Focus mk4 2018

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6589
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Karel2 » 24.10.2018 15:27

TomFocus píše:Tisíc vítek a stejně si to koupíte, protože jste fordaci :mrgreen: a vše ostatní je šméčko :mrgreen:
Asi tak. :mrgreen: FFIII jsem taky odmitl, ale facelift uz celkem sel. :) Mozna si zvyknem. Doufam ale ze tam daj poradnej motor. :nixw: Holt jsem konzerva. :lol:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 24.10.2018 15:51

Sentik píše:
TomFocus píše:Tisíc vítek a stejně si to koupíte, protože jste fordaci :mrgreen: a vše ostatní je šméčko :mrgreen:
Tak to máš pravdu, no :twisted: :oops:

Věci, který mi na tom vadí stejně napraví facelift a nebo jsou to věci, který už tu s náma budou navždy kvůli ekoteroristický lobby...
Je to stejně škoda, kam se nám ten svět aut posunuje. S dnešní technikou by to mohlo bejt tak zajímavý a místo toho máme v nižší střední třídě 3válce, peklo. Ale na druhou stranu - většině lidí je to podle mě jedno a i ten "splašenej zajíc" upaloval moc pěkně, né že né.
Jinak řadička mi přišla taky gumovější, teda ještě gumovější než je v současným FoFo III FL, daleko spokojenější jsem byl ve FoFo II, tady u tý FoFo IV už mi to nápadně připomíná manželky francouzský vůz, kde je to opravdu kvedlání povidlama :hah:
Co postradam u řazeni v MK3 1.5EB je nějaky naznak sportovnosti. To řazeni je velmi hladke, dorazy snad vypolstrovane a přes střed teměř žadny odpor. Ale celkově je řazeni vyborne, velice přesne a diky te hladkosti tam ty rychlosti padaji jak němci do ukrytu jakoby tam snad byly na dorazech nějake magnety. Navic žadne zadrhavani a je to prvni auto, kde zpatečku dam hned napoprve. Golf, ktereho jsem měl sice taky nepostradal na zpatečce synchron, ale zpatečka i přesto občas musela jit až napodruhe.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 24.10.2018 16:11

TomFocus píše:Tisíc vítek a stejně si to koupíte, protože jste fordaci :mrgreen: a vše ostatní je šméčko :mrgreen:

Edit: :bebng: (výtek)
Takova klasika. Si pamatuji jak přišel dvojkovy fokal s konzerva VW designem a co se kolem něj napsalo. Ne že bych s tim nesouhlasil, protože u fordu si představuji dynamicky a vyzyvavy vzhled, ale zavděčit se všem prostě nejde.
Jinak nevim co by někteři očekavali, ale plno věci napsano minimalně subjektivnim viděnim.
Mě se třeba nelibi to, že ford po 20 letech přijiždi v zakladu s traverzou na zadi, když pravě před 20 lety focuse proslavil předevšim viceprvek o ničem jinem, už se moc hovořit zrovna neda. To, že ford evidentně umi a i s tou traverzou funguje podvozek velice dobře je sice fajn, ale prostě to beru jako podpasovku. Mě třeba zajima jak bude fungovat 1.5EB, už 1.0EB je docela mile překvapeni, i když ja se narozdil od moji polovičky nějak nekamaradim s jeho zvukem, ten snad u te 1.5EB bude trochu jinde. Na videich to zatim zni dosti slibně i přes samozřejmě podobnou zakladni charakeristiku pravě 1.0EB,
Naposledy upravil(a) MIROMEN dne 24.10.2018 16:16, celkem upraveno 1 x.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Wolf78 » 24.10.2018 16:14

Budeš si muset koupit kombi , tam je prý klasika víceprvková náprava :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 24.10.2018 16:20

Hele on neni na trhu jen focus. U mě je to v nižši středni marne, až třeba na civica u ktereho čekam na FL, protože jsem si s par věcma nepotykal a doufam, že FL něčemu pomuže.
Jinak u focuse stači vzit 1.5EB a maš viceprvek, pohřebak netřeba, i když je to prvni generace, ktera u focusu nevypada jak krabice.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
grundyg
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 14.08.2011 13:27
Bydliště: Praha

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od grundyg » 02.11.2018 20:52

Ke konci října vyšel novej ceník. 8" displej se posunul z výbavy "Edition plus" do "Edition", ceny zůstaly (koukáno letmým pohledem).
FoFo 1.6 74kW Trend+ kombi black 12/2010
Obrázek

Uživatelský avatar
pavek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 05.04.2018 11:47

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od pavek1 » 02.11.2018 21:33

Jo ve verzi trend edition je 8" displej ale pozor.. Jeno sync 2.5.....

