Zdravím,
předem se omlouvám, zda-li toto už tu někde bylo, ale dvě hodiny hledání a nenašel jsem nic.
Mám Focuse 2005, 1.8 tdci 85Kw
z ničeho nic začal zlobit na volnoběh při zahřátém motoru a to tak, že nedrží otáčky (poškubává), jako by měl málo nafty.
Ale pouze když je zahřátý na provozní teplotu, za studena vše v pořádku. Ve vyšších otáčkách jede bez problémů. Nicméně když je auto teplé, trvá i déle startování.
Nechal jsem to načíst a nic, žádná chyba.
Za poslední dva měsíce bylo na autě vyměněno nebo uděláno mraky věcí (rozvody, oleje, filtry, vstřiky, čerpadlo, dvouhmota, repas hlavy včetně otlakování, termostat i s domečkem atd.)
Napadá někoho co by to mohlo být? Osobně jsem přemýšlel nad váhou vzduchu popř. čidlo teploty.
Opravdu z toho začínám být docela zoufalý, protože už v tom je tolik peněz a pořád to zlobí
Focus 1.8TDCI 85KW 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.04.2018 20:25
Re: Focus 1.8TDCI 85KW 2005
Dnes načtení aktuální hodnoty. Váha vzduchu na volnoběh ukazuje 10.5 - 11.3g
Teplota nasavaneho vzduchu 25°C
Tlak na railu 4316.3 Psi
Ta váha mi přijde o malinko vyšší.
Nikdo nic?
Teplota nasavaneho vzduchu 25°C
Tlak na railu 4316.3 Psi
Ta váha mi přijde o malinko vyšší.
Nikdo nic?
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.04.2018 20:25
Re: Focus 1.8TDCI 85KW 2005
po pár týdnech kdy se snažíme řešit čím by to mohlo být, jsme proběhli snad vše. Nová váha vzduchu, potom podezření na usměrňovač v altíku, ale taky nic.
Nicméně nový poznatek je, že když je auto ohřáté na provozní teplotu a je vyplá klima, tak to zlobí, jakmile klimatizaci zapnu, je po problému. Což z logického hlediska by mohlo mít nějakou spojitost se sepnutou saharou, popřípadě u koncernů odcházelo ložisko u klima kompresoru, protože se točí stále, až po sepnutí se točí celý klimakompresor, bez sepnutí se točí pouze v ložisku, Pak mě napadlo ještě čidlo teploty, zda není nějaké vadné. Ale diagnostika nic, ani origo ve fordu.
Napadá někoho něco? já už fakt nevím a dochází mi i nápady
Nicméně nový poznatek je, že když je auto ohřáté na provozní teplotu a je vyplá klima, tak to zlobí, jakmile klimatizaci zapnu, je po problému. Což z logického hlediska by mohlo mít nějakou spojitost se sepnutou saharou, popřípadě u koncernů odcházelo ložisko u klima kompresoru, protože se točí stále, až po sepnutí se točí celý klimakompresor, bez sepnutí se točí pouze v ložisku, Pak mě napadlo ještě čidlo teploty, zda není nějaké vadné. Ale diagnostika nic, ani origo ve fordu.
Napadá někoho něco? já už fakt nevím a dochází mi i nápady
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů