TDCI 2,0 81kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.09.2009 16:19
TDCI 2,0 81kW
Co to je za motor ? Narazil jsem na nej u C-maxe v kombinaci s dvouspojkovym automatem PowerShift na mobile.de a nejak se mi nepodarilo o nem zjistit nejake info, vsude se diskutuje jen o 2,0 se 100kW.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCI 2,0 81kW
Novy motor so znizenym vykonom specialne urceny pre Powershift
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.09.2009 16:19
Re: TDCI 2,0 81kW
Diky ... To "novy" znamena nova varianta 2,0 TDCI/HDI od PSA ? Mohl by byt nejaky potencionalni problem se servisem, kdyz se tento motor v nasich zemepisnych sirkach nevyskytuje ?zirafak píše:Novy motor so znizenym vykonom specialne urceny pre Powershift
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: TDCI 2,0 81kW
Jo je to ten samý motor, servis určitě stejnej jako na 100kw verzi, bude to upravené na řídící jednotce.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.09.2009 16:19
Re: TDCI 2,0 81kW
Vzhledem k tomu, ze je motor vybaven zde velmi "vychvalovanym" DPF, tak dle toho, co jsem se tady docetl, soudim, ze to asi nebude uplne idealni pohonna jednotka pro prevazujici "primestsky" provoz. Nebo se pletu ?
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2742
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: TDCI 2,0 81kW
Ale klasicka 100kW verze ma taky DPF. Obecne diesel neni moc vhodny na kratke trate, kdy se motor nestaci prohrat. Pak ma vysokou spotrebu a i DPF se zanasi vice. Naopak je to super na dlouhy trate, kdy sednes do auta a na jeden zatah jedes treba 100km.
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: TDCI 2,0 81kW
No pokud budeš jezdit krátké trasy a málo delších tak se DPFku radej vyvaruj,
Pro regeneraci potřebuje prej cca pul hodiny stálou rychlostí a prohřátej motor.
Pro regeneraci potřebuje prej cca pul hodiny stálou rychlostí a prohřátej motor.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.09.2009 16:19
Re: TDCI 2,0 81kW
Vzhledem k tomu, ze kvuli zene musi mit auto automat, jsou pouze dve moznosti. 2,0 benzin s klasickym 4-st. automatem a pak 81/100 kW TDCi s PowerShiftem. Takze je otazkou, co je vetsi zlo. Kdybych si byl jist, ze se kilometrovy najezd a struktura pouzivani auta v nejblizsich letech nezmeni, asi by se benzin dal zkousnout. Lec mam obavu, ze se driv ci pozdeji budu muset poohlednout po novem zamestnani a ze dojezdova vzdalenost bude "ponekud" vetsi, nez soucasnych 5km a ze bych tudiz vydelaval hlavne na benzin .... 

- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: TDCI 2,0 81kW
Tak zkus najít kousek bez DPFka..
A nebo když bude dělat dpf problémy tak nechat vymontovat, někdo tu otom zrovna myslím psal.
A nebo když bude dělat dpf problémy tak nechat vymontovat, někdo tu otom zrovna myslím psal.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů