FF3 predFL
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Ja tiez. Mame rovnake prevodovky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
mas pomalejsi jednicku a zpatecku, jestli zdroj nekeca http://www.automobile-catalog.com/
ty dalsi drobne rozdily jsou jen zaokrouhleni, prim. ratio 4.06 pro oba
Focus 2.0 2006
I 3.667 (14.89)
II 2.136 (8.67)
III 1.448 (5.88)
IV 1.028 (4.17)
V 0.805 (3.27)
R 3.727
Mondeo 1.8 (125hp)/2.0 2006
I 3.417 (13.91)
II 2.136 (8.69)
III 1.45 (5.9)
IV 1.03 (4.19)
V 0.81 (3.3)
R 3.462
A toto je pro Focus 1.6 92kW 2012, prim.ratio 3.824 (takze petka o malinko kratsi - jestli dobre pocitam, tak o 2,1%, coz je fakt malo, za predpokladu, ze ma stejne velky kola jako Focus 2006/Mondeo 2006)
I 3.583 (13.7)
II 2.038 (7.79)
III 1.414 (5.41)
IV 1.108 (4.24)
V 0.878 (3.36)
R 3.615
za me ta nova 1,6ka uplne v poho, to na dalnici nebude nic hroznyho
ty dalsi drobne rozdily jsou jen zaokrouhleni, prim. ratio 4.06 pro oba
Focus 2.0 2006
I 3.667 (14.89)
II 2.136 (8.67)
III 1.448 (5.88)
IV 1.028 (4.17)
V 0.805 (3.27)
R 3.727
Mondeo 1.8 (125hp)/2.0 2006
I 3.417 (13.91)
II 2.136 (8.69)
III 1.45 (5.9)
IV 1.03 (4.19)
V 0.81 (3.3)
R 3.462
A toto je pro Focus 1.6 92kW 2012, prim.ratio 3.824 (takze petka o malinko kratsi - jestli dobre pocitam, tak o 2,1%, coz je fakt malo, za predpokladu, ze ma stejne velky kola jako Focus 2006/Mondeo 2006)
I 3.583 (13.7)
II 2.038 (7.79)
III 1.414 (5.41)
IV 1.108 (4.24)
V 0.878 (3.36)
R 3.615
za me ta nova 1,6ka uplne v poho, to na dalnici nebude nic hroznyho
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
tak novy focus
Standard tires: 215/55 R 16 V
jestli to je pravda, tak to je o 1,7% vetsi na obvodu nez 205/55 R16
a tim se rozdil prakticky stira
Standard tires: 215/55 R 16 V
jestli to je pravda, tak to je o 1,7% vetsi na obvodu nez 205/55 R16
a tim se rozdil prakticky stira
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Jo, jsou tam 215/55/16, ale je možné použít i 205/55/16
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Toto je celkom pekne, ale kolko Nm ma 1.6 TiVCT 92kW pri tych 3500 rpm (cca 130 GPS). 2.0i ma cca 180 Nm, 1.6 nech 160 Nm (presnu hodnotu nepoznam), co je o 12% menej, po kompenzacii cca 2% kratsieho prevodu to dava 10%. Na papieri malo, v reale hodne.Ma.rt píše:za me ta nova 1,6ka uplne v poho, to na dalnici nebude nic hroznyho
Cisto teoreticky - FFII 1.6i 74kW patka 3.573, 4000 rpm a 150 Nm, 2.0i 3.289, pri 130 3500 rpm a 180 Nm, po zohladneni prevodov je rozdiel v prospech 2.0i cca 12%. No v realite je ten rozdiel poriadne citelny a viditelny aj ked je 2.0i o takmer 100 kg tazsi - 1227 kg vs 1327 kg - cize 8 percent, co vyhodu 2.0i osekava na nejake 4 percenta. Staci ist s obomi bok po boku 130, zadupnut plyn do podlahy a zrazu sa zda, zetych percent rozdielu nejako rychlo pribuda.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
tak cekat od toho, co od 2.0, je asi dost mimo... Jezdil jsem dlouho s escortem 66kw 130Nm, prevody jeste delsi a bylo taky v pohode, byt je to lehci auto. Kazdopadne nova 1.6ka je mi sympatictejsi nez ve fofoII
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
To porovnanie scestne nie je - bezny clovek vidi 100 HP vs 145 HP a mysli si, aka je to raketa. No realne je rozdiel mensi. FFIII 92kW je lepsi ako FFII, ale nie o tolko, ako som ocakaval.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Ono by to chtělo vyzkoušet. Výkon a převody není vše. Fantastický je variabilní časování ventilů, to posouvá jízdní vlastnosti úplně někam jinam.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Kam? Ak jazdis do 4000rpm, tak ani variabil nepotrebujes.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
PE68 :
Vsetko je o priebehu krivky krutiaceho momentu. Problem je v tom, ze vsetky atmosfericke 1.6-tky maju okolo 4000 otacok krutiak okolo 150 - 160 Nm, rozdiely zacinaju az nad tymito otackami. Motory s pevnym rozvodom po 4000 kapu, s variabilom drzia krutiak do 5 az 5 a pol tisica otacok. Krasne to predvadzaju korejske 1.4 CVVT - ma to 115 koni, ale iba 135 Nm a aj to az pri 5000 rpm (starsie verzie, tieto posledne boli z marketingovych dovodov pridusene). Takze pri normalnej jazde s i30 1.4CVVT sa zda, ze to ma kone len na papieri - ides 90 na patke, plyn do podlahy a auto nic. Staci ale podradit a 1.6i 74kW v FFII sa moze ist hanbit. Kto ale ma chut stale jazdit nad 4000 rpm ? Ja teda nie.
Vsetko je o priebehu krivky krutiaceho momentu. Problem je v tom, ze vsetky atmosfericke 1.6-tky maju okolo 4000 otacok krutiak okolo 150 - 160 Nm, rozdiely zacinaju az nad tymito otackami. Motory s pevnym rozvodom po 4000 kapu, s variabilom drzia krutiak do 5 az 5 a pol tisica otacok. Krasne to predvadzaju korejske 1.4 CVVT - ma to 115 koni, ale iba 135 Nm a aj to az pri 5000 rpm (starsie verzie, tieto posledne boli z marketingovych dovodov pridusene). Takze pri normalnej jazde s i30 1.4CVVT sa zda, ze to ma kone len na papieri - ides 90 na patke, plyn do podlahy a auto nic. Staci ale podradit a 1.6i 74kW v FFII sa moze ist hanbit. Kto ale ma chut stale jazdit nad 4000 rpm ? Ja teda nie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Jenze na to, abys jel ustalenou rychlosti, ty kW/Nm tolik nepotrebujes. A pri predjizdeni/zrychlovani v levem pruhu na dalnici stejne s benzinem musis podradit a tam je variabil docela znat. A k tomu to taky je. Nikdo asi nepredpoklada, ze pojede porad nad 4000ot., ale obcas se ty kW hodi.
Jeste jsem si vsiml, ze ta 1,6ka MKIII ma docela rychlou trojku... coz je skoro skoda, protoze treba pri mem zprevodovani, kdy trojka jede 130, to jeste docela slusne tahne... coz na zrychleni na dalnici pro zbrzdeni priblblym kamionakem prijde docela vhod
Jeste jsem si vsiml, ze ta 1,6ka MKIII ma docela rychlou trojku... coz je skoro skoda, protoze treba pri mem zprevodovani, kdy trojka jede 130, to jeste docela slusne tahne... coz na zrychleni na dalnici pro zbrzdeni priblblym kamionakem prijde docela vhod
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Ano, kW sa hodia. Ale nie tak, ze ich musim dolovat rucickou otackomeru z cerveneho. A ked to potom pri 90 toci 2700 rpm a musim podradit v aj miernom kopci, tak to uz duplom nie (i30 1.4CVVT).
Ta trojka je na 1.6 TiVCT FFIII naozaj dlha a nemastna neslana.