Systém SYNC 2.5 s barevným 8“ dotykovým displejem (Bluetooth handsfree), funkce Applink, Android Auto a Apple CarPlay

Takze asi chybi ovladani hlasem a navigace....
Ford Grand C-Max 1.5 TDCi 88kw r.v.12/ 2018 Titanium

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23431
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od ZaQik » 03.11.2018 06:24

bud se ford neboji oznaceni SYNC2 :shocked: anebo se skutecne vratil k reseni od microsoftu :irre:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
grundyg
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 14.08.2011 13:27
Bydliště: Praha

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od grundyg » 03.11.2018 08:51

Sync 2.5 by měl být jen očesaný Sync 3, ne? Tak jak psal pavek1. M$ nééé :-)
http://fiestaklubpolska.pl/forum/viewto ... 9b1f24a41b
FoFo 1.6 74kW Trend+ kombi black 12/2010
Obrázek

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Wolf78 » 03.11.2018 14:30

V pondělí si jedu opět vyzvednout FF IV na testování v TITANKU, tak jsem zvědavej co tam bude za výbava proti předešlému FF IV v Trendu plus .
Co bych já osobně bral ve svém FF III po FL z FF IV je možnost volit si režimy jízdy ( Eco - Normal -Sport ) opravdu dobrá vychytávka :palec_nahoru:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
lenzi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 10.06.2018 13:17

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od lenzi » 03.11.2018 16:35

Konečne som vo Forde videl nový FoFo Combi v nejakej zvláštnej modrej farbe, a musím povedať, že naživo to vypadalo oveľa lepšie, než na obrázkoch alebo videu. Akurát tá cena bola celkom hustá, vyše 29 000 €, po mimoriadnej zľave vyše 25 000 €. :mrgreen:
Ford Focus Combi ST Line Magnetic Grey, 1.5 Ecoboost, 150k, 2018
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 03.11.2018 18:46

Ja mam tentokrat na 3 dny pujčeneho MK4 kombi 1.5EB a tohle je opravdu prvni generace, ktera nevypada jak krabice, opravdu povedene. Jinak zvuk toho 3 valcoveho 1.5EB je jednim slovem paradni. Už 4 valcovy 1.5EB zni velice dobře v ramci běžnych motorizaci, ale tohle je někde jinde. Jel jsem v nove fiestš ST a charakter toho zvuku je snad nachlup totožny.
4.jpg
5.jpg
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
grundyg
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 14.08.2011 13:27
Bydliště: Praha

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od grundyg » 03.11.2018 18:51

A hele, ono to má víko nádrže vlevo?! Nezvyk.
FoFo 1.6 74kW Trend+ kombi black 12/2010
Obrázek

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3693
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 04.11.2018 10:20

MIROMEN píše: Jinak zvuk toho 3 valcoveho 1.5EB je jednim slovem paradni. Už 4 valcovy 1.5EB zni velice dobře v ramci běžnych motorizaci, ale tohle je někde jinde. Jel jsem v nove fiestš ST a charakter toho zvuku je snad nachlup totožny.
Souhlas.
Je to asi hodně subjektivní, furt všude čtu jak třívalec tohle a třívalec tamto a že se to nedá poslouchat. Nevim. Za mně ten 1.5 EB ale i 1.0 EB má parádní zvuk, né takovej ten, že to člověku nevadí, ale naopak, že to podle mne zní hodně dobře.
Jde vlastně jen o ten pocit, auto za pul mil a má to 3válec, ale taková je doba.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23431
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od ZaQik » 04.11.2018 10:33

a jste si jisti, ze je to zvuk motoru? neposlouchate jen hezkou skladbu v radiu? :D
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů