor (i přes deklarovaný výkon působí velmi živě a "statečně" a atmosferické 1.6, kterou defacto nahrazuje, bych ho bral všemi deseti - ale je fakt, že 1.5 v mk3 podle toho jede jako prase )
+ podvozek (i přes "traverzu" vzadu a 16" plechy působí velice jistě, mk3 dle mě ale lépe absorbuje nerovnosti)
- nízké čelí sklo (v porovnání s mk3)
- aerodynamický hluk (při dálniční jízdě něco pískalo okolo zrcátek)
- "standardně" umístěná řadící páka (vyvýšená poloha v mk3 mi vyhovuje víc)
- výbava daného kousku (základní rádio, chyběla mi aut, klima, loketka, xenony)
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
Na hvízdající zrcátka si stěžují skoro všichni a v německé recenzi řidičovo rachotilo při zavírání dveří
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Focus mk4 2018
Mimo to mám teda ještě pocit, že jsou měnší než v mk3 (mk2FL) a je v nich tím pádem i méně vidět.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
Pokud by jsi mel stejnou motorizaci(vim ze to nejde) a vybavu, sel by jsi do mk IV?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů