TDCI 2,0 81kW

Odpovědět
vojta.r
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.09.2009 16:19

TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od vojta.r » 22.10.2009 13:24

Co to je za motor ? Narazil jsem na nej u C-maxe v kombinaci s dvouspojkovym automatem PowerShift na mobile.de a nejak se mi nepodarilo o nem zjistit nejake info, vsude se diskutuje jen o 2,0 se 100kW.

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od zirafak » 22.10.2009 13:28

Novy motor so znizenym vykonom specialne urceny pre Powershift

vojta.r
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.09.2009 16:19

Re: TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od vojta.r » 22.10.2009 14:13

zirafak píše:Novy motor so znizenym vykonom specialne urceny pre Powershift
Diky ... To "novy" znamena nova varianta 2,0 TDCI/HDI od PSA ? Mohl by byt nejaky potencionalni problem se servisem, kdyz se tento motor v nasich zemepisnych sirkach nevyskytuje ?

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od stand » 22.10.2009 14:24

Jo je to ten samý motor, servis určitě stejnej jako na 100kw verzi, bude to upravené na řídící jednotce.

vojta.r
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.09.2009 16:19

Re: TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od vojta.r » 26.10.2009 10:16

Vzhledem k tomu, ze je motor vybaven zde velmi "vychvalovanym" DPF, tak dle toho, co jsem se tady docetl, soudim, ze to asi nebude uplne idealni pohonna jednotka pro prevazujici "primestsky" provoz. Nebo se pletu ?

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2742
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od Raada » 26.10.2009 10:23

Ale klasicka 100kW verze ma taky DPF. Obecne diesel neni moc vhodny na kratke trate, kdy se motor nestaci prohrat. Pak ma vysokou spotrebu a i DPF se zanasi vice. Naopak je to super na dlouhy trate, kdy sednes do auta a na jeden zatah jedes treba 100km.

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od stand » 26.10.2009 10:24

No pokud budeš jezdit krátké trasy a málo delších tak se DPFku radej vyvaruj,
Pro regeneraci potřebuje prej cca pul hodiny stálou rychlostí a prohřátej motor.

vojta.r
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.09.2009 16:19

Re: TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od vojta.r » 26.10.2009 11:28

Vzhledem k tomu, ze kvuli zene musi mit auto automat, jsou pouze dve moznosti. 2,0 benzin s klasickym 4-st. automatem a pak 81/100 kW TDCi s PowerShiftem. Takze je otazkou, co je vetsi zlo. Kdybych si byl jist, ze se kilometrovy najezd a struktura pouzivani auta v nejblizsich letech nezmeni, asi by se benzin dal zkousnout. Lec mam obavu, ze se driv ci pozdeji budu muset poohlednout po novem zamestnani a ze dojezdova vzdalenost bude "ponekud" vetsi, nez soucasnych 5km a ze bych tudiz vydelaval hlavne na benzin .... :-(

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: TDCI 2,0 81kW

Příspěvek od stand » 26.10.2009 11:32

Tak zkus najít kousek bez DPFka..
A nebo když bude dělat dpf problémy tak nechat vymontovat, někdo tu otom zrovna myslím psal.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů