Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Zákládám toto téma a žádám o co nejvíce ohlasů .Já tvrdím ,že poznám Vervu od běžné neaditivované nafty na chodu motoru i na volnoběžné otáčky, ihned po nastartování motoru 1,8tdci 85kw oproti standardní naftě .Spotřeba je vždy lepší na Vervu motor se ochotněji vytáčí a hrne se za plynem .Test nafty z Tesca dopadl nevalně auto se dvakrát zakuckalo a dost zlenivělo ,je třeba ho víc popohnat talčit na pedál . Moje auto má piezovstřiky Siemens .Třeba Raada1.6tdci 80kw tvrdí že nepozná Vervu na chodu motoru a spotřebu má stejnou jako na naftu od ONA.S tímto obdobným vysvětlením přišel kolega z práce cituji :Beru u ONA 3X plná auto jede uplně stejně jako na Vervu a ještě mam větší dojezd Nepoznám rozdíl.Jde o motor 2,0HDI 66kw vybaven solenoidem Bosch, to samé Raada solenoid bosch takže mě zajíma je zde další někdo kdo u selonoidu nepozná rozdíl mezi 51 a 56 cetany nafty A nebo je to fakt a solenoid vstřiky schroustají leccos a rozdíl není patrný na výkonu a chodu motoru
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Jen upresneni, ja vzdy k tankovani davam VIF, do Vervy jsem nedaval nic. Na spotrebe se to u me neprojevilo, mozna pri velmi citlivem zkoumani jde motor trochu hladceji, ale neni to nejaky zavratny rozdil. Ted jsem opet nabral Vervu a opet jsem nepozoroval vyraznejsi rozdil. Mozna, ze jsem hluchej, mozna nemam cit (oboji me ale funguje na jednicku) nebo to fakt na 1,6 poznat neni.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
a toto zewl-ove vlakno akoze uz nestaci
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =14&t=5372
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =14&t=5372
- alexino
- Zkušený
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 22.10.2008 11:57
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
no já mám teď v nádrži poprvé Vervu, mám vyjeto půl nádrže, nějakou změnu taky necítím, spotřeba vypadá standardně jako předtím. (TopQ + VIF). Uvidím až to vyjedu na kolik mi vyjde spotřeba, je mi jasný že na nějaký kvalifikovanější odhad bych potřeboval na to jezdit dýl, ale myslím že se spíš vrátím zpátky ke klasice...
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue
Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Muselo tobýt později to vysvětlím
zirafak píše:a toto zewl-ove vlakno akoze uz nestaci
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =14&t=5372
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Topq je už aditivovaná ,bral si uplně normální naftu Lukoil ,Tesco apod?
alexino píše:no já mám teď v nádrži poprvé Vervu, mám vyjeto půl nádrže, nějakou změnu taky necítím, spotřeba vypadá standardně jako předtím. (TopQ + VIF). Uvidím až to vyjedu na kolik mi vyjde spotřeba, je mi jasný že na nějaký kvalifikovanější odhad bych potřeboval na to jezdit dýl, ale myslím že se spíš vrátím zpátky ke klasice...
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- alexino
- Zkušený
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 22.10.2008 11:57
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
já vím, jen sem chtěl vyzkoušet jestli má Verva proti TopQ nějaký smysl... vidím to tak že asi moc ne... Do Tesca a spol radši tankovat nejezdím a abych experimentoval s Onem, to teda ne... Táta kterej je většinou zvykly brat nejlevnejsi benzin vzal do novyho Fusiona nadrz v ONU a ze prej to vubec netahlo, kdyz vzal pak dalsi u Benziny, tak to bylo prej uplne o necem jinym...
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue
Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Top q má velmi často podobné cetanové číslo jako Verva ten rozdíl je opravdu velmi malý a záleží na konkrétní dávce (závozu) někdy to ani nejde poznat. Palivo není vždy naprosto identické existují nedramatické rozdíly
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Ja mam zatim statistiku asi 8x nadrz Tank Ono + VIF, 3x Verva bez VIFu, jednou Makro+VIF, Prazske sluzby + VIF, 3x Robin Oil + VIF. Chovani jsem popsal vyse - nezaznamenal jsem vyraznejsi rozdily v nicem, maximalne motor ma nepatrne hladsi chod v nizsich otackach pod 1500ot, ale to se mi nechtelo vic zkouset, pac motor trpi .
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
jj tankuju TopQ občas Vervu ale rozdíl necítim spíš se mi zdá že po TopQ to jede líp ale musel jsem natankovat jinde tak jsem vzal OMV diesel sport a nejelo to vůbec špatně
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
- alexino
- Zkušený
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 22.10.2008 11:57
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
no ještě by bylo záhodno dodat, že po několika tankováních ve Francii musím říct, že s jakoukoliv naftou co sem tam vzal mě přišlo že auto je tišší a mělo ještě nižší spotřebu než mívám tady, nejčastěji sem bral obyč Shell, jinak BP, Total a Esso....
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue
Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
- t.dudis
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20.11.2008 20:59
- Bydliště: Starý Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Souhlasím s Tomasonem, že Verva jde poznat oproti jiným naftám. Osobně jsem nezkoušel tankovat třeba v Tescu nebo u Ono, protože se prostě bojím to tam nalít do tý nádrže. Jedině kde občas beru je Agip a jejich DieselTech+VIF. Auto na tohle palivo jede musím říct opravdu dobře, ale mám pocit, že motor nemá tak tichý chod jako na Vervu. Je prostě trochu hlučnější. Celkem dlouhou dobu jsem testoval TopQ+VIF, ale nabylo to ono. Vyšší spotřeba o půl litru jak na Vervu a chod motoru určitě hlučnější. Jinak o Shellu a V-Power diesel ani nemluvím. Černý dým z výfuku a znatelně nižší výkon, jakmile jsem dal po V-Power diesel Vervu, tak ten rozdíl byl markantní. Jinak na DieselTech ani na TopQ se z výfuku nekouřilo akorát ten chod oproti Vervě byl hrubší a spotřeba vyšší.
Táta má Focus 1.8 TDCi 74 kw, rv 2004. Koupil nový a nejezdil na nic jinýho než V-Power. Potom co začla Verva, tak taky bere pouze na benzině. Občas taky veme DieselTech nebo TopQ a podle jeho názoru Verva z těchto paliv vychází nejlépe jak na spotřebu tak na výkon.
Táta má Focus 1.8 TDCi 74 kw, rv 2004. Koupil nový a nejezdil na nic jinýho než V-Power. Potom co začla Verva, tak taky bere pouze na benzině. Občas taky veme DieselTech nebo TopQ a podle jeho názoru Verva z těchto paliv vychází nejlépe jak na spotřebu tak na výkon.
Ford Mondeo kombi 2.0i Titanium, 107 KW/145 K, 11/2009, metla Thunder Galerka: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 56&t=38288
Byl:Ford Focus 1.8 TDCi 85 KW/115 K, 4/2006, Hatchback/5, Trend X
Byl:Ford Focus 1.8 TDCi 85 KW/115 K, 4/2006, Hatchback/5, Trend X
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
To sem rád že nemám halušky
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
No jo, zase jsme se nikam nedostali, protoze opet se jedna o 1,8 TDCi. Chtelo by to vice zkusenosti s 1,6 a solenoidem Bosch.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
To by taky někdo musel něco napsat že tak 80 a 66 kilowati pište
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů