kolísání otáček se řeší hlavně u benzíňáků. U nafty méně. Jde mi o velmi specifický případ, na který jsem nikde nenašel řešení (a že jsem hledal do zblbnutí
Kolísání otáček volnoběhu za jízdy na neutrál bez spojky
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Kolísání otáček volnoběhu za jízdy na neutrál bez spojky
Zdravím,
kolísání otáček se řeší hlavně u benzíňáků. U nafty méně. Jde mi o velmi specifický případ, na který jsem nikde nenašel řešení (a že jsem hledal do zblbnutí
). Podle všeho nejsem sám, komu to dělá, tak jsem otevřel téma. Dělá to jen, když je motor nezahřátý, auto jede, je zařazený neutrál a je puštěná spojka. Např. při dojezdu k semaforům. V létě stačí ujet tak 200 m a je to OK. V zimě možná až 2 km. Když auto nastartuju, otáčky perfektně drží a nekolísají. Když se mi rozhoupou při dojezdu, stačí šlápnout na spojku a stabilizují se na běžných 800 - 850 rpm. Máte nějaký návrh? Navíc mám nedávno testované vstřiky a měly by být OK. Když jsem to zmínil v servisech, řekli, že to můžou začít testovat, ale nevědí, co to je a to testování patrně nebude levné
.
kolísání otáček se řeší hlavně u benzíňáků. U nafty méně. Jde mi o velmi specifický případ, na který jsem nikde nenašel řešení (a že jsem hledal do zblbnutí
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
berkym
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.05.2009 14:29
Re: Kolísání otáček volnoběhu za jízdy na neutrál bez spojky
Zdravím, robí mi to isté, vačšinou pri studenom motore. neriešil som to. obyčajne stačí spojku, al. pridať otáčky. Som zvedavý k čomu sa dospeje.
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km
- jakub.sampon
- Pokročilý

- Příspěvky: 546
- Registrován: 19.12.2009 23:22
Re: Kolísání otáček volnoběhu za jízdy na neutrál bez spojky
má i diesel volnoběžný ventil nevíte?Pokud ano myslím že by teoreticky stačil vyčistit!mě to dělá taky.... 

Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ

+Ford Fiesta (1.4) 2004
- Hampy
- Junior

- Příspěvky: 349
- Registrován: 30.07.2010 09:40
- Bydliště: Teplice
Re: Kolísání otáček volnoběhu za jízdy na neutrál bez spojky
Řešili jsme to samé tady:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30257
Podle mě a dalších to není závada, ale vlastnost
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30257
Podle mě a dalších to není závada, ale vlastnost
Snad brzy bude: Ford S-max 
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
- jakub.sampon
- Pokročilý

- Příspěvky: 546
- Registrován: 19.12.2009 23:22
Re: Kolísání otáček volnoběhu za jízdy na neutrál bez spojky
já vím ale mě to většinou když kolísají otáčky tak mi dělá motor divný zvuky jako rrrm,rrrm,rrrm ale po pár metrech to přestane ale jízdní vlastnost se naštěstí nezmění!...... četl jsem že to někomu i chcípne,právě z toho mám strach aby se mi to taky nedělo 

Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ

+Ford Fiesta (1.4) 2004
- alan d
- Junior

- Příspěvky: 219
- Registrován: 05.02.2009 19:19
- Bydliště: pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček volnoběhu za jízdy na neutrál bez spojky
přidávam svůj dotaz, který jsem omylem umístil původně špatně:
___________
můj problém je kolísání otáček při vyřazení na neutrál. děje se tak pouze při jízdě, po zastavení se otáčky srovnají do volnoběžných, a pouze při studeném motoru v zimě. rozsah je asi 800 - 1200ot. v létě se i při studeném motoru nepohybují. spojka na to vliv nemá, chová se to pří zařazené rychlosti a zmačknuté spojce stejně. volnoběžné otáčky jsou bez ohledu na teplotu okolí a motoru vždy stejné, odhadem kolem 850. děje se tak od koupě auta, tedy již 5 let, ale řěším to až nyní, protože jsem se přestěhoval kobylis a při cestě do centra tak prvních 5 minut v podstatě jedu bez motoru z kopce, tedy na volnoběh a asi předevčírem během kolísání mi jen tak bez škubnutí, cuknutí nebo jiného zvuku chcípl motor.
pročítal jsem si celé vlákno a je tu někdo, kdo prý na volnoběh vůbec nejezdí. na to já ale nemám srdce, abych po ledovým motoru ještě vyžadoval brždění, byť by ho to udrželo v otáčkách.
dočetl jsem se tu, že existuje čidlo hlídající rychlost, je možné, aby to způsobovalo ono?
mmchdm, mám týden starou baterku, stará byla ještě původní a letos by slavila 10 let, ale holt mi ztuhla nafta a baterka nerozdychala snahu o startovani..
___________
můj problém je kolísání otáček při vyřazení na neutrál. děje se tak pouze při jízdě, po zastavení se otáčky srovnají do volnoběžných, a pouze při studeném motoru v zimě. rozsah je asi 800 - 1200ot. v létě se i při studeném motoru nepohybují. spojka na to vliv nemá, chová se to pří zařazené rychlosti a zmačknuté spojce stejně. volnoběžné otáčky jsou bez ohledu na teplotu okolí a motoru vždy stejné, odhadem kolem 850. děje se tak od koupě auta, tedy již 5 let, ale řěším to až nyní, protože jsem se přestěhoval kobylis a při cestě do centra tak prvních 5 minut v podstatě jedu bez motoru z kopce, tedy na volnoběh a asi předevčírem během kolísání mi jen tak bez škubnutí, cuknutí nebo jiného zvuku chcípl motor.
pročítal jsem si celé vlákno a je tu někdo, kdo prý na volnoběh vůbec nejezdí. na to já ale nemám srdce, abych po ledovým motoru ještě vyžadoval brždění, byť by ho to udrželo v otáčkách.
dočetl jsem se tu, že existuje čidlo hlídající rychlost, je možné, aby to způsobovalo ono?
mmchdm, mám týden starou baterku, stará byla ještě původní a letos by slavila 10 let, ale holt mi ztuhla nafta a baterka nerozdychala snahu o startovani..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host



