Žhavení a start
- 4100
- Nováček
- Příspěvky: 169
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Skalica SK
Žhavení a start
Kolik je správná doba žhavení u 1,8TDCI 85kW u studeného motoru při 20stC? Mně to žhaví tak 2sek., po zhasnutí startuju a většinou musím opakovat a i tak to motorem při naskočení dost zatřese a ozve se takový kovový zvuk. Jinak jede bezvadně i tahá jako kůň... Kontrolka žhavení nic nesignalizuje, na testu byl motor OK. Nebude to řachtat ten setrvák?
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Opravuji:pelen píše:Nafta se nezapaluje vysokym vstrikovacim tlakem - ten zajistuje pouze presnost vstriku, ale naslednou kompresi.Pirmin píše:Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.
Nafta se nezapaluje vysokym vstrikovacim tlakem - ten zajistuje pouze presnost vstriku. Vysoky vstrikovaci tlak asi naftu jemneji rozptyli a ta se pak lepe zapali.
- boss99
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Takovou chybu ale nevypise:EL píše:To: 4100. Zkus výpis chyb z přístrojové desky. Pokud to žhaví normálně a nastartuješ někdy až napodruhé, může to dělat snímač polohy vačkového hřídele (CPM).
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host