EGR ventil - mondeo
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
Nehlede na to, ze louskat jeho prizpevky/dotazy je taky zuzo, obcas ani nevim co napsal
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
Dobrá,půjdem zpět k tomu EGR 

- paleta
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 01.06.2009 23:14
Re: EGR ventil - mondeo
dovolim si este posledny krat sem napisat:
neviem Kota o akych trapnych vylevoch pises, asi o svojich.
Normalne slusne som ziadal o radu. Za boa tu nebol schopny nik napisat, aj ked pisete ze ste tu denno denne, ze neviem, nepomozem, aj ked predtym tu je vlakno na 18 stran...
A pre Acemajkyho aj zvlast odstavec:
Bez urazky, keby si mi ty dal nejaku radu, tak bud to tak neurobim alebo to urobim uplne naopak. Ked nepoxopis, ze pri vymene vytieklo 12 litrov oleja s naftou.
neviem Kota o akych trapnych vylevoch pises, asi o svojich.

A pre Acemajkyho aj zvlast odstavec:
Bez urazky, keby si mi ty dal nejaku radu, tak bud to tak neurobim alebo to urobim uplne naopak. Ked nepoxopis, ze pri vymene vytieklo 12 litrov oleja s naftou.

FORD MONDEO COMBI, 2,0 TDCi, 85 kW, r.v. 3/2006
spotreba 6,2 l/100 km
spotreba 6,2 l/100 km
-
- .
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 26.01.2009 22:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: EGR ventil - mondeo
paleta: kolik ti je? 13 nebo 14??
Hele, myslím, že by jsi se měl asi nejdřív podívat do papírů, co že to máš vlastně za motor a rok. Máš to totiž nějaký zmatený, chvíli máš TDDI z roku 2006, což je holej nesmysl, za chvíli máš auto 2007 a o chvíli později zase TDCI. Tak jak to teda je??
Mimochodem, hodně by mě zajímalo, komu jsi tady na fóru s něčím pomohl ty, že se tu tím tak chvástáš. Pročetl jsem si všech tvých 14
příspěvků a ať hledám jak hledám, nikde nic nenacházím. Tak se nám pochlub
A možná si taky trochu procvič paměť a pokoru. Vzpomínáš si na vlákno o kontrolce oleje?? Konkrétně Kóťa tam s tebou řešil tvůj problém, podotýkám že prodlevy byly max. pár hodin a jak jsem se ve vlákně dočetl, tak jsi problém nakonec i odstranil, tak ho tady laskavě přestaň osočovat
A k těm tvým 12ti litrům "čehosi" co jsi vylil z motoru při výměně oleje ... sákra, to auto ještě jezdí??
Bože, je tohle možný?? Neteklo ti to už vrchem?
řekni nám k tomu něco víc, docela by mě to zajímalo ... to ti nepřišel divný chod motoru??
Ty jsi ale komik 

Hele, myslím, že by jsi se měl asi nejdřív podívat do papírů, co že to máš vlastně za motor a rok. Máš to totiž nějaký zmatený, chvíli máš TDDI z roku 2006, což je holej nesmysl, za chvíli máš auto 2007 a o chvíli později zase TDCI. Tak jak to teda je??



A možná si taky trochu procvič paměť a pokoru. Vzpomínáš si na vlákno o kontrolce oleje?? Konkrétně Kóťa tam s tebou řešil tvůj problém, podotýkám že prodlevy byly max. pár hodin a jak jsem se ve vlákně dočetl, tak jsi problém nakonec i odstranil, tak ho tady laskavě přestaň osočovat

A k těm tvým 12ti litrům "čehosi" co jsi vylil z motoru při výměně oleje ... sákra, to auto ještě jezdí??




Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
Prisim v reakcich na PALETA pokracujte zde:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 98&t=21126
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 98&t=21126
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- JR
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
No trochu vratim debatu zpet k tematu
Taky jsem resil cukani motoru pri otackach kolem 1800rpm a z vyfuku padaly brikety, ze se daly nakladat lopatou. EGR jsem vycistil (je to celkem pohodicka) a nic se nezmenilo a nakonec se ukazalo, ze to byla praskla hadice, ktera jde od EGRu dolu na IC, ktera stoji asi 1400,-. Takze, kdo resite podobny problem, tak kouknete na hadice jestli nejsou deravy a neutika nekde vzduch od turba.

Taky jsem resil cukani motoru pri otackach kolem 1800rpm a z vyfuku padaly brikety, ze se daly nakladat lopatou. EGR jsem vycistil (je to celkem pohodicka) a nic se nezmenilo a nakonec se ukazalo, ze to byla praskla hadice, ktera jde od EGRu dolu na IC, ktera stoji asi 1400,-. Takze, kdo resite podobny problem, tak kouknete na hadice jestli nejsou deravy a neutika nekde vzduch od turba.
Ford Mondeo MK3 TDCI 96kW - Superchips Bluefin, RH BE Twin 18", KW, KN, Mattig, Wolf, 3M
Ford Escort RS2000 MK5 110kW - Miele Miglia 17", Weitec, KN, Recaro, Sabelt, Victor, /////Alpine, Canton
Ford Escort RS2000 MK5 110kW - Miele Miglia 17", Weitec, KN, Recaro, Sabelt, Victor, /////Alpine, Canton
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
paleta píše:, ze pri vymene vytieklo 12 litrov oleja s naftou.
ten olej se ti asi redil naftou pri neuspesnem pokusu o regeneraci DPF , nespalena nafta steka pres krouzky do oleje a dojde k naredeni a zkraceni intervalu na vymenu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: EGR ventil - mondeo
tak to je slušnej poděl
...

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
Foki je vůbec možný, že se tam přimýchá takový množství nafty ??
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: EGR ventil - mondeo
mě se to taky nějak nezdá...aji kdyby tam bylo 6 litrů oleje tak to jako že tam bude dalších 6 litrů nafty navíc
...a kam se tam jako vešla??? to je nějaky divny...








Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
Kdo vi jak to bylo
treba se uklepl a chtel napsat 2litry - jelikoz pomalu co veta to 10 preklepu, tak bych se ani nedivil
- ale to jsme zase mimo tema!!!


ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
myslím, že při dalších 6l nafty v oleji by bylo to poslední co by motor měl píst ve spodní úvrati by prostě narážel do hladiny a to většinou je konečná rána a motor už nenaskočí.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- paleta
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 01.06.2009 23:14
Re: EGR ventil - mondeo
Jasne uklepol som sa ale len pre AceVajkyho. Vyslo z neho 12 litrov. Kamos mal 10 litrovy kanyster naxystany, pretiekol, stihol este podlozit vedro, nieco vytieklo na zem. Tak mozno 11 (11,5), neviem uz som neodlieval do skumavok. Po vymene, dal som 6 litrov a presiel max 150 km, uz bolo na ryske na tom zltom az po vrch. (prosim Vas, len nepiste odpovede typu: No vidis, ze to nebolo 12 l a pod. Dakujem)
Takisto dakujem Fokimu a spol, ktori mi pomohli, aj ked som tu pre viacerych neziaduci.
Boban z tych uvrati, xytam zavrati... Vazne tolko v tej "spine" bolo. Nexapem, nerozumiem, neviem ako... Viaceri sa tomu cudovali, ze nieco nepustilo, cez gufera a pod.
Pre Fokyho:
Vidim ze snad u teba poxodim. Kupil som Mondeo Combi, 2,0 TDCi, 85 kW, r.v 2006, jazdenku. Malo okolo 150 tis. km. Behal som, po 1 000 km (neviem presne), som siel a z casu na cas s nim sklblo. Niekde som sa tu docital, ze okolo 1750-1800. Tak to bolo asi aj u mna). Nexodil som nejake extra dlhe cesty, sklblo co ja viem 2 x za mesiac? Siel som na PC a napisalo chybu EGR ventila. Nasiel som na fore, ze okolo 150 tis je zadrbkany, ze ho treba precistit. Vybrali sme ho, sadzi jak z komina, vycistili sme ho, moj mechanik, rad pcha prsty vsade, tak ho "napadlo" mrknut aj ten elektromotorcek. Otvoril ho a tie 3 ozubene kolieska sa vysypali... Co je podstatne, po tom ako ho zlozil, som aj pocul zvuk od motora, ked som otocil klucom. Predtym na 100% nie. Vraj to ten EGR "nabieha", toto fakt netusim. Ale jedno je iste, po tom ako sme ho tam dali, otocil som klucom, zabzucal (podla mna) ten elektormotorcek a auto brexlo. Islo ako Omega! Po (zas neviem presne s nim zacalo sklbat, ale poriadne, 5 sekund, siel som na stvorke, okolo tyx 1800. Vyradil som al som trojku, potiahol som a bolo dobre. Ale stavalo sa to castejsie. Ja som na nom ale nejazdil (moja zena), co je horsie, chodila kratke vzdialenosti, do 5 km... Postupne sa rozsvietila kontrolka motora, v posledneom stadiu zhavenie. Az auto (samo ze zene) nadobro zhaslo... Nedalo sa vobec nastartovat. Prisiel mechanik, odpojil vyfuk pred FAP filtrom, odtiahol do servisu, vystriekal FAP Wapkou, nechal ho bezat pol hodku na regenaraciu pri 1800 ci 2000 otackach a auto ide doteraz.
Skontroloval som olej, bol nad ryskou, tak ze ho vymenim. Tam je to uz ako pisem na uvod. 12 litrov, nemal este kluc na olejovy filter, tak ten mi nevymenil. Siel som s nim 100 km a za tych 100 km vybehla ryska na max... VYbral filter, v nom nejaky olej bol, tak mi padol na stred. Prisiel som 100 km naspat, potom este dajakych par km a mam zas nad ryskou...
Zablendovali mi EGR, auto slo. Vytiahli vahu vzduchu, ze ked nekde spravne EGR, ze dava vela vzduchu, auto slo. Odpojili, podtlak od EGR auto slo. Stale rovnako dobre. Neviem som z toho sprosty... Jeden mechanik spekuloval, ze je v nudzovom rezime, kvoli EGR, druhy ze to okolo prs (priznam ze poznam len zenske:-)tecie nafta, treti, ze cez podavacie cerpadlo a tak.
Mily Rumcajs, pises a nielen ty o pristupe. Nikomu som nenadaval, trapne ste sa zacali vy do mna navazat, tymi prisprostymi smajlikmi a pod. Cim som tu ja niekoho urazil??? Kludne mi napiste. Rumcajs ty si niekolkokrat napisal ERG ventil, nikoho to nesralo, nikto ta nezhadzoval, nezosmiesnoval.
Frantik inak by ma zaujimalo kde som napisal TTDI.
V stredu idem do Peugeotu, mam tam znameho, ci tam mam tu spominanu mocku.(pri nadrzi). Neviem, nejak sa tu o tom nikto nezmienoval, ak sa dozviem, napisem.
FORDU ZDAR.
Takisto dakujem Fokimu a spol, ktori mi pomohli, aj ked som tu pre viacerych neziaduci.
Boban z tych uvrati, xytam zavrati... Vazne tolko v tej "spine" bolo. Nexapem, nerozumiem, neviem ako... Viaceri sa tomu cudovali, ze nieco nepustilo, cez gufera a pod.
Pre Fokyho:
Vidim ze snad u teba poxodim. Kupil som Mondeo Combi, 2,0 TDCi, 85 kW, r.v 2006, jazdenku. Malo okolo 150 tis. km. Behal som, po 1 000 km (neviem presne), som siel a z casu na cas s nim sklblo. Niekde som sa tu docital, ze okolo 1750-1800. Tak to bolo asi aj u mna). Nexodil som nejake extra dlhe cesty, sklblo co ja viem 2 x za mesiac? Siel som na PC a napisalo chybu EGR ventila. Nasiel som na fore, ze okolo 150 tis je zadrbkany, ze ho treba precistit. Vybrali sme ho, sadzi jak z komina, vycistili sme ho, moj mechanik, rad pcha prsty vsade, tak ho "napadlo" mrknut aj ten elektromotorcek. Otvoril ho a tie 3 ozubene kolieska sa vysypali... Co je podstatne, po tom ako ho zlozil, som aj pocul zvuk od motora, ked som otocil klucom. Predtym na 100% nie. Vraj to ten EGR "nabieha", toto fakt netusim. Ale jedno je iste, po tom ako sme ho tam dali, otocil som klucom, zabzucal (podla mna) ten elektormotorcek a auto brexlo. Islo ako Omega! Po (zas neviem presne s nim zacalo sklbat, ale poriadne, 5 sekund, siel som na stvorke, okolo tyx 1800. Vyradil som al som trojku, potiahol som a bolo dobre. Ale stavalo sa to castejsie. Ja som na nom ale nejazdil (moja zena), co je horsie, chodila kratke vzdialenosti, do 5 km... Postupne sa rozsvietila kontrolka motora, v posledneom stadiu zhavenie. Az auto (samo ze zene) nadobro zhaslo... Nedalo sa vobec nastartovat. Prisiel mechanik, odpojil vyfuk pred FAP filtrom, odtiahol do servisu, vystriekal FAP Wapkou, nechal ho bezat pol hodku na regenaraciu pri 1800 ci 2000 otackach a auto ide doteraz.
Skontroloval som olej, bol nad ryskou, tak ze ho vymenim. Tam je to uz ako pisem na uvod. 12 litrov, nemal este kluc na olejovy filter, tak ten mi nevymenil. Siel som s nim 100 km a za tych 100 km vybehla ryska na max... VYbral filter, v nom nejaky olej bol, tak mi padol na stred. Prisiel som 100 km naspat, potom este dajakych par km a mam zas nad ryskou...
Zablendovali mi EGR, auto slo. Vytiahli vahu vzduchu, ze ked nekde spravne EGR, ze dava vela vzduchu, auto slo. Odpojili, podtlak od EGR auto slo. Stale rovnako dobre. Neviem som z toho sprosty... Jeden mechanik spekuloval, ze je v nudzovom rezime, kvoli EGR, druhy ze to okolo prs (priznam ze poznam len zenske:-)tecie nafta, treti, ze cez podavacie cerpadlo a tak.
Mily Rumcajs, pises a nielen ty o pristupe. Nikomu som nenadaval, trapne ste sa zacali vy do mna navazat, tymi prisprostymi smajlikmi a pod. Cim som tu ja niekoho urazil??? Kludne mi napiste. Rumcajs ty si niekolkokrat napisal ERG ventil, nikoho to nesralo, nikto ta nezhadzoval, nezosmiesnoval.
Frantik inak by ma zaujimalo kde som napisal TTDI.
V stredu idem do Peugeotu, mam tam znameho, ci tam mam tu spominanu mocku.(pri nadrzi). Neviem, nejak sa tu o tom nikto nezmienoval, ak sa dozviem, napisem.
FORDU ZDAR.
FORD MONDEO COMBI, 2,0 TDCi, 85 kW, r.v. 3/2006
spotreba 6,2 l/100 km
spotreba 6,2 l/100 km
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
Prosim, nevir tady uz tu tvou historku s tim, co kdo o tobe napsal, TOHLE JE TEMA O EGR!!! - proto sem ti zalozit tvoje vlastni tema.
Cece, precetl sem to cely,a le obcas mam problem pochopit o cem pises - proste preklepy a divna slova mi davaji zabrat (nemyslim to ve zlem) - misto ch pises x, brexlo-????
Rozhodne je divny, ze ti tak desne pribyva "olej" - ale opravdu hodne - nezkouseli jste merit tlaky na valcich?
Cece, precetl sem to cely,a le obcas mam problem pochopit o cem pises - proste preklepy a divna slova mi davaji zabrat (nemyslim to ve zlem) - misto ch pises x, brexlo-????
Rozhodne je divny, ze ti tak desne pribyva "olej" - ale opravdu hodne - nezkouseli jste merit tlaky na valcich?
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host