Centrál na DO - neoriginál zapojení
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.04.2009 12:28
Centrál na DO - neoriginál zapojení
Ahoj,chtěl bych namontovat do focuse centrál na DO,možná alarm,samozřejmě neoriginální.Máte někdo zkušenosti s montáží?Nějaké vhodné místo,kam jednotku umístit?Napadlo mě,jestli není někde natažený konektor k origo dálce,že bych si z něho vytáhl dráty,ať nemusím všechno hledat.Nebo nevíte,kudy vedou dráty k centrálu,třeba i k blinkrům?Moc by mi to pomohlo,díky za odpovědi.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.04.2009 12:28
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Jo a je to FF kombi z 1999 1,8 TDDI.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
odporucam pouzit fúnkciu "hledat" a inspiracii najdes celu kopu
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.04.2009 12:28
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Tak nevím,hledal jsem docela dlouho,ale to co potřebuji jsem nenašel,poradíte někdo please?Jde mi hlavně o to,jestli je tam vyvedený konektor k originálnímu dálkovému centrálu a jestli ano,tak kde přesně.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.04.2009 12:28
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Prosím poraďte něco.....
- Skywalker
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Uherské Hradištì
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Ahoj, mam central pouze na klicek, takze jednokonektorova ridici jednotka. Vedle zapojeneho konektoru je jeste jeden volny konektor ke kteremu vedou ze svazku pouze dva draty.
Nevite nekdo k cemu by ty draty mohli byt?
(Jenom jsem tak uvazoval ze by to mohla byt priprava na DO a ty draty by mohli byt od blinkru.)
Nevite nekdo k cemu by ty draty mohli byt?
(Jenom jsem tak uvazoval ze by to mohla byt priprava na DO a ty draty by mohli byt od blinkru.)
Ford Focus Kombi 1.8 TDDi r.v.1999
- Ninino
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Veľké Zálužie - Nitra
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Tak tu je popis zapojenia DO neoriginál. Nerozširovať!!!!!
Vlček, dúfam že ti pomôže.
Vlček, dúfam že ti pomôže.
- Ninino
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Veľké Zálužie - Nitra
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Zapojenie je v poho, nie som ani elektrikár. Len treba kľud a pohodičku pri práci.
- awas
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Ač mě centrál na klíček vcelku vyhovoval rozhodl jsem se ho doplnit o dálku.Zde je stručný postup jak na to. :idea:Focus r.v.2000. Koupil jsem Dálkové ovládání Maxicar 286-3409.
Tak pro zapojení funce odemykání a zamykání se musí najít černozelený (odemknutí) a černooranžový (zamknutí) ve svazku jsou různý průřezy stačí vyloučit ty nejslabší a ty silný ten náš má 0.5 mm.To jsou oni:] Černozelený se spojí se žlutým na DO a černooranžový pak s hnědým.Nezapomenout spojit na DO modrý se žlutočerným a černým který se ukostří.Kostru jsem mimochodem dal pod ukostřovací šroub,který je o kousek víš na sloupku.Ted blikny.Blinkry se připojí na modrý a modročervený kablíky (ve svazku tamtéž) a jsou silnější jak ty na centrál tady je potřeba oba kabely oddělit diodama katodou do svazku zvlášt na modrý a modročervený, anody se připájejí k sobě a spojí s fialovým z DO. .Dále je na řadě kufr.Ten se zapojí na černožlutý a na DO s růžovým.Ten já zapojil do svazku nad konektorem,ale to jen proto,že byl prostě na vrchu určitě povede i ve svazku v prahu. Pohled na něj a současně i celkový:(je až na vrchu fotky) .Pak je potřeba připojit napájení +12V to jsem vzal od žlutého kablíku od rádia nemám origo rádio jde rychle vyndat hlavně to napájení musí být stálé ne na klíček,ale to dá rozum Poslední co jsem zapojoval je sirénka na pípnutí (použil jsem typ PES 21N) tu jsem zapojil přímo k výstupu DO na růžový ( čtyř pinový konektor DO) mínusem a +12V za pojistku napajení DO - červený.V návodu píšou přes relé,ale to má daleko větší spotřebu než toto piezo takže relé není potřeba.Piezo mám pod palubkou,ale až budu mít chvíly musím ho natáhnout někam pod kapotu zevnitř není slyšet.Radši bych taky sehnal nějaký příjemnější pípátko.Celkový dojem z DO je dobrý Funguje skvěle jen kufr jde otevřít pouze pokud je odemčené celé auto myslím,že je to vlastnost auta ne DO,ale ještě to zkusím pořešit aby se kufr dal otevřít i při zamčeným autě.Jo DO jsem umístil pod palubkou ke svazku co vede do přístrojovky jedním vázacím páskem není vidět ani drátek supr.Doufám,že jsem na nic nezapoměl a buďte prosím tolerantní pokud jde o stylizaci mého psaní Hodně zdaru.
Přesto,že za šuplíkem u spolujezdce je přímo luxusní prostor kde by se dalo zařízení umístit rozhodl jsem se neexperimentovat a dát ho na levou stranu kam všechny návody doporučují.Žádný kablík jse nemusel nastavovat což je bezva.Takže napojení je na straně spolujezdce v prahu musí se odšroubovat dekl na boku u podlahy.Tam vyhrabat z izolace svazek vodičů a můžou se hledat ty co potřebujeme.To je sranda,protože třeba černo-zelených je tam docela hodně.Tak pro zapojení funce odemykání a zamykání se musí najít černozelený (odemknutí) a černooranžový (zamknutí) ve svazku jsou různý průřezy stačí vyloučit ty nejslabší a ty silný ten náš má 0.5 mm.To jsou oni:] Černozelený se spojí se žlutým na DO a černooranžový pak s hnědým.Nezapomenout spojit na DO modrý se žlutočerným a černým který se ukostří.Kostru jsem mimochodem dal pod ukostřovací šroub,který je o kousek víš na sloupku.Ted blikny.Blinkry se připojí na modrý a modročervený kablíky (ve svazku tamtéž) a jsou silnější jak ty na centrál tady je potřeba oba kabely oddělit diodama katodou do svazku zvlášt na modrý a modročervený, anody se připájejí k sobě a spojí s fialovým z DO. .Dále je na řadě kufr.Ten se zapojí na černožlutý a na DO s růžovým.Ten já zapojil do svazku nad konektorem,ale to jen proto,že byl prostě na vrchu určitě povede i ve svazku v prahu. Pohled na něj a současně i celkový:(je až na vrchu fotky) .Pak je potřeba připojit napájení +12V to jsem vzal od žlutého kablíku od rádia nemám origo rádio jde rychle vyndat hlavně to napájení musí být stálé ne na klíček,ale to dá rozum Poslední co jsem zapojoval je sirénka na pípnutí (použil jsem typ PES 21N) tu jsem zapojil přímo k výstupu DO na růžový ( čtyř pinový konektor DO) mínusem a +12V za pojistku napajení DO - červený.V návodu píšou přes relé,ale to má daleko větší spotřebu než toto piezo takže relé není potřeba.Piezo mám pod palubkou,ale až budu mít chvíly musím ho natáhnout někam pod kapotu zevnitř není slyšet.Radši bych taky sehnal nějaký příjemnější pípátko.Celkový dojem z DO je dobrý Funguje skvěle jen kufr jde otevřít pouze pokud je odemčené celé auto myslím,že je to vlastnost auta ne DO,ale ještě to zkusím pořešit aby se kufr dal otevřít i při zamčeným autě.Jo DO jsem umístil pod palubkou ke svazku co vede do přístrojovky jedním vázacím páskem není vidět ani drátek supr.Doufám,že jsem na nic nezapoměl a buďte prosím tolerantní pokud jde o stylizaci mého psaní Hodně zdaru.
- Přílohy
-
- navod-pdf(3).pdf
- Zde origo návod.
- (111.55 KiB) Staženo 432 x
Naposledy upravil(a) awas dne 31.05.2009 18:08, celkem upraveno 1 x.
Kombík 1.6 16V 74kW r.v.2000
- Skywalker
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Uherské Hradištì
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Tak presne tento mam i ja , instaloval jsem ho ted v sobotu a naprosto bez problemu s tim rozdilem ze jsem to umistil u ridici jednotky centralu u spolujezdce. Vsechny kabely jsou zapojeny z konektoru v ridici jednotce centralu s vyjimkou blinkru, ktere jsem mel uz pripravou natazeny ze svazku vlevo dole u ridice.
Ford Focus Kombi 1.8 TDDi r.v.1999
- awas
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Je na pravý straně taky kablík od kufru? Jakou si použil sirénku ty?
Kombík 1.6 16V 74kW r.v.2000
- Skywalker
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Uherské Hradištì
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Mam to bez sirenky, blinkry me jako signalizace postacuji. Kablik od kufru je obsazen take v tom konektoru do RJC, vede tam od toho tlacitka na palubni desce.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.02.2010 14:21
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
Zdravim vsetkych borcoch,montoval som tento neoriginalny central na DO do mojho focusa,vsetko som zapojil podla schemy,a ked stlacim zamknut tak mi auto nezamke.ked stlacim odomknut tak mi odomke,to iste plati pre kufor.problem mam vsak so zamkami ked otvorim klucom dvere tak mi odomke iba soferove dvere,moze to s tym suvisiet? neviete mi niekto poradit? dakujem pekne...
- awas
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
eriq940 : Ahoj, vyzkoušej propojit přes žárovku (sériově) kabel ,který jsi našel ve svazku na odemykání na kostru auta (kovovou část spolehlivě spojenou s karoserií) auto musí zamknout.Pokud ne máš kablík pravděpodobně jiný.Napiš jak jsi dopadl,případně budeme bádat dál.
Kombík 1.6 16V 74kW r.v.2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.02.2010 14:21
Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení
awas:dik za radu,jasne ze mi to nedalo tak som si nasiel cas pre mojho focusika,ako prvu vec som poriadne prestriekal zamky wd40kou,potom som rozbalil kabelaz a ked som si dal skusacku na ten oný kablik a stlacil tlacitko zamknut na DO,tak zasvietila a central zabral a odvtedy mi auto veselo zamyka a odomyka.takze som rad ze to funguje tak ako ma.ja si myslim ze to bolo v tych zamkoch,kedze kable som mal zapojene dobre.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů