Jaký motor do focuse II
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
ako sorry, ale take kecy su fakt vhodne do krcmy!
66kW ako trhac asfatu, hodne cez dvesto za 4l
66kW ako trhac asfatu, hodne cez dvesto za 4l
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
nechce sa mi viac hladat, ale pripajam meranu pruznost:
80kW 1,6 tdci (nenasiel som 66kW):
Pružnost:
60-100 km/h: 3 st. 6,9 s; 4 st. 9,5 s; 5 st. 15,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,1 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 12,9 s
60-100 km/h s postupným řazením: 6,9 s
60-120 km/h s postupným řazením: 10,9 s Více na: http://www.autorevue.cz/ford-focus-komb ... 3/ch-23652
Maximální rychlosti na převodové stupně (udávané):
1 st. – 51 km/h
2 st. – 88 km/h
3 st. – 130 km/h
4 st. – 178 km/h Více na: http://www.autorevue.cz/ford-focus-komb ... 3/ch-23652
1,6i
Pružnost:
40 - 80 km/h: 2 st. 6,2 s; 3 st. 7,8 s; 4 st. 11,0 s; 5 st. 16,1 s
60-100 km/h: 2 st. 7,0 s; 3 st. 8,4 s; 4 st. 12,6 s; 5 st. 16,7 s
80-120 km/h: 3 st. 10,0 s; 4 st. 10,4 s; 5 st. 34,3 s Více na: http://www.autorevue.cz/test-ford-focus ... ticleStart
Maximální rychlosti na jednotlivé převodové stupně:
1 – 55 km/h při 6 900 ot./min
2 – 100 km/h při 6 800 ot./min
3 – 140 km/h při 6 700 ot./min
4 – 180 km/h při 6 800 ot./min
5 – 180 km/h při 5 400 ot./min Více na: http://www.autorevue.cz/test-ford-focus ... ticleStart
Takze ako pisal enjoy, pozor na pocity a dojmy...
80kW 1,6 tdci (nenasiel som 66kW):
Pružnost:
60-100 km/h: 3 st. 6,9 s; 4 st. 9,5 s; 5 st. 15,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,1 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 12,9 s
60-100 km/h s postupným řazením: 6,9 s
60-120 km/h s postupným řazením: 10,9 s Více na: http://www.autorevue.cz/ford-focus-komb ... 3/ch-23652
Maximální rychlosti na převodové stupně (udávané):
1 st. – 51 km/h
2 st. – 88 km/h
3 st. – 130 km/h
4 st. – 178 km/h Více na: http://www.autorevue.cz/ford-focus-komb ... 3/ch-23652
1,6i
Pružnost:
40 - 80 km/h: 2 st. 6,2 s; 3 st. 7,8 s; 4 st. 11,0 s; 5 st. 16,1 s
60-100 km/h: 2 st. 7,0 s; 3 st. 8,4 s; 4 st. 12,6 s; 5 st. 16,7 s
80-120 km/h: 3 st. 10,0 s; 4 st. 10,4 s; 5 st. 34,3 s Více na: http://www.autorevue.cz/test-ford-focus ... ticleStart
Maximální rychlosti na jednotlivé převodové stupně:
1 – 55 km/h při 6 900 ot./min
2 – 100 km/h při 6 800 ot./min
3 – 140 km/h při 6 700 ot./min
4 – 180 km/h při 6 800 ot./min
5 – 180 km/h při 5 400 ot./min Více na: http://www.autorevue.cz/test-ford-focus ... ticleStart
Takze ako pisal enjoy, pozor na pocity a dojmy...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
a ked si porovnas zrychlenie napriklad 80-120, tak pokial nepodradis s tou 88kW verziou, tak budes snek stejne ako s benzinom.
takze ta 66kW nepojde lepsie ani nahodou, len zoslapnutim plynu...
ach jo
takze ta 66kW nepojde lepsie ani nahodou, len zoslapnutim plynu...
ach jo
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Hmm ... na ,,papíře,, to vypadá dobře, proč to tak není v provozu?
Lidé s 1,6-2,0i co přejdou na TD-TB poté vychvalují jízdu (né sportovnost) a reálné využití výkonu. Proč si to pochvalují...nevím zeptej se jich?
Ty krčmo ...Víš jakej je rozdíl mezi 66kw a 80kw u 1,6D? ...(mj turbo bez naklápěcích lopatek, tím pádem lépe utěsněný a zajišťující okamžitou reakci na plyn) Po stodesáté.. ano chybí mu vrch.
Je fajn, že i enjoy napsal jak tdi jede ALE že by mu z 0-1000m nandal (tak bude na jižní spojce enjoy volat na chlapa....zastav dáme si to z místa )
Až pojedeš po okresce na 5st devadesát a nenuceně tě objede málá (1,4-1,8) turbo nafta..nezapomeň podřadit na trojku a oplatit jí to ona pořád pojede na stejný stupeň a ekonomicky.
To co jsem psal výše vychází z praxe né z papírových údaju, papírově je 66kw ubohá a provozu škodná
Nejsem zastáncem 1,6d jen se s ní dobře jezdí.... sám bych jinej motor.
Lidé s 1,6-2,0i co přejdou na TD-TB poté vychvalují jízdu (né sportovnost) a reálné využití výkonu. Proč si to pochvalují...nevím zeptej se jich?
Ty krčmo ...Víš jakej je rozdíl mezi 66kw a 80kw u 1,6D? ...(mj turbo bez naklápěcích lopatek, tím pádem lépe utěsněný a zajišťující okamžitou reakci na plyn) Po stodesáté.. ano chybí mu vrch.
Je fajn, že i enjoy napsal jak tdi jede ALE že by mu z 0-1000m nandal (tak bude na jižní spojce enjoy volat na chlapa....zastav dáme si to z místa )
Až pojedeš po okresce na 5st devadesát a nenuceně tě objede málá (1,4-1,8) turbo nafta..nezapomeň podřadit na trojku a oplatit jí to ona pořád pojede na stejný stupeň a ekonomicky.
To co jsem psal výše vychází z praxe né z papírových údaju, papírově je 66kw ubohá a provozu škodná
Nejsem zastáncem 1,6d jen se s ní dobře jezdí.... sám bych jinej motor.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
ale ved od zaciatku pisem, ze uzivatelsky prijemnejsia ta nafta asi bude, ale rychlejsia ani nahodou.
presne o tomto hovori krutiaci moment...a vykon hovori a vykone, nic viac, nic menej.
a ja nic oplacat nebudem, ale 50 km/h na 4 nejazdim
a aj nafta potrebuje radit, vyuzitelne pasmo otaciek ma mensie ako benzin...tak neviem...
presne o tomto hovori krutiaci moment...a vykon hovori a vykone, nic viac, nic menej.
a ja nic oplacat nebudem, ale 50 km/h na 4 nejazdim
a aj nafta potrebuje radit, vyuzitelne pasmo otaciek ma mensie ako benzin...tak neviem...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Ve městě se řadí téměř stejně jako s ost. autama. Za městem řadit téměř ,,nemusíš,, auto táhne od 1500 (opatrně na setrvák) do.... - kam to duševně vydržíš. A tím, že to má jen pětku (dlouhou) můžeš krom vesnice jet a zrychlovat jen na pětku.
Využitelný pásmo u 66kw je 1750-3500ot což na pětku cca 70-180 (foto z německé autobahn, fotil spolujezdec ) pak už základu chybějí koníci.
Využitelný pásmo u 66kw je 1750-3500ot což na pětku cca 70-180 (foto z německé autobahn, fotil spolujezdec ) pak už základu chybějí koníci.
- speleo
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 13.10.2014 13:20
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Vzhledem k tomu, že se úpravou jedná o vozidlo nezpůsobilé provozu na pozemních komunikacích, tak by se na silnici mělo dívat pouze skrz plot na zahradě. To je jako kdybych vzal tu 1.6, dal tam turbo (v podstatě by vzniknul 1.6EB), natrhnul ti ve všech možných režimech řiť a chlubil se, jak to krásně jezdí. Prostě to auto nemá po takový nehomologovaný úpravě na silnici vůbec co pohledávatTomFocus píše:Edit: výše zmiňuji u 1,6D 66kw ....a když je sw poladěná a nekouří...nastává to pravé divadlo (na 3st prokluz kol (225) top speed hodně přes 200 se spotřebou 3,1-5,4l nevadnoucí tah motoru do 4500ot)
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Máš smůlu...auto bylo 12/2015 na STK a Emisích kde regulérně prošlo ve své galérce je i protokol ....někteří to chtěli vidět
Co bude na STK 12/2017...se uvidí. A jestli tě dráždí tá fotka můžu posloužit s číslicí o 30 dál, ale to je celkem mázlé....spolujezdec měl již problém pevně fotit
Co bude na STK 12/2017...se uvidí. A jestli tě dráždí tá fotka můžu posloužit s číslicí o 30 dál, ale to je celkem mázlé....spolujezdec měl již problém pevně fotit
- speleo
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 13.10.2014 13:20
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Malá turbonafta pojede rovnou do servisu, protože se rozsype, případně rovnou na šroťák, protože za chvíli podobný smradlavý líný plečky budou zakázaný.TomFocus píše: Až pojedeš po okresce na 5st devadesát a nenuceně tě objede málá (1,4-1,8) turbo nafta..nezapomeň podřadit na trojku a oplatit jí to ona pořád pojede na stejný stupeň a ekonomicky.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
A s tím souhlasím v závěsu do šrotu by měli jít všechny TB bez filtrů částic! Ty budou až od 2018 září. A zbudou atmosféry...
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Bych se teda vrátil k té uživatelské přívětivosti. Je pravda, že s TDi předjedu většinou bez podřazení.
Ale vezmu-li nějakou trasu po Praze, tak s benzínem řadím míň, než s naftou. Můj benzín umí jet na 3. nebo 4. stupeň menší rychlostí, než nafta, takže kde do zatáčky musím s naftou do 2. stupně a pak na 3. a 4. stupeň zase zpátky, tam s benzínem musím maximálně do 3. a někdy zůstane 4. a nepodřazuje se(což je dáno podvozkem Mondea, který má zatáčky k snídani).
Ale vezmu-li nějakou trasu po Praze, tak s benzínem řadím míň, než s naftou. Můj benzín umí jet na 3. nebo 4. stupeň menší rychlostí, než nafta, takže kde do zatáčky musím s naftou do 2. stupně a pak na 3. a 4. stupeň zase zpátky, tam s benzínem musím maximálně do 3. a někdy zůstane 4. a nepodřazuje se(což je dáno podvozkem Mondea, který má zatáčky k snídani).
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
a aby som to odlahcil...tak ja v automate neradim, len slapem na pedal
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Jaký motor do focuse II
Na cca 180-190 se dala rozjet i fabia 1.4 MPI (50kW).
1.6 diesel že je raketa zatímco 1.6/1.8 benzín šnek? Možná když budeš s benzínem řadit jako s 1.6D.
1.6 diesel že je raketa zatímco 1.6/1.8 benzín šnek? Možná když budeš s benzínem řadit jako s 1.6D.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
A zase nečte
Pavle já tu fotku tam dal kvůli otáčkám né kvůli top speedu. Až když kolega diskutující zareagoval napsal jsem, že mám i jinou fotku (+30).
Hlavně, že jsi něco napsal
Pavle já tu fotku tam dal kvůli otáčkám né kvůli top speedu. Až když kolega diskutující zareagoval napsal jsem, že mám i jinou fotku (+30).
Hlavně, že jsi něco napsal
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
TomFocus: tak koukam, ze se Ti to tu pekne rozjelo. Ale proc prekrucujes fakta? Dat do srovnani 80kW verzi je trosku nefer, ja rozporoval Tva prehnana ocekavani o 66kW verzi. 14kW je dost velky rozdil. Ano, s turbomotorem se jezdi prijemneji, ale zazraky necekej.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů