2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 02.12.2010 20:25

....
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:38, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
hustolez
Junior
Junior
Příspěvky: 205
Registrován: 06.08.2010 21:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od hustolez » 03.12.2010 23:54

Super, díky za foto, až budu mít jednou čas, pokusím se o to taky :palec_nahoru:
Focus 2.0TDCi 2005 Titanium blue aquarius
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od jfk » 04.12.2010 08:54

2 Stand: Díky za vyfocení postupu a popsání úpravy. Už si jenom najít čas a pustit se do toho. Ten troúhelníkový výřez je na intercoller? Ahoj jfk
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 04.12.2010 19:25

Trojuhelniček je jediny horni pruduch, ani tam byt nemusí, je to jen takový rozmar, motor se pohodlně v zimním období dochladí ve spodní části, která je kvuli intercoleru nezakryta
Intercoler vidíš nejlépe na druhé fotce, karton je za něj kousek zastrčen.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 04.12.2010 19:46

Paradne urobene ! Len som tak rozmyslal - nie je tam dostatok miesta na nejaku "roletu" ? Na leto vytiahnes, na zimu stiahnes...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 04.12.2010 19:57

...
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 05.12.2010 10:28

Ani ta druha (plna) maska nie je napad na zahodenie. Budem musiet o niecom podobnom popremyslat. Stare vozy to mali dobre vymyslene - mechanicke zaluzie pred chladicom, ovladanie vyvedene tiahlom do kabiny. Nechapem, preco sa to nerobi na vozoch modernych, hlavne diesloch, ktore sa vo vseobecnosti zohrievaju pomalsie :evil:
Myslim, ze nieco podobne budu mat nove ECO Mondea. Uz o tom hovorili s velkou pompou, aky je to prevratny vynalez - zrychli ohriatie motora a vylepsuje aerodynamiku. Nech sa pozru na stare Spartaky, Octavie a Felicie zo 60. rokov minuleho storocia :D
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od klobi2664 » 08.12.2010 13:21

to stand:
ahoj, nepamatuješ si rozměry toho krytu?
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 08.12.2010 13:35

....
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Sobull » 10.12.2010 10:38

To nějak moc řešíte, ne? :mrgreen: :hah:
Přílohy
09122010117.jpg
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Sobull » 10.12.2010 10:40

A ted vážně. Jak se ti to potom chová když je třeba 5 nad nulou? uvažuju o něčem podobným. Jak bylo v neděli 15 pod, tak to byla fakt doba než se to ohřálo aspoň na 70. Ale zase teď je kolem nuly a jde to celkem rychle...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 10.12.2010 16:10

Prave preto spekulujem, ako to urobit s nejakou regulaciou. Ako najlepsie mi vychadza roleta s malym elektropohonom ovladana zvnutra.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od spoofan » 10.12.2010 16:28

V12: a potom nam to dufam vsetkym namontujes :mrgreen: alebo sa aspon podelis o skusenosti :)
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 10.12.2010 17:37

Kua, ked nieco take mohlo byt na Spartaku pred 50 rokmi, preco by to nemohlo byt na Focuse ???
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od spoofan » 10.12.2010 17:45

preco nedava ford ziarovky do interieru, ked tam je natiahnuta kabelaz?
Proste je to takto lacnejsie. Ved auto ti jazdi aj ked ma studeny motor, to ze mu to neprospieva je druha vec.
Napr. ja som pri poslednej jazde Praha - BA nebol schopny na dialnici dostat teplotu motora ani na 70-75 stupnov. Vonku bolo cca -6
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti