skyso píše:killerhammer píše:ked kupujes 8 rocny dizel musis si byt vedomy tych rizik
vstreky, cerpadlo a turbo odchadza postupne na vsetkych starych dizloch, je jedno akej znacky
samozrejme niekomu vydrzia viacej inemu menej, podla toho ako na tom jazdil, co do toho lial a ako sa o to staral

ked kupujem 15 a viac rocne auto, tak si musim byt vedomy rizik, a nie 8 rocne auto..a to este takej znacky..moj predosly peugeot 405tka - stacilo vymenit sviecky, pichnut tam novu baterku a fici ako novy, a to je 20 rocny automat.
preco asi niekedy za cias uja forda mali auta dlhu zivotnost? lebo to robili poriadne, nie fusovali tak ako teraz. americky priemysel je uz davno v prdeli, ford detto. Moja babka spi do dnes na posteli kupovanej za cias socializmu, ja som si svoju kupil pred dvoma rokmi a uz sa mi stihli vsetky 4 nozky odlamat. A nehovorte ze to nie je tak..Preco nespravia konecne poriadny windows, teda OS, ktory (trosku utopie) nikdy nespadne, ktory by vyhovoval kazdemu, kazdej aplikacii? pretoze by potom bolo zbytocne robit dalsi, lebo by si ho nik nekupil.
Možná že by Windowsy fungovaly spolehlivě pokud by neexistovaly spam a viry
To je trochu přehnaný názor

. Je taky potřeba si uvědomit že Ford začal mezi prvníma montovat do aut motory se vstřikováním Common rail a nebyl problém dokud se nezačal prodávat ve východních zemích, kde jak známo máme naftu vhodnou akorát tak do kamen

. Tudíž se objevily mouchy a to značce Ford dvakrát na pověsti nepřidalo. Současný Common rail je už zase někde jinde a ostatní značky třeba ani nebudou takové problémy řešit, protože ten vývoj této technologie je už o velký krok dál. Ford chtěl velice pomoci ekologii, ale bude ještě chvíli trvat než si řada řidičů uvědomí jak se o svůj motor starat. Kvalitní nafta ještě neznamená půl milionu ujetých km bez poruchy.
Třeba takový VW. Kdy začal používat CR? Poměrně nedávno, ale stále má ještě v nabídce zastaralý PD systém vstřikování. Někdy je radost jet za takovou Oktávkou, která pěkně kouří

. Je pravda tyhle motory jsou spolehlivé i s nekvalitní naftou, ale v dnešní době už neekologické. Pokud se u benzínových motorů montuje katalyzátor u dieselů je to právě CR, který zaručuje dýchatelno za vozidlem co jede před Vámi. Aspoň jsem se ještě nestkal s CR co kouří.
Ford jde s dobou poněkud rychleji, možná je to dobře možná špatně. Odnášíme to ale my co si nemůžeme dovolit nové auta.