2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od maxo111 » 14.10.2010 14:42

Vyzera to ako ohryzene od nejakeho zvierata. Obcas sa do motora uchyli kuna alebo ina haved a potom hryzka co jej pride pod zub :idea:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
Croog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 165
Registrován: 27.12.2009 00:39
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Croog » 22.10.2010 12:36

Zdravím, tak už také lítám s tímto motorem a mám hned dotaz:

Lítá mi kontrolka teploty chladící kapaliny mezi cca 75-88stupni podle zatížení motoru. (na dálnici to mělo méně než v pomalejším provozu) V autorizovaném servisu mi tvrdil, že je to u tohoto motoru normální.. Je to opravdu tak?

Jinak hned první jízdu do servisu mi přestalo fungovat turbo, takže jsem si řikal jakou jsem provedl bezva koupi. Naštěstí to byla čerstvě přehrizaná podtlaková hadička k turbu - tedy něco jiného než o můj příspěvek výše... Tak jsem tam rovnou nechal litr za novou hadičku a vymazání chyby. :P Koukám, že tenhle motor mají zvířátka rádi. :nunu:
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther

Uživatelský avatar
hustolez
Junior
Junior
Příspěvky: 205
Registrován: 06.08.2010 21:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od hustolez » 22.10.2010 13:03

Croog píše:Zdravím, tak už také lítám s tímto motorem a mám hned dotaz:

Lítá mi kontrolka teploty chladící kapaliny mezi cca 75-88stupni podle zatížení motoru. (na dálnici to mělo méně než v pomalejším provozu) V autorizovaném servisu mi tvrdil, že je to u tohoto motoru normální.. Je to opravdu tak?
Čau, tohle mi přesně dělá taky, ručíčka se vytáhne max. na těch 88, když třeba zastavím a 5 minut nechám motor klapat na volnoběh, spadne na 75, při jízdě zase stoupne. Taky jsem myslel, že to může být závada, ale když to vidím i u tebe, je to asi běžné :)
Focus 2.0TDCi 2005 Titanium blue aquarius
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od tomason » 22.10.2010 13:25

To dělá i můj diesel i všech Focusů možná,že 1,6 TDCI méně je to OK.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zuntak » 22.10.2010 19:51

to je ok teplota normal

Uživatelský avatar
hustolez
Junior
Junior
Příspěvky: 205
Registrován: 06.08.2010 21:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od hustolez » 30.11.2010 23:33

Teď po cestě z práce jsem si hned vzpoměl na tohle téma. Na teploměru -8,5stupně, na 75 se ručička dostala asi po 15ti km, když jsem na 3 minuty zastavil a nechal motor jen klapat, spadla skoro na 60. Ventilátor hučel, že jsem neslyšel motor. :dih: Ale jinak mám zimu rád, hlavně když je venku a já jsem za oknem :D
Focus 2.0TDCi 2005 Titanium blue aquarius
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od spoofan » 30.11.2010 23:51

hustolez: uplne stejny chovani. Dostat motor na "normalni" teplotu je v tomhle pocasi skoro nemozne.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
Croog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 165
Registrován: 27.12.2009 00:39
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Croog » 01.12.2010 09:39

Mě to takhle rapidně (zpět na 60) nepadá a pokud nevjedu ráno hned do kolony (jako většinou), kde se sunu na 1čku, tak se mi to i ohřeje celkem rychle (do 5km). 90 stupnu je ale samozrejme take nedosazitelna meta...
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther

Uživatelský avatar
Forny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 15.10.2008 15:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Forny » 01.12.2010 10:59

Zkusenost z letosnich mrazu - leden ci unor.
teplota -12, po 5 km se otevre klima - fouka teply vzduch, po 30 km (tesne pred kolinem, okresky) jsem se dostal na 85C, prujezd kolinem pod 70C a teprv kdyzj sem se dostal na hradeckou dalnici tak se tam teplota udrzela az do Prahy - jinak v aute teploucko jak v pokojicku :wink:
Ford Focus combi Ghia 2.0 TDCi 100kW 2005 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Croog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 165
Registrován: 27.12.2009 00:39
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Croog » 01.12.2010 11:49

Jako mě to díky nějakému tomu elektro příhřevu začíná topit už po pár stech metrech. V tomto mě Focus příjmeně překvapil. :)
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 01.12.2010 12:11

....
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:42, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
hustolez
Junior
Junior
Příspěvky: 205
Registrován: 06.08.2010 21:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od hustolez » 01.12.2010 12:12

stand píše:Moje zkušenost: zadeklujte chladič a....
Neublížím tím něčemu? Máš nějaké foto?
Naposledy upravil(a) hustolez dne 01.12.2010 12:41, celkem upraveno 1 x.
Focus 2.0TDCi 2005 Titanium blue aquarius
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 01.12.2010 12:21

...
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:43, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
hustolez
Junior
Junior
Příspěvky: 205
Registrován: 06.08.2010 21:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od hustolez » 01.12.2010 12:46

A čím jsi to zakryl?
Focus 2.0TDCi 2005 Titanium blue aquarius
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od jfk » 02.12.2010 20:22

stand píše:Moje zkušenost: zadeklujte chladič(tu část s intercolerem nezakrývat), do motorového prostoru nebude proudit tolik studeného vzduchu a v nízkých teplotách se motor rychleji ohřeje a teplota nebude tolik kolísat.
Pokavad je zahřívání nebo kolísání extrémní, vyměňte termostat.
Ahoj, taky si už s touto myšlenkou pohrávám, že na zimu by to bylo dobré udělat. Nevím jak to však realizovat čím zakrýt a jak by to mělo vypadat. Nemá to už někdo aplikované, že by sem hodil fotečku. Děkuji jfk
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti