Žhavení a start

Odpovědět
Uživatelský avatar
4100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 169
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Skalica SK

Žhavení a start

Příspěvek od 4100 » 26.08.2006 14:48

Kolik je správná doba žhavení u 1,8TDCI 85kW u studeného motoru při 20stC? Mně to žhaví tak 2sek., po zhasnutí startuju a většinou musím opakovat a i tak to motorem při naskočení dost zatřese a ozve se takový kovový zvuk. Jinak jede bezvadně i tahá jako kůň... Kontrolka žhavení nic nesignalizuje, na testu byl motor OK. Nebude to řachtat ten setrvák?
Ford Focus 1,8TDCI Ghia 03´ silver Machine
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 26.08.2006 21:05

Mas mozna blbou zhavici svicku nebo jich je vice, pripadne neco s el. Proto nemuzes nastartovat...
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.08.2006 18:36

Mi to zhavi necelych 10 vterin.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 27.08.2006 19:30

Ted, kdyz byva rano zima, tak zhavi cca 2s po zhasnuti vsech kontrolek. Odpoledne to zhasina drive, nez kontrolky.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Pirmin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 89
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek od Pirmin » 27.08.2006 20:40

Přímovstřik při normální teplotě nežhaví vůbec.Podle mě se ta kontrolka rozsviti jenom kvuli kontrole,jestli vůbec svítí(jako kontrolka paliva).

Pirmin
Ford Focus combi 1.0 92 kw 2021

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.08.2006 20:45

Pirmin píše:Přímovstřik při normální teplotě nežhaví vůbec.Podle mě se ta kontrolka rozsviti jenom kvuli kontrole,jestli vůbec svítí(jako kontrolka paliva).

Pirmin
DI je primy vstrik a zhavi. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Pirmin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 89
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek od Pirmin » 27.08.2006 21:02

Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.
Ford Focus combi 1.0 92 kw 2021

Uživatelský avatar
bob01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bob01 » 27.08.2006 21:08

Žhavím tak 2sec. po dalšich asi 5.sec. zhasnou ostatní kontrolky a startuju. Pouze dvakrát se to nepovedlo, jinak vždycky jo.
Ford Focus 3 1.6 Ti-VCT 77KW Combi
Bylo:Ford Focus 1.8 TDCI 85KW Combi rv.2002 Silver.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.08.2006 21:17

Pirmin píše:Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.
Nafta se nezapaluje vysokym vstrikovacim tlakem - ten zajistuje pouze presnost vstriku, ale naslednou kompresi. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 27.08.2006 21:19

Pirmin píše:Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.
O tlak vstriknuti asi moc nejde.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Pirmin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 89
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek od Pirmin » 27.08.2006 21:20

Chyba.Zapaluje.
Ford Focus combi 1.0 92 kw 2021

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.08.2006 23:54

pelen píše:
Pirmin píše:Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.
Nafta se nezapaluje vysokym vstrikovacim tlakem - ten zajistuje pouze presnost vstriku, ale naslednou kompresi. :wink:
Opravuji:
Nafta se nezapaluje vysokym vstrikovacim tlakem - ten zajistuje pouze presnost vstriku. Vysoky vstrikovaci tlak asi naftu jemneji rozptyli a ta se pak lepe zapali.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
boss99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boss99 » 28.08.2006 06:25

Me to u studeneho motoru, kdyz je venkovni teplota kolem 20 stupnu, zhavi maximalne sekundu a chytne to vzdycky na poprve.
Ford Focus 1,8 TDCi 115 k

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od EL » 28.08.2006 06:38

To: 4100. Zkus výpis chyb z přístrojové desky. Pokud to žhaví normálně a nastartuješ někdy až napodruhé, může to dělat snímač polohy vačkového hřídele (CPM).
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 28.08.2006 17:16

EL píše:To: 4100. Zkus výpis chyb z přístrojové desky. Pokud to žhaví normálně a nastartuješ někdy až napodruhé, může to dělat snímač polohy vačkového hřídele (CPM).
Takovou chybu ale nevypise:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování

Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:

9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host