Moja prva skusenost s FFIII bola v aute so slabsim 77kW motorom. Predajcu som sa pytal, ci tomu nieco nie je - auto hluche, reakcie na plyn na bode mrazu, do 4000 este netahalo, po 4000 uz netahalo - skratka este horsie, ako FFII 1.6i 74kW. Bolo to pre mna obrovske sklamanie. Chvilu po testovacej jazde som sa previezol v bazarnickom FFI 1.6i s milion kilometrami a to bola popri FFIII raketa - okamzite reakcie na plyn, precizne presne riadenie - skratka auto po soferskej stranke o dve triedy lepsie. Velmi som cakal na moznost zviezt sa v 92kW verzii. Opat som zostal sklamany - iba o malo lepsie, ako FFII 1.6i 74kW, na FFII TiVCT 85kW nema ani nahodou. Aj tazsi synovcov C-Max '2003 1.8i 88kW je ostrejsi... Ja viem, Euro V A preto - jedine EcoBoost, ked aj trojhrnec, ale nech to ma turbo. Inak to nejde.
Ta trojka je na 1.6 TiVCT FFIII naozaj dlha a nemastna neslana.
Moja prva skusenost s FFIII bola v aute so slabsim 77kW motorom. Predajcu som sa pytal, ci tomu nieco nie je - auto hluche, reakcie na plyn na bode mrazu, do 4000 este netahalo, po 4000 uz netahalo - skratka este horsie, ako FFII 1.6i 74kW. Bolo to pre mna obrovske sklamanie. Chvilu po testovacej jazde som sa previezol v bazarnickom FFI 1.6i s milion kilometrami a to bola popri FFIII raketa - okamzite reakcie na plyn, precizne presne riadenie - skratka auto po soferskej stranke o dve triedy lepsie. Velmi som cakal na moznost zviezt sa v 92kW verzii. Opat som zostal sklamany - iba o malo lepsie, ako FFII 1.6i 74kW, na FFII TiVCT 85kW nema ani nahodou. Aj tazsi synovcov C-Max '2003 1.8i 88kW je ostrejsi... Ja viem, Euro V A preto - jedine EcoBoost, ked aj trojhrnec, ale nech to ma turbo. Inak to nejde.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
tak u FFIII ten kroutak na kolech snizuje ta prevodovka, ale mne by to rozhodne nevadilo. Pro me je meritko pro petku D1ka, pokud ji nalozeny projedu na petku kopec nekopec, tak jsem spokojeny.
a 1,8ka bude mit plossi krivku kroutaku a ma 170Nm, coz z 1.6ky je problem vytlacit, aby se to mohlo prodavat.
Tak od toho je tu nastesti nabidka dle vkusu kazdeho soudruha ja bych do turbobenzinu sel mozna do noveho, kdyby byl stejne drahy jako atmosfera. Ale za priplatek ani nahodou. A fakt jsem zvedav na turbobenziny, co budou mit 200tkm, ke kterym se pomalu blizim ja a motor mam jak sepot kvetin a olej nedolevam
a 1,8ka bude mit plossi krivku kroutaku a ma 170Nm, coz z 1.6ky je problem vytlacit, aby se to mohlo prodavat.
Tak od toho je tu nastesti nabidka dle vkusu kazdeho soudruha ja bych do turbobenzinu sel mozna do noveho, kdyby byl stejne drahy jako atmosfera. Ale za priplatek ani nahodou. A fakt jsem zvedav na turbobenziny, co budou mit 200tkm, ke kterym se pomalu blizim ja a motor mam jak sepot kvetin a olej nedolevam
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6711
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Já už bych dneska tu starou 1.6 nebral - technologie už jsou někde jinde a s EB to bude úplně jiné svezení a věřím tomu, že i s nižší spotřebou. Ta 1.6 se zas tak moc neliší od té mé předpotopní - takže to bude hlučný a s nemastným neslaným výkonem. Taky bych už nebral auto bez 6q. Vidím, že otáčky to má tak nějak podobně jako já - takže opět skoro 4000 při 130 km/h (GPS). Já bych do toho už nešel. Ve FF2 nebylo v motorech moc na výběr. U FF3 už bych si dovedl vybrat.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
FF3 a hlucny? Svez se tim nekdy, i ta prehistoricka 1.6ka je ticha. Ale jinak mas pravdu. EB urcite lepsi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: TomL a 18 hostů