EGR ventil 1.8 TDCi

JEDLOVKA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 15.06.2014 20:48

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od JEDLOVKA » 01.07.2014 13:33

já mám najeto 142tis.km a už jednou jsem EGR čistil. Než jsem nechal vyčistit tak se mi párkrát stalo, že při studeném motoru auto nešlo nastartovat a když chytlo tak nepravidelný volnoběh a začalo se kouřit z výfuku. Po cca. 10 min. to přestalo a vše šlo ok. Po vyčištění to bylo naprosto bez problému. Před nedávnem jsem zase zaznamenal lehké kolísání otáček při nastartování, tak jsem řekl dost a EGR jsem pořešil už nadobro (viz. předešlý příspěvek) .

hanyt
Příspěvky: 1
Registrován: 21.04.2014 12:24

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od hanyt » 19.08.2014 20:06

Zdravim vsechny priznivce fordu. Pisu sem jelikoz mam podezreni na egr. Abych to trochu popsal, mam najeto 310 000km. Nedavno jsem absolvoval dovolenou a najel cirka 1000km Po nejakem case co jsem popojizdel po nasich mestech jsem odpojil konektor od egr a najednou vykon a bez koure, bohuzel rozsvicena kontrolka motoru. Vec se ma tak, ze pri teplem motoru zaradim 1 lehce pridam poustim spojku a motor se bud zadusi asi na 2 sekundy. nebo si sam prida nebo dokonce ubere na volnobeh. Rozjedu 1 spoka noha z plynu dole a motor drzi otacky vysoko (cca 1 vterinu a jen nekdy) Dalsi situace je kdyz preradim ve meste tak ze 3 na 2 lehce pridam tak to zacne nekdy cukat. Dtc-neni. Nevim zda je vada primo na egr nebo v necem na cem je zavisly. Taky mam podezreni na plyn.pedal protoze i pri sebemensim pridani jde do plnejch, a neni tam zadna plynulost. jezdim sluzebnim tddi a tam je to uplne neco jineho. poradte prosim. Hezky zbytek dne
Tourneo connect 1.8 tdci r.v.07

Uživatelský avatar
Tomas_1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 30.03.2008 08:13
Bydliště: Hlohovec

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od Tomas_1 » 26.09.2016 13:43

Ahojte,
chem sa opytat najskor mam na aute nieco pokazene s EGR ventilom.
V diagnostike je chyba : P0489 - riadiaci obvod recilkulacie spalin - nizky signal - trvale.

Posledne dve jazdy mi na panely zasvietilo "ozubene koleso s vykricnikom" este par krat som preradil rychlost a auto tahalo, ale potom som zaradil rychlost a ziadny tah, len take naznaky "ze to chyti". Potom musim vypnut/zapnut motor, aby auto islo.

Viete podla tohoto urcit zavadu ?

Edit: Tak nerobi to kazdu jazdu. Obcas to zblbne .
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW

Uživatelský avatar
Tomas_1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 30.03.2008 08:13
Bydliště: Hlohovec

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od Tomas_1 » 12.10.2016 07:32

Teraz ako sa ochladilo na tych ~10 C prestalo to EGR-ko blbnut uplne.

Edit: Teraz neveim, ci je to tou teplotou, alebo my sme tomu pomohli. Ciastocne sme ho vycistili.
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW

radekff
Příspěvky: 1
Registrován: 04.07.2017 11:15

1,8 TDCi 85kW, EGR - priplatit za original?

Příspěvek od radekff » 04.07.2017 11:26

Zdravim. Mel bych dotaz na tolikrat diskutovany ERG ventil u Ford Focus 1,8 TDCi 85kW, r.v. 2005.

Potrebuji ho vymenit. Originalni dil od Fordu stoji pres 17000 (https://www.fordshop.cz/1563296-egr-ven ... -tdci.html), neoriginalni dil napriklad za 7000,- (http://www.autodily-cardo.cz/_nove/hrdl ... l&id=96982). Podle popisku je pro stejny vuz (FORD FOCUS II (DA_), 1.8 TDCi [85kW, 1753ccm]).

V jednom servise mi rekli, ze doporucuji original, protoze s kusem od jineho vyrobce mohou byt problemy. Co si o tom myslite? Priplatili byste si 10000 za origos, nebo podle vas mezi nimi neni funkcne zadny rozdil? Mate nekdo zkusenost s NEoriginalnim EGR ventilem?

Diky moc za radu!

Uživatelský avatar
Kaizer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 173
Registrován: 20.01.2010 00:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: 1,8 TDCi 85kW, EGR - priplatit za original?

Příspěvek od Kaizer » 04.07.2017 21:44

Originál by určitě byl lepší. Nepíšeš proč ho chceš vyměnit, ale EGR u tohoto motoru se spìš zanáší spalinama než že by se kazil. V každém případě bych ho po opravě zaslepil a budeš mít pokoj.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: 1,8 TDCi 85kW, EGR - priplatit za original?

Příspěvek od Andymaniac » 07.07.2017 21:34

Asi bych zkusil pohledat na vrakaci, vycistil ho a hned po vymene zaslepil. Bohuzel samotna demontaz neni vubec jednoducha. Musi ven i komplet svody s turbem :-(
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

Ing.King
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 05.03.2012 10:35

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od Ing.King » 05.07.2018 12:42

Našiel som dokonca lacnejšie:

https://motone.cz/sk/egr-ventil/9335-eg ... s-18d.html

5 044 Kč s DPH

Môj EGR to má za sebou, musím ho mať zaslepený. Otázny je samotný eshop a aj značka nty.
už bez Forda

Uživatelský avatar
Tomas_1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 30.03.2008 08:13
Bydliště: Hlohovec

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od Tomas_1 » 10.07.2018 12:36

Ako som pisal zacalo mi obcas svietit "ozubene koleso s vykricnikom" a tusim som tam mal este dalsiu chybu motoru, ked si dobre spominam.
No a automechanik mi vtedy poradil tankovat len naftu s aditivami.
To celu tu situaciu vyriesilo, odvtedy ziadna chyba.

Neviem, ci v naftach s aditivami je aj mene "bio" zlozky, s ktoru tieto motory moc nepocitaju ...
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů