typ ECU 1.6 TDCI 80kW
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
typ ECU 1.6 TDCI 80kW
ahoj. Nevedel by nekdo jaky typ jednotky je pouzity v 1.6 TDCI 80kW?
Kde vlastne jednotka v aute je?
Mozna, jestli nekdo nema vyfoceny stitek?
Chtel bych investigovat vice jak probiha SW odstraneni filtru DPF a k tomu by se typ jednotky hodil.
Precetl jsem si cast fora peugeota, kde jsou podle me stejne jednotky...
http://www.peugeotforums.com/forums/mai ... 100-13017/
a nevypada to uplne slozite, ale tady to snad nikdo z fora jeste nezkousel...
Diky
Kde vlastne jednotka v aute je?
Mozna, jestli nekdo nema vyfoceny stitek?
Chtel bych investigovat vice jak probiha SW odstraneni filtru DPF a k tomu by se typ jednotky hodil.
Precetl jsem si cast fora peugeota, kde jsou podle me stejne jednotky...
http://www.peugeotforums.com/forums/mai ... 100-13017/
a nevypada to uplne slozite, ale tady to snad nikdo z fora jeste nezkousel...
Diky
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
Někdo už se tady o to zajímal a bylo mu řečeno, že programování jednotek není práce pro laiky nebo někoho kdo děla v C++ , Java apod.
Jednotka je v levým podběhu v takový plastový škatuli. Je dobře vidět, když vyndáš LP světlo.
Jednotka je v levým podběhu v takový plastový škatuli. Je dobře vidět, když vyndáš LP světlo.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
diky - zkusim pozjistovat, co tam mam,
neni to pro laiky, probirali sme to s Eidzem, myslim. Ale kdyz mas k tomu ty spravne tooly - klikatka, tak jde vsechno :)
Pro peugeota tooly maji a podle komentaru to zvladne kde kdo.
melo by stacit:
Galleto - flashovaci sw - dela i zalohy:
http://www.chiptuners.org/?p=13
programky ECUSafe a pp2000, ktere umozni modifikovat vycteny soft z jednotky.
Je to teda pro peugeoty, ale ty maj myslim stejnou jednotku.
neni to pro laiky, probirali sme to s Eidzem, myslim. Ale kdyