Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
- zmetik
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
Pěkný den. Jak již název napovídá, v létě bych si chtěl nechat z Německa dovézt jetého FOFO II HB. Plánovaný nájezd bude max. 20tkm/rok, odhaduju 70% dálnice, 15% město, 15% okresky. Diesel se mi vzhledem k současným cenám nafty a plánovanému nájezdu asi nevyplatí. Původně jsem uvažoval o motoru TI-VCT, nicméně nevím, zda by na dálnici nebyl lepší dvoulitr, jak z hlediska komfortu (menší otáčky při vyšších rychlostech), tak spotřeby (přeci jen 1.6 by se mohla ve 3 lidech v táhlých stoupáních trochu trápit a spotřeba rapidně růst). Co jsem se zatím dočetl, tak dvoulitr je vcelku spolehlivý motor se slušnou spotřebou a servisní náklady by na něj nebyly o tolik vyšší. Na druhou stranu bych se nerad unáhlil, možná i silnější 1.6 je na dálnici ve 3 lidech rozumnou volbou. Díky za všechny názory.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
som práve za ten zmienovany 1.6 Ti-VCT, ale ja jazdím vačšinou sam
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
mam 1,6 Ti-VCT a jazdime s priatelkou k rodicom do NL/1300km/,kufor naladovany na max+veci na zadnych sedadlach a ziadne problemy s trapenim v stupaniach a ani prilis velku spotrebu paliva/priemerka na cestu 8,5l/ som nezaznamenal.
- zmetik
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
Taky si myslím, že by ta 1.6 měla stačit. Při 140kmh na dálnici by měla být ještě celkem komfortní. Sice to nebude taková jízda jako s dvoulitrem, ale zase se něco ušetří na povinném ručení a havarijním. Mě spíš šlo o to, že v Německu nejsou ceny dvoulitrů o moc vyšší než Ti-VCT a že servisovat 2.0 by nebylo zase o tolik dražší. Spotřebu by mohly mít oba motory na dálnici cca stejnou.
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
Já bych osobně volil 2.0 a až budu měnit, půjdu do něj.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
Ja osobne v pripade kupy FFII kombi bud 1,6 Ti-VCT alebo 1,8-cku 92kW.
Dvojliter urcite nie uz len kvoli poistke.
Dvojliter urcite nie uz len kvoli poistke.
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
já bych osobně už při další koupi šel do benzína a to do 1,6 Ti-VCT
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Koupě ojetého FOFO II - jaký benzínový motor
Ten rozdiel v spotrebe na dialnici, to zavisi hlavne od toho, kade budes jazdit. Ak je to rovinata dialnica, tak spotreba 2.0 bude do 8 litrov, ale v kopcoch bude mat vyrazne navrch kvoli o dost vyssiemu krutiacemu momentu. Ale zasa na druhej strane, v meste bude pekne cucat, pri zapchach sa v pohode dostanes cez 10 litrov.
Ja to vidim tak, ze 1.6 Ti-VCT je klasika, ked potrebujes vykon, mas ho vo vyssich otackach, kde ale uz bude dost zrat. Ale v meste moc nezerie. Dvojliter, to je skor pre narocnejsich. Na dialnici mozno bude zrat menej, ale v meste je to zraloch. Ale zabavis sa s nim omnoho viac. Ak si klasicky sofer, tak ber 1.6 Ti-VCT.
Ja to vidim tak, ze 1.6 Ti-VCT je klasika, ked potrebujes vykon, mas ho vo vyssich otackach, kde ale uz bude dost zrat. Ale v meste moc nezerie. Dvojliter, to je skor pre narocnejsich. Na dialnici mozno bude zrat menej, ale v meste je to zraloch. Ale zabavis sa s nim omnoho viac. Ak si klasicky sofer, tak ber 1.6 Ti-VCT.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 12 hostů