Právě je 20.04.2018 02:13



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 470 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Další
 Rada pred kupou Fordu Focus 
Autor Zpráva

Registrován: 01.02.2009 10:25
Příspěvky: 1
Odeslat Rada pred kupou Fordu Focus
Dobrý den,
uvažuji o koupi Fordu Focus I nebo II 1,8tdci r.v. 2003 a výš .Můžete mě prosím napsat nějáké vaše zkušenosti s tímto vozem , poruchy čerpadel atd.

Dík


01.02.2009 10:36
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 03:18
Příspěvky: 8671
Bydliště: Olomouc
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
mrkni sem viewforum.php?f=13

a pak do sekce motor
viewforum.php?f=9

vsichni se ptate na to same, tak si to procti :idea:

_________________
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek


01.02.2009 11:01
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 09.01.2009 14:34
Příspěvky: 269
Bydliště: Upper Silesia
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
Proč jsi se rozhodl pro tento motor? Podle mne je pouze pro skalní nadšence případně velmi tolerantní opatrovatele, pokud jsi s tím nejel, určitě se někde nejdříve projeď.

_________________
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek


03.02.2009 15:44
Profil
Zkušený
Zkušený
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 03:18
Příspěvky: 1573
Bydliště: BA / BB (SVK)
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
neviem ale co som jazdil so sluzobnym FF II 1.8TDCi, tak je to velmi dobre zvezenicko :) a FFI je este lahsi, takze motor s nim problem nema.. ako kazdy common rail s turbom ma aj tdci svoje neduhy, ale podla mna ak je motor v poriadku, tak je to velmi dobry vozik :)

_________________
Bol: Ford focus combi 2000, 1.6 16V
Je: Mazda 6, 11/2003, 2.0i 103kW, Gold - motorom a podvozkom Mondeo
Sem tam je: Ford Focus, 5/2010, 1.6i 74kW - Black


03.02.2009 16:32
Profil
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 02.03.2008 13:00
Příspěvky: 4248
Bydliště: Praha na půl
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
to by si mohl nějak vysvětlit co je tak hrozný na něm :?:
SilverGhost napsal:
Proč jsi se rozhodl pro tento motor? Podle mne je pouze pro skalní nadšence případně velmi tolerantní opatrovatele, pokud jsi s tím nejel, určitě se někde nejdříve projeď.

_________________
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI


03.02.2009 16:35
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 02.03.2008 13:00
Příspěvky: 4248
Bydliště: Praha na půl
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
a pochybuju že si 2003 koupí 1,6TDCI :lol:

_________________
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI


03.02.2009 16:36
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 03:18
Příspěvky: 8671
Bydliště: Olomouc
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
pise 2003 1.8 TDCi, coz je realne :idea:

_________________
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek


03.02.2009 17:20
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 02.03.2008 13:00
Příspěvky: 4248
Bydliště: Praha na půl
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
jjj to byla reakce na Stříbrnýho ducha :lol:

_________________
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI


03.02.2009 17:27
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 09.01.2009 14:34
Příspěvky: 269
Bydliště: Upper Silesia
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
Nejprve pro zasazení do rámce: moje zkušenosti s 1.8TDci = půl roku a 11000 km, což pravda není mnoho, ale ve firmě má na tento motor vícero kolegů podobný názor, mají focusy zhruba do dvou let a 120000 km. Tedy moje stručné hodnocení:
Mínusy:
- nevyrovnaná charakteristika, někdy pomalé reakce, silný turboefekt
- pro udržování konstatní rychlosti nebo něžného zrychlování je někdy problém najít kombinaci plyn x stupeň, i při jeho nalezení dochází v některých režimech k určitému rozkmitání systému
- občas na plyn nereaguje vůbec, vcelku nebezpečná věc
- určitá nesladěnost převodovky s motorem, což je ale spíše důsledek prvního bodu, ono je to asi těžké sladit, i když by 6 stupňů bylo možná lepších
- vyšší spotřeba
- vyšší hlučnost a to i po zahřátí (projev studeného motoru bych poté označil za vulgárně hrubý)
- aktuální zimní zkušenost - velmi pomalu topí

Abych pouze nehanil, plusy:
- v určitém režimu brutální zátah
- slušně tichý provoz v určitém režimu, řekněme např. 100 km/h na pětku. V tomto režimu rovněž klesne spotřeba na očekávanou mez.

Na zdejší fórum jsem vstoupil i proto, abych se podíval, zda někdo nemá na tyto bolesti lék, případně zda mají obdobné zkušenosti i jiní. V podstatě se dá říci, že většina výše uvedeného se mi tady pouze potvrdila. Navíc jsem se dozvěděl např. to, že jde v podstatě o velmi starý osmiventilový litinový motor Ford Endura (mám správné informace?), na který byl naroubován common rail a příslušná elektronika. U vědomí toho si tedy romanticky tak nějak představuji, že se to staré železo s těmi rouby tak trochu pere... Snahou Fordu bylo zcela jistě dodat požadované marketingové parametry - na papíře vypadá tento motor dobře. Zřejmě mají na něho nižší výrobní náklady, než na sdílené PSA motory, jinak moc nechápu, proč se tady například loni vůbec nenabízely 1.6tdci, ale tenhle zastaralý motor 1.8tdci se tlačil v akcích.

Další zkušenosti typu náhlé selhání a podivné chování (řada je popsána na zdejších nebo jiných fórech) neberu jako specialitu tohoto motoru nebo značky. Jinak zbytku mého FFII bych vytknul asi už jen katastrofální rádio (přesněji hlavně tuner) ve standardu, byť s ovládáním pod volantem a dále tu debilní a nebezpečnou úpravu N1, za kterou ovšem nemůže Ford, ale nějaký pan důležitý na nějakém ministerstvu :evil:
Čekám smršť otrávených šípů od zarytých Fordistů, tak sem s nimi :lol: Třeba k něčemu dojdem 8) Na závěr bych chtěl pouze dodat, že citlivá duše si s tím motorem určitě dá rady a když mu navíc občasné zaváhání odpustí, tak může být majitel i docela spokojen. Mně však ten motor nesedí, i když jsem si už zvyknul a umím ho jakš takš zkrotit. Ve městě se však i po půl roce občas peru a někteří kolegové i po dvou letech. Když za volant pustím ženu, tak je jízda najdenou plná přískoků a nadšená z něho také není. Rozdíl oproti jejímu domácímu benzínu je prostě brutální.

_________________
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek


03.02.2009 22:44
Profil
Test driver
Test driver

Registrován: 02.02.2008 03:18
Příspěvky: 9146
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
je pravdou,že ford nikdy nebol leadrom dieselu, preto to aj nakoniec pochopil a začal ich nakupovat...inak tvoje zhrnutie sa mi osobne velmi páčilo :wink:


03.02.2009 22:54
Profil
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 02.03.2008 13:00
Příspěvky: 4248
Bydliště: Praha na půl
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
taky netvrdim že bych nechtěl 2.0tdci 6 KVALT chtěl a dost jenže vše je o penězích .Osobně motor bude určitě hlučnější vyplíváto z konstrukce a použitých vstřiků .Zas se musim ,ale motoru zastat nečet sem nikde že by 1,6 byla na dálnici míň hlučná :!: a to že potřebuje DPF netřeba rozebírat .Díky sítku které se ucpává daleko čatěji odcházejí turba nedostatečné mazání .Auto reaguje alespoň mě vždy a rychle až na rozjezdy.Převody sou krátké při předjíždění musíš řadit de o zvyk a 5 je dlouhá fakt je ten že motor by potřeboval 6 jak sůl .K tý hlučnosti ten podvozek je tak hlučnej(kombi) :!: že ten motor se mě jeví jako malichernost :| Ještě by mě zajímalo s čím si předtím jezdil :idea:

_________________
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI


03.02.2009 23:28
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10.03.2008 21:18
Příspěvky: 6964
Bydliště: Revúca, Trnava
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
prečo je úprava N1 nebezpečna? :roll:

_________________
>> PRAVIDLÁ FÓRA <<>> VYHĽADÁVAČ <<>> PRAVIDLÁ INZERCIE <<

aktual: Ford Focus 2015, 1,5 Ecoboost, 6st. automat
ex. : Ford Focus 2008, 1,6 Duratec, 4.st Durashift


04.02.2009 08:29
Profil
Admin
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 03:18
Příspěvky: 19653
Bydliště: České Budějovice
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
SilverGhost napsal:
Když za volant pustím ženu, tak je jízda najdenou plná přískoků a nadšená z něho také není.


a nebylo by lepsi zaplatit rychlokurs v autoskole ? :mrgreen:

neverim ze diky motoru auto skace , myslim ze je to tou spojkou mezi sedackou a volantem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a pokud se clovek nedokaze zadaptovat tak by tam asi nemel co delat , tot muj nazor .

_________________
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč


04.02.2009 08:44
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 22.10.2008 10:57
Příspěvky: 1441
Bydliště: Praha 5
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
ja bych to taky tak videl, jediny na co sem se musel adaptovat pri prechodu z maleho auta v benzinu na fofika v dieslu byl trosku jinej zaber spojky a trochu jiny styl razeni. Pokud to neni zenska (to muze bejt i u chlapu abych nebyl narcen z nejake diskriminace) ktera ma k rizeni vylozene vztah a ridi jen tak z povinnosti, tak bude jezdit priskokem vpred u jakehokoliv jineho auta nehlede na to jestli je to benzin nebo naftak...
Co se tyce zminovanych zaporu, tak snad jediny s cim bych souhlasil je ze to chvili trva nez auto zacne topit a ze mozna ta 6ka by se tam snesla, ale co se tyce hlucnosti napr tak s tim nemuzu souhlasit, protoze me přede jak kočka, sotva motor slyším a že je za studena trošku slyšet víc je normální u každýho studenýho motoru. Zrovna tak se spotřebou jsem spokojen, vzhledem k tomu že nejezdím rozhodně úsporným stylem, tak se drží pořád v rozumné míře

_________________
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue
Obrázek
Obrázek
Galerie:
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113


04.02.2009 09:25
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 22.10.2008 10:57
Příspěvky: 1441
Bydliště: Praha 5
Odeslat Re: Zkušenosti s Fordem Focus
Quickie napsal:
prečo je úprava N1 nebezpečna? :roll:


ja sem zrovna dokončil převod z N1 na M1, sice mě pár lidí zrazovalo, že je to zbytečný vyhazování peněz, ale jsem rád. Co se týče mříže, tak ta mě tam tak akorát štvala, ale co se týče černé folie na sklech do kufru, tak tam myslím že je to docela nebezpečné, protože se s tím dost blbě couvá a ten pohled skrz tyto okýnka kolikrát dost chyběl.... Samozřejmě kdo je zvyklý jezdit jenom na zrcátka, tak mu to je vcelku jedno, ale já sem zvyklý jezdit i na zrcátka, i s pohledem dozadu, takže mě to dost vadilo...

_________________
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue
Obrázek
Obrázek
Galerie:
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113


04.02.2009 09:28
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 470 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.