Focus cca 2003 - jaký diesel?
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 30.01.2012 17:37
- Bydliště: Praha
Focus cca 2003 - jaký diesel?
Zdravím
uvažuji o koupi auta pro práci, jeden z kandidátů by byl Focus Combi kolem roku 2003 v naftě. Co jsem koukal, existuje více výkonových verzí - jaká z nich je nejméně poruchová, resp. jaké jsou nejčastější problémy? Předpokládám že v tomto ohledu vyhraje asi 66kW verze TDDi.
Potřebuju zejména provozní spolehlivost a pokud možno rozumnou spotřebu, 200km/h v kuse od toho nepotřebuji.
Díky
uvažuji o koupi auta pro práci, jeden z kandidátů by byl Focus Combi kolem roku 2003 v naftě. Co jsem koukal, existuje více výkonových verzí - jaká z nich je nejméně poruchová, resp. jaké jsou nejčastější problémy? Předpokládám že v tomto ohledu vyhraje asi 66kW verze TDDi.
Potřebuju zejména provozní spolehlivost a pokud možno rozumnou spotřebu, 200km/h v kuse od toho nepotřebuji.
Díky
Focus II Turnier 1.6TDCi/80kW 2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Ktorykolvek TDDI by mohol byt dobry, najlepsi samozrejme najsilnejsi. Toto su posledne spolahlive diesle, pretoze nemaju commonrail, ale klasicke cerpadlo. Vyskytuju sa sice ich poruchy, pricom oprava stoji od 700 do 1300 EUR, no postihovalo ich to do roku vyroby 2001, tie neskorsie uz boli na tom lepsie. Na tomto aute by som si daval vacsi pozor na hrdzu, ako stav motora. Ten nema prakticky ziadne kurvitka, takze korozia moze byt vacsi problem. Problem moze byt aj zadna naprava, specialne velke mnozstvo jej silentblokov. Obvykle ich nejde vylisovat a nahradit novymi, takze sa menia komplet ramena, co nie je prave najlacnejsie. Ja osobne by som takto stareho Focusa asi nekupoval.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Základ motoru je u všech verzí téměř stejný,TDCi má menší kompresní poměr.TDDi je relativně spolehlivější,ale má vstřikovací čerpadlo bosch VP 44 známé náhlými výpadky,když odejde koncový stupeň řj.Perfektně fungující motor může kdykoli bez varování zhasnout a nejde nastartovat.Řešení GO čerpadla za cca 25 tkč.TDCI má ve srovnání s TDDi daleko lepší chuť do živoda a je podstatně tišší.Osobně bych hledal zachovalé TDCi teď v zimě je ideální počasí ke koupi,protože některé TDCI mají potíže se studenými starty a příčina se těžko hledá.TDCi má taky dvouhmotnosní setrvák,takže by to chtělo někoho sebou kdo dokáže posoudit jeho stav stejně jako posoudit chod motoru.TDCi má vstřikování cr delphi tzn.dochází k opotřebení vstřikovačů podle toho na jak kvalitní naftu auto jezdilo.Repas vstřiků vyjde asi na 15 tkč.Když studené TDCi bez problémů nastartuje má tichý , hladký chod a při plným plynu v kopci v celém otáčkové spektru nepadá do nouzáku je velká šance že je v pořádku.Mechanicky jsou tyto motory robusní a ani turba předčasně neodcházejí.Problém je,že většina těchto aut má najeto moc kilometrů,údaj na tachu ber jen orientačně.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Takže podle toho má TDCI víc "kurvítek" které se můžou po... Takže pokud sežene TDDi s novějším,nebo už měněným čerpadle,bude splňovat jeho požadavek
Potřebuju zejména provozní spolehlivost a pokud možno rozumnou spotřebu, 200km/h v kuse od toho nepotřebuji.


Potřebuju zejména provozní spolehlivost a pokud možno rozumnou spotřebu, 200km/h v kuse od toho nepotřebuji.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 30.01.2012 17:37
- Bydliště: Praha
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Děkuji za odpovědi,
v podstatě mě moc nepotěšily - jezdím často v noci, a představa že se mi ve tři ráno někde vysype ŘJ a auto vyhlásí konec mě příliš neutěšuje
Dá se tomuto jevu nějak předejít? Předpokládám že moc ne 
v podstatě mě moc nepotěšily - jezdím často v noci, a představa že se mi ve tři ráno někde vysype ŘJ a auto vyhlásí konec mě příliš neutěšuje


Focus II Turnier 1.6TDCi/80kW 2005
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Proto jsem psal o TDCI které netrpí náhlými výpadky bez varování.Že ve TDDi je čerpadlo měněný není na první pohled vidět.Když něco dělám na kolegově TDDi ´99 tak si vždycky říkám,doufám,že čerpadlo neklekne zrovna mě.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Kdysi kdyz jsem shanel benzin a nebyly, tak mi taky byl doporucen jako alternativa TDDi. Idealni je, pokud to nekdo koupi v Nemecku z rozsekanym cerpadlem a tady to opravi. Ja osobne bych ale do tak stareho dieselu radsi nesel. On ten TDDi je docela slyset a i pri 130 na dalnici to uz toci myslim skoro 3000
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
On ve 130 je slyset skoro kazdy motor... Treba 1,9TDI ve fabce rve pri 130 tak ze se nedomluvis normalne se spolujezdcem a treba takovy focus 1,6TDCi je tichunky i pri 180 a to same nove octavky s 1,6TDi (TDCi)...
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Fabka je PD, to je traktor. Ale TDDi je s hlukem podobny. Je jasny, ze pri 130 je vzdycky neco slyset, ale co je moc... 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Ac1D
- Pokročilý
- Příspěvky: 758
- Registrován: 29.06.2010 18:10
- Bydliště: Zdar n/S
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Rikalo se ze kdyz TDCI tak jedine z ciziny z duvodu zminovane kvality nafty,je tissi,o neco vykonejsi a ma retez
TDDI je hlucny,mene vykonny,ma remen ale nema CR a jezdi i na naftu z jzd (nebrat doslova).
Kazdy motor ma svoje vyhody i spatne stranky takze spis budes vybirat co je zrovna na trhu v dobrem stavu... Ja pred cca 3roky uz sem mel problemy sehnat neco slusnejsiho co nema 200k+ natoceno/stoceno
a dopadlo to viz muj podpis 
TDDI je hlucny,mene vykonny,ma remen ale nema CR a jezdi i na naftu z jzd (nebrat doslova).
Kazdy motor ma svoje vyhody i spatne stranky takze spis budes vybirat co je zrovna na trhu v dobrem stavu... Ja pred cca 3roky uz sem mel problemy sehnat neco slusnejsiho co nema 200k+ natoceno/stoceno


Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004
Focus kombi TDDI,66KW,2004
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
pokud jsi chtel diesela, tak sis myslim vybral dobre
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 30.01.2012 17:37
- Bydliště: Praha
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
Takže tedy TDCi variantu. Od jakého m.r. se vyskytují? A lze je od TDDi na první pohled rozpoznat? (Třeba jiný kryt na motoru, u většiny aut na internetu to nepíšou a nebudu všechno objížděť
)

Focus II Turnier 1.6TDCi/80kW 2005
- Ac1D
- Pokročilý
- Příspěvky: 758
- Registrován: 29.06.2010 18:10
- Bydliště: Zdar n/S
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
treba podle kW
1,8 TDDi, 55 kW/75 k, 1999
1,8 TDDi, 66 kW/90 k, 1998
1,8 TDCI, 74 kW/101 k, 2002
1,8 TDCi, 85 kW/116 k, 2001
nebo vzadu na dverich kufru to je napsany
1,8 TDDi, 55 kW/75 k, 1999
1,8 TDDi, 66 kW/90 k, 1998
1,8 TDCI, 74 kW/101 k, 2002
1,8 TDCi, 85 kW/116 k, 2001
nebo vzadu na dverich kufru to je napsany

Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004
Focus kombi TDDI,66KW,2004
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus cca 2003 - jaký diesel?
mozna tak ve smyslu "heute gestohlen, morgen in Polen" ... Dneska neni nic jistota.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host