Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
zmetik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02.02.2008 03:18

Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Příspěvek od zmetik » 05.06.2008 10:16

Pěkný den. Jak již název napovídá, v létě bych si chtěl nechat z Německa dovézt jetého FOFO II HB. Plánovaný nájezd bude max. 20tkm/rok, odhaduju 70% dálnice, 15% město, 15% okresky. Diesel se mi vzhledem k současným cenám nafty a plánovanému nájezdu asi nevyplatí. Původně jsem uvažoval o motoru TI-VCT, nicméně nevím, zda by na dálnici nebyl lepší dvoulitr, jak z hlediska komfortu (menší otáčky při vyšších rychlostech), tak spotřeby (přeci jen 1.6 by se mohla ve 3 lidech v táhlých stoupáních trochu trápit a spotřeba rapidně růst). Co jsem se zatím dočetl, tak dvoulitr je vcelku spolehlivý motor se slušnou spotřebou a servisní náklady by na něj nebyly o tolik vyšší. Na druhou stranu bych se nerad unáhlil, možná i silnější 1.6 je na dálnici ve 3 lidech rozumnou volbou. Díky za všechny názory. :)

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Příspěvek od chmelko » 05.06.2008 10:20

som práve za ten zmienovany 1.6 Ti-VCT, ale ja jazdím vačšinou sam :wink:

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Příspěvek od zirafak » 05.06.2008 10:39

mam 1,6 Ti-VCT a jazdime s priatelkou k rodicom do NL/1300km/,kufor naladovany na max+veci na zadnych sedadlach a ziadne problemy s trapenim v stupaniach a ani prilis velku spotrebu paliva/priemerka na cestu 8,5l/ som nezaznamenal.

Uživatelský avatar
zmetik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Příspěvek od zmetik » 05.06.2008 11:46

Taky si myslím, že by ta 1.6 měla stačit. Při 140kmh na dálnici by měla být ještě celkem komfortní. Sice to nebude taková jízda jako s dvoulitrem, ale zase se něco ušetří na povinném ručení a havarijním. Mě spíš šlo o to, že v Německu nejsou ceny dvoulitrů o moc vyšší než Ti-VCT a že servisovat 2.0 by nebylo zase o tolik dražší. Spotřebu by mohly mít oba motory na dálnici cca stejnou.

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Příspěvek od Boban » 05.06.2008 11:49

Já bych osobně volil 2.0 :idea: a až budu měnit, půjdu do něj. :wink:

KUTY

Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Příspěvek od KUTY » 05.06.2008 16:31

Ja osobne v pripade kupy FFII kombi bud 1,6 Ti-VCT alebo 1,8-cku 92kW.
Dvojliter urcite nie uz len kvoli poistke.

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Příspěvek od kasi » 07.06.2008 12:19

já bych osobně už při další koupi šel do benzína a to do 1,6 Ti-VCT :idea:
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor

Příspěvek od vcedula » 07.06.2008 13:01

Ten rozdiel v spotrebe na dialnici, to zavisi hlavne od toho, kade budes jazdit. Ak je to rovinata dialnica, tak spotreba 2.0 bude do 8 litrov, ale v kopcoch bude mat vyrazne navrch kvoli o dost vyssiemu krutiacemu momentu. Ale zasa na druhej strane, v meste bude pekne cucat, pri zapchach sa v pohode dostanes cez 10 litrov.

Ja to vidim tak, ze 1.6 Ti-VCT je klasika, ked potrebujes vykon, mas ho vo vyssich otackach, kde ale uz bude dost zrat. Ale v meste moc nezerie. Dvojliter, to je skor pre narocnejsich. Na dialnici mozno bude zrat menej, ale v meste je to zraloch. Ale zabavis sa s nim omnoho viac. Ak si klasicky sofer, tak ber 1.6 Ti-VCT.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ozzman a 14 hostů