DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
mowe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21.12.2009 06:41

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od mowe » 07.06.2010 22:48

Zdravim,
tak jsem taky resil vymenu dvouhmotaku a po konzultaci s nekolika servisakama jsem se rozhodl za jeho nahradu spojkovou sadou s jednohmotovym setrvacnikem od VALEA a uz vic nez mesic naprosta spokojenost. Vyssi vibrace jsem nezaznamenal a FOFO jezdi perfektne.
Ford Focus 1.8 TDCi, 85 kW, r.v. 2002

Uživatelský avatar
Rumbo
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 08.01.2009 16:17
Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Rumbo » 08.06.2010 16:50

mowe píše:Zdravim,
tak jsem taky resil vymenu dvouhmotaku a po konzultaci s nekolika servisakama jsem se rozhodl za jeho nahradu spojkovou sadou s jednohmotovym setrvacnikem od VALEA a uz vic nez mesic naprosta spokojenost. Vyssi vibrace jsem nezaznamenal a FOFO jezdi perfektne.
das blizsie info/link prosim?
FF 1 1.8 TDCi, r.v.11/2002, X-Trend, Černá Panther (met) + Red Harlequin Obrázek
Obrázek

mowe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21.12.2009 06:41

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od mowe » 08.06.2010 23:36

bohuzel bral jsem pres znameho, takze nemam na papiru presny popis vsech dilu, ani maloobchodni ceny (tipuju kolem 17 000 s DPH za vsechny dily). Rekl jsem ze chci alternativni 4-dilnou spojkovou sadu od VALEA (s jednohmotou) a spojkovym loziskem od LUK.

POPIS 4-dilne sady od VALEA:
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html

spojkove lozisko uz automaticky dodali k spojkove sade

Nejvetsi problem byl s domluvou s prodejci, je jasne, ze chteji prodat co nejdrazsi zbozi, ktere ma tendenci casto odchazet. Takze doporucuji vytrvat na objednani techto dilu i pres veskere odrazovani prodejcem.
Ford Focus 1.8 TDCi, 85 kW, r.v. 2002

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Milano » 19.06.2010 10:46

Tak to jsi mi udělal obrovskou radost, že jsi to prubl, já do jednohmot'áku chci jít taky, až se mi ten můj poroučí, zatím se ale drží, skoro 230t., sice chrastí, ale neklepe.
Takže ani po nastartování za studena se ti nezdá, že by měl motor nerovnoměrnější chod?
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

mowe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21.12.2009 06:41

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od mowe » 22.06.2010 15:00

I za studena jede v pohode
Ford Focus 1.8 TDCi, 85 kW, r.v. 2002

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Milano » 12.07.2010 21:59

Tak já jsem pak ještě hodím svoje zkušenosti, myslím že to bude určo do Vánoc a třeba pak přesvědčíme i Fokiho, že je jednohmota pro tdci úplně v poho :lol:
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Uživatelský avatar
WnemOne
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 14.04.2008 16:27
Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od WnemOne » 05.09.2010 11:26

Zdravím Vás.

Mám otázku. Asi 2-3 mesiace do zadu som menil zotrvák. A robí mi to stále tie isté zvuky. Keď pridám a potom uberiem, tak ku koncu malých otáčok zachrasti (po voľnobech) a pri vpínaní tiež. Je možné, že je to opäť zortvák ? Akože s tým sa musím zmieriť, že to chrastí a pri vypínaní klepe ? Alebo so mnou vy***l mechanik ? ....

Za reakcie dik.
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45
Obrázek

Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fabi » 29.09.2010 08:50

mowe píše:Zdravim,
tak jsem taky resil vymenu dvouhmotaku a po konzultaci s nekolika servisakama jsem se rozhodl za jeho nahradu spojkovou sadou s jednohmotovym setrvacnikem od VALEA a uz vic nez mesic naprosta spokojenost. Vyssi vibrace jsem nezaznamenal a FOFO jezdi perfektne.
nazdar,

ako si na tom v sucasnosti? jednohmotak, ako sa javi? prevodovka? nemas s tym nejake problemy?
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

mowe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21.12.2009 06:41

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od mowe » 03.10.2010 14:17

Jednohmota slape dobre, zatim jsem nezaznamenal zadne problemy.
Ford Focus 1.8 TDCi, 85 kW, r.v. 2002

Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fabi » 22.10.2010 12:59

mowe píše:Jednohmota slape dobre, zatim jsem nezaznamenal zadne problemy.
Nazdar,

kolko km si najazdil s jednohmotakom? Akym stylom jazdis? Davas mu aj prudsie akcelaracie?

Rozpraval som sa s mechanikom o tejto veci a vyjadroval sa velmi isto, ze musi tam byt dvojhmotak, lebo s jednohmotakom nevydrzi prevodovka - vraj nie je stavana na jednohmotu, vibracie..
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

mowe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21.12.2009 06:41

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od mowe » 25.10.2010 08:26

Fabi píše:
mowe píše:Jednohmota slape dobre, zatim jsem nezaznamenal zadne problemy.
Nazdar,

kolko km si najazdil s jednohmotakom? Akym stylom jazdis? Davas mu aj prudsie akcelaracie?

Rozpraval som sa s mechanikom o tejto veci a vyjadroval sa velmi isto, ze musi tam byt dvojhmotak, lebo s jednohmotakom nevydrzi prevodovka - vraj nie je stavana na jednohmotu, vibracie..

Najezdil jsem 5000-6000 km. Pri zahratem motoru predjizdim do kopce v pohode, obcas jdu i do 4500 ot. abych vymetl pavuciny
Ford Focus 1.8 TDCi, 85 kW, r.v. 2002

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Milano » 15.11.2010 20:25

to Fabi:

Já mám na dvouhmotě už 241t. a od 200t. setrvák na volnoběh chrčí, křastí a já nevím co ještě, pač jsou pružiny tlumící rázy už v háji, ale při startu se neozývají žádný pazvuky, řadit jde v poho a spojka je taky bez problémů, takže to tak nějak dojíždím, nemám čas ho vyměnit, ale chod na volnoběh hrůza poslouchat. Ale na Vánoce slibuju, že mu koupím novej setrvák, ale určitě jednohmotu, dvouhmouta je na převodovku fajn, ale tak do 180t., bych řekl, pak už má mnohem horší vlastnosti než jednohmota, fakt si myslím, že převodovka dostává ted' pěkně na prdel, pač unavenej dvouhmot'ák je 100x horší než unavenej jednohmot'ák - vlastní zkušenost + vyjádření odborníků na netu, tady tak trochu soudruzi udělali chybu, no snad se mi to otálení nevymstí.
Si myslím, že běžnej uživatel rozdíl mezi nimi ani nepozná a jeden pádnej argument...proč se na tddi neserou převodovky, když dvouhmotu nemají a díky zastarelému vstřikovaní nemají tak kultivovanej chod jak tdci, takže o to horší rázy do převodovky...? Zeptej se na to svýho mechoše, odpověd' bych si docela rád poslechl.... :wink:
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fabi » 24.11.2010 12:46

Milano píše:to Fabi:

Já mám na dvouhmotě už 241t. a od 200t. setrvák na volnoběh chrčí, křastí a já nevím co ještě, pač jsou pružiny tlumící rázy už v háji, ale při startu se neozývají žádný pazvuky, řadit jde v poho a spojka je taky bez problémů, takže to tak nějak dojíždím, nemám čas ho vyměnit, ale chod na volnoběh hrůza poslouchat. Ale na Vánoce slibuju, že mu koupím novej setrvák, ale určitě jednohmotu, dvouhmouta je na převodovku fajn, ale tak do 180t., bych řekl, pak už má mnohem horší vlastnosti než jednohmota, fakt si myslím, že převodovka dostává ted' pěkně na prdel, pač unavenej dvouhmot'ák je 100x horší než unavenej jednohmot'ák - vlastní zkušenost + vyjádření odborníků na netu, tady tak trochu soudruzi udělali chybu, no snad se mi to otálení nevymstí.
Si myslím, že běžnej uživatel rozdíl mezi nimi ani nepozná a jeden pádnej argument...proč se na tddi neserou převodovky, když dvouhmotu nemají a díky zastarelému vstřikovaní nemají tak kultivovanej chod jak tdci, takže o to horší rázy do převodovky...? Zeptej se na to svýho mechoše, odpověd' bych si docela rád poslechl.... :wink:

Nazdarek,

mas pravdu, ze na TDDi neodchadzaju prevodovky, aspon som nepocul o tom, ale aj TDCi maju take iste prevodovky? Uplne rovnake?
Mechanik tvrdi, ze TDCi ma mat dvojhmotu, lebo odide prevodovka. Priklad mi nepovedal, ze by sa to niekomu stalo.

Skor mam z neho pocit, ze on nechce byt ten, co nieco zmenil - jednohmotak namontoval za dvojhmotak, a nahodou by sa nieco stalo tak by mal on problemy, na jeho naklady odstranenie poskodenych dielov...
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Milano » 25.11.2010 20:02

no ono jde spíš o to, že jednohmota při změně převodu přenese vše natvrdo a dvouhmota dokáže krapet vyžehlit takový to "ženský" řazení, kdy to s celým autem cukne. Dále při jízdě samotné vlivem velkého kroutícího momentu dnešních dieselových motorů, který brutálně naroste v krátkém spektru otáček, si dvouhmot'ák s tímto lépe poradí, vše přenese hladčeji a tím pádem i šetrněji k převodovce.
Třetí pro pro dvojhmotu je celkové snížení vybrací na volnoběh , kdy díky tomu motor může běžet zhruba o 150 ot. míň a tím dojde k úspoře paliva, emisí atd., takže pro automobilky jednoznačný rozhodnutí...
Já věřím, že převodovky dělá Ford dobrý, takže pro mě rozhodne ta neporuchovost jednohmot'áku a tím i fin. úspora, která pramení i s delšího nájezdu na spojkové obložení = musím ted' při 240t. měnit spojku kvůli vyžitému setrváku, kdy spojka by ještě třeba 60t. dala...ale tomuto nájezdu na dvojhmotě se tu většina uživatelů vůbec nepřiblížila...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fabi » 26.11.2010 16:11

Milano píše:no ono jde spíš o to, že jednohmota při změně převodu přenese vše natvrdo a dvouhmota dokáže krapet vyžehlit takový to "ženský" řazení, kdy to s celým autem cukne. Dále při jízdě samotné vlivem velkého kroutícího momentu dnešních dieselových motorů, který brutálně naroste v krátkém spektru otáček, si dvouhmot'ák s tímto lépe poradí, vše přenese hladčeji a tím pádem i šetrněji k převodovce.
Třetí pro pro dvojhmotu je celkové snížení vybrací na volnoběh , kdy díky tomu motor může běžet zhruba o 150 ot. míň a tím dojde k úspoře paliva, emisí atd., takže pro automobilky jednoznačný rozhodnutí...
Já věřím, že převodovky dělá Ford dobrý, takže pro mě rozhodne ta neporuchovost jednohmot'áku a tím i fin. úspora, která pramení i s delšího nájezdu na spojkové obložení = musím ted' při 240t. měnit spojku kvůli vyžitému setrváku, kdy spojka by ještě třeba 60t. dala...ale tomuto nájezdu na dvojhmotě se tu většina uživatelů vůbec nepřiblížila...

...suhlasim s tebou.
A akym stylom jazdis? V kolone, do kopca...? Mas 240 tis. km najazdenych, co fakt velmi malo uzivatelov najazdi.
Pri akych otackach preradujes prevodove stupne?

Ked vymenis spojku + zotrvacnik mohol by si tu nieco o tom napisat.
Ked pride na mna vymena zotrvaku, tiez by som asi riesil jednohmotu.
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti