Mondeo MK IV
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Za tytéž peníze jsem koupil 9/2008, ale před skoro pěti lety.
A v poněkud vybavenějším provedení. A nutno dodat, i ve velice dobrém stavu. Ceny se fakt vyšvihly hodně nahoru od té doby.
A v poněkud vybavenějším provedení. A nutno dodat, i ve velice dobrém stavu. Ceny se fakt vyšvihly hodně nahoru od té doby.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
no vidis... ppdla mna si to mal dost podozrivo lacne...
takze tiez nejaka haluz, alebo sa jednoducho take auta daju najst...
takze tiez nejaka haluz, alebo sa jednoducho take auta daju najst...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Tenkrát bylo moje auto řekněme vyšší průmer, cenově. V porovnání.
Jako já nebyl proti. Taky mi přišlo, že si můžu koupit buď Octavii II nebo Mondeo IV, za stejné peníze jako zvláštní, ale nic jsem proti nenamítal.
Jako já nebyl proti. Taky mi přišlo, že si můžu koupit buď Octavii II nebo Mondeo IV, za stejné peníze jako zvláštní, ale nic jsem proti nenamítal.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 18.05.2017 23:30
Re: Mondeo MK IV
Sháním nové mondeo cenově do cca 200 000,-Kč. Moje představa je kombi 2.0 TDCI, manuál, convert+, najeto do cca 160 000 Km. Na co jsem tak koukal po bazarech tam jsou to stočeniny, nebo bouračky . AAA mi nabízelo podle nich krásné mondeo 2011 dotaženina, dle jejich techniků "voňavka", titan najeto 111 000km za 230 000,-Kč .... dle vin, co jsem si opsal ze skla a následně zašel do Fordu, tak jsem zjistil, že vozidlo mělo už v roce 2012 najeto 101 000,-km ... začínám být tak trochu zoufalej, moje staré mondeo už dosluhuje (teda možná už i přesluhuje) a nikde nic moc zajímavého .... tak kdyby někdo o něčem věděl, byl bych rád.
PS: Jak velký je rozdíl mezi 2.0 TDI 103KW a 2.0 TDI 120KW ? Je tam nějak znatelný rozdíl ve spotřebě ?
PS: Jak velký je rozdíl mezi 2.0 TDI 103KW a 2.0 TDI 120KW ? Je tam nějak znatelný rozdíl ve spotřebě ?
- Honz8
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 28.01.2017 15:46
- Bydliště: Moravské Budějovice
Re: Mondeo MK IV
Jako v tom auto-re to mají naleštěný fest jen co je pravda. Ono když koukám na autoscautu na ty rozmazaný, neostrý fotky, tak ty auta vypadají oproti tomu jak kdyby vozily houštím cement na stavbu. Kolikrát to je třeba fakt jen blbě vyfocený, ale jeť se přesvědčit při lepším 500km daleko, nedejbože rovnou s někým kdo by to auto měl rovnou dovézt za x kč/km. Pak když to ale tady vidím i třeba v auto-re,kde sem si řekl že nic nekoupím(po přečtení většinou negativních zkušeností), tak je to docela cukačka se tam na to jet podívat.
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
hm, tak ja som kupoval pred pol rokom 2011, 150 000 najeto, nafta, automat, a to nemalo ani convert ani convers a stalo to 280 000,-Michal77 píše:Sháním nové mondeo cenově do cca 200 000,-Kč. Moje představa je kombi 2.0 TDCI, manuál, convert+, najeto do cca 160 000 Km. Na co jsem tak koukal po bazarech tam jsou to stočeniny, nebo bouračky . AAA mi nabízelo podle nich krásné mondeo 2011 dotaženina, dle jejich techniků "voňavka", titan najeto 111 000km za 230 000,-Kč .... dle vin, co jsem si opsal ze skla a následně zašel do Fordu, tak jsem zjistil, že vozidlo mělo už v roce 2012 najeto 101 000,-km ... začínám být tak trochu zoufalej, moje staré mondeo už dosluhuje (teda možná už i přesluhuje) a nikde nic moc zajímavého .... tak kdyby někdo o něčem věděl, byl bych rád.
PS: Jak velký je rozdíl mezi 2.0 TDI 103KW a 2.0 TDI 120KW ? Je tam nějak znatelný rozdíl ve spotřebě ?
tak si nie som isty, ze kupis niekde inde ako v AAA
za 200 000...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
ako auto re sa nezastavam, mali prusery, ale nemyslim si, ze podvod je ich business case.Honz8 píše:Jako v tom auto-re to mají naleštěný fest jen co je pravda. Ono když koukám na autoscautu na ty rozmazaný, neostrý fotky, tak ty auta vypadají oproti tomu jak kdyby vozily houštím cement na stavbu. Kolikrát to je třeba fakt jen blbě vyfocený, ale jeť se přesvědčit při lepším 500km daleko, nedejbože rovnou s někým kdo by to auto měl rovnou dovézt za x kč/km. Pak když to ale tady vidím i třeba v auto-re,kde sem si řekl že nic nekoupím(po přečtení většinou negativních zkušeností), tak je to docela cukačka se tam na to jet podívat.
kazdopadne ked je auto sprasene, spinave a pod, tak je zle, ked je nalestene, tak je tiez zle, tak co je dobre
podla mna, to e to maju nalestene, navonane je super...to, ci je auto v poriadku je uz na kupujucom.
myslim, ze pri tom objeme, co tam maju, by sa uz o vaznych pruseroch vedelo.
takze na obhliadku to podla mna za to stoji.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Co tohle? bazar je dobrej, toho bych se nebálMichal77 píše:Sháním nové mondeo cenově do cca 200 000,-Kč. Moje představa je kombi 2.0 TDCI, manuál, convert+, najeto do cca 160 000 Km. Na co jsem tak koukal po bazarech tam jsou to stočeniny, nebo bouračky . AAA mi nabízelo podle nich krásné mondeo 2011 dotaženina, dle jejich techniků "voňavka", titan najeto 111 000km za 230 000,-Kč .... dle vin, co jsem si opsal ze skla a následně zašel do Fordu, tak jsem zjistil, že vozidlo mělo už v roce 2012 najeto 101 000,-km ... začínám být tak trochu zoufalej, moje staré mondeo už dosluhuje (teda možná už i přesluhuje) a nikde nic moc zajímavého .... tak kdyby někdo o něčem věděl, byl bych rád.
PS: Jak velký je rozdíl mezi 2.0 TDI 103KW a 2.0 TDI 120KW ? Je tam nějak znatelný rozdíl ve spotřebě ?
http://www.rakar.cz/auta-skladem/item/6 ... trend.html
Ale za 200 budeš muset trochu slevit z představ, abys nekoupil vrak, tenhle třeba nemá Convers (osobně ani moc nechápu, proč ho všichni chtěj )
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Tak to určitě. On ten kurz EUR taky moc cenám nepomáhá ale 245 mi přijde celkem cajk na 7 let starý zachovalý Mondeo. Bohužel benzínů je fakt málo... takže se ty možnosti, kde dobře nakoupit, dost omezují, pokud to člověk nechce z Němec táhnout sám.enjoy píše:Za tytéž peníze jsem koupil 9/2008, ale před skoro pěti lety.
A v poněkud vybavenějším provedení. A nutno dodat, i ve velice dobrém stavu. Ceny se fakt vyšvihly hodně nahoru od té doby.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
tak nebyt to rakar, tak si myslim, e je to ojeb
ale je to 85kW, tak mozno aj preto.
kazdopadne ked som tu postoval 92 kW beznizn 1.6i v mondeu, tak mi kazdy tvrdil, ze to nepojede.
tak by ma zaujimalo, ci sa 85 kW vobec pohne z miesta
ale je to 85kW, tak mozno aj preto.
kazdopadne ked som tu postoval 92 kW beznizn 1.6i v mondeu, tak mi kazdy tvrdil, ze to nepojede.
tak by ma zaujimalo, ci sa 85 kW vobec pohne z miesta
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Na normalni jezdeni tech 85kW v dehtu pujde. Benzin ma vyhnany vykon otackama, ale netvrdim, ze to je nepouzitelny. V MK3 jede 1.8 92kW docela hezky, sice lepsi kroutak nez 1.6ka, ale zase je to o neco lehci.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Honz8
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 28.01.2017 15:46
- Bydliště: Moravské Budějovice
Re: Mondeo MK IV
Co motorově lehčí FF 1.6 EcoBoost vs 2.0 107kw mondeo? Jak pružností tak vhodností motoru na to moje popojíždění...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
/edit: neuvědomil sem si, že 1.6 EB má turbo, tažke na popojíždění spíš 2.0 atmo, right?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
/edit: neuvědomil sem si, že 1.6 EB má turbo, tažke na popojíždění spíš 2.0 atmo, right?
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Na popojíždění FoFo 1.6 bez turba
Ale jinak ano - přímý vstřik s turbem chce taky občas nějaké delší trasy. Rozhodoval jsem se jako Ty, jestli do Mondeo 1.6EB nebo 2.0, jezdím taky často krátké trasy, v servisu mi to řekli úplně jasně
Ale jinak ano - přímý vstřik s turbem chce taky občas nějaké delší trasy. Rozhodoval jsem se jako Ty, jestli do Mondeo 1.6EB nebo 2.0, jezdím taky často krátké trasy, v servisu mi to řekli úplně jasně
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Ta dvoulitrová atmosféra má pro mě výhodu, že na ní můžeš šlapat už v podstatě za studena a nemáš z celkového projevu motoru pocit, že by jsi mu dělal něco, co by se mu nelíbilo. Je to dané i trochu tím, že můžeš šlapat jak chceš a stejně to nijak zásadně nepojede .
S turbem vždycky trnu, když se zapomenu a za studena na něj trošku šlápnu. Se mu pak omlouvám..
S turbem vždycky trnu, když se zapomenu a za studena na něj trošku šlápnu. Se mu pak omlouvám..
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Tak je to atmosfera, to se 1.6EB rovnat nemuze, ale lenoch to neni. V otackach to jede dobre. Porad lepsi nez nejaky 77kw turbodiesel, kterych jezdi po silnicich mraky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů