
2.0 TDCi 100kW
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Vyzera to ako ohryzene od nejakeho zvierata. Obcas sa do motora uchyli kuna alebo ina haved a potom hryzka co jej pride pod zub 

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDCi 100kW
Zdravím, tak už také lítám s tímto motorem a mám hned dotaz:
Lítá mi kontrolka teploty chladící kapaliny mezi cca 75-88stupni podle zatížení motoru. (na dálnici to mělo méně než v pomalejším provozu) V autorizovaném servisu mi tvrdil, že je to u tohoto motoru normální.. Je to opravdu tak?
Jinak hned první jízdu do servisu mi přestalo fungovat turbo, takže jsem si řikal jakou jsem provedl bezva koupi. Naštěstí to byla čerstvě přehrizaná podtlaková hadička k turbu - tedy něco jiného než o můj příspěvek výše... Tak jsem tam rovnou nechal litr za novou hadičku a vymazání chyby.
Koukám, že tenhle motor mají zvířátka rádi. 
Lítá mi kontrolka teploty chladící kapaliny mezi cca 75-88stupni podle zatížení motoru. (na dálnici to mělo méně než v pomalejším provozu) V autorizovaném servisu mi tvrdil, že je to u tohoto motoru normální.. Je to opravdu tak?
Jinak hned první jízdu do servisu mi přestalo fungovat turbo, takže jsem si řikal jakou jsem provedl bezva koupi. Naštěstí to byla čerstvě přehrizaná podtlaková hadička k turbu - tedy něco jiného než o můj příspěvek výše... Tak jsem tam rovnou nechal litr za novou hadičku a vymazání chyby.


Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- hustolez
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Čau, tohle mi přesně dělá taky, ručíčka se vytáhne max. na těch 88, když třeba zastavím a 5 minut nechám motor klapat na volnoběh, spadne na 75, při jízdě zase stoupne. Taky jsem myslel, že to může být závada, ale když to vidím i u tebe, je to asi běžnéCroog píše:Zdravím, tak už také lítám s tímto motorem a mám hned dotaz:
Lítá mi kontrolka teploty chladící kapaliny mezi cca 75-88stupni podle zatížení motoru. (na dálnici to mělo méně než v pomalejším provozu) V autorizovaném servisu mi tvrdil, že je to u tohoto motoru normální.. Je to opravdu tak?

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 2.0 TDCi 100kW
To dělá i můj diesel i všech Focusů možná,že 1,6 TDCI méně je to OK.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: 2.0 TDCi 100kW
to je ok teplota normal
- hustolez
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Teď po cestě z práce jsem si hned vzpoměl na tohle téma. Na teploměru -8,5stupně, na 75 se ručička dostala asi po 15ti km, když jsem na 3 minuty zastavil a nechal motor jen klapat, spadla skoro na 60. Ventilátor hučel, že jsem neslyšel motor.
Ale jinak mám zimu rád, hlavně když je venku a já jsem za oknem 


- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: 2.0 TDCi 100kW
hustolez: uplne stejny chovani. Dostat motor na "normalni" teplotu je v tomhle pocasi skoro nemozne.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDCi 100kW
Mě to takhle rapidně (zpět na 60) nepadá a pokud nevjedu ráno hned do kolony (jako většinou), kde se sunu na 1čku, tak se mi to i ohřeje celkem rychle (do 5km). 90 stupnu je ale samozrejme take nedosazitelna meta...
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- Forny
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 15.10.2008 15:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Zkusenost z letosnich mrazu - leden ci unor.
teplota -12, po 5 km se otevre klima - fouka teply vzduch, po 30 km (tesne pred kolinem, okresky) jsem se dostal na 85C, prujezd kolinem pod 70C a teprv kdyzj sem se dostal na hradeckou dalnici tak se tam teplota udrzela az do Prahy - jinak v aute teploucko jak v pokojicku
teplota -12, po 5 km se otevre klima - fouka teply vzduch, po 30 km (tesne pred kolinem, okresky) jsem se dostal na 85C, prujezd kolinem pod 70C a teprv kdyzj sem se dostal na hradeckou dalnici tak se tam teplota udrzela az do Prahy - jinak v aute teploucko jak v pokojicku

- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDCi 100kW
Jako mě to díky nějakému tomu elektro příhřevu začíná topit už po pár stech metrech. V tomto mě Focus příjmeně překvapil. 

Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
- hustolez
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Neublížím tím něčemu? Máš nějaké foto?stand píše:Moje zkušenost: zadeklujte chladič a....
Naposledy upravil(a) hustolez dne 01.12.2010 12:41, celkem upraveno 1 x.
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
- hustolez
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
- jfk
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 01.08.2010 16:47
Re: 2.0 TDCi 100kW
Ahoj, taky si už s touto myšlenkou pohrávám, že na zimu by to bylo dobré udělat. Nevím jak to však realizovat čím zakrýt a jak by to mělo vypadat. Nemá to už někdo aplikované, že by sem hodil fotečku. Děkuji jfkstand píše:Moje zkušenost: zadeklujte chladič(tu část s intercolerem nezakrývat), do motorového prostoru nebude proudit tolik studeného vzduchu a v nízkých teplotách se motor rychleji ohřeje a teplota nebude tolik kolísat.
Pokavad je zahřívání nebo kolísání extrémní, vyměňte termostat.
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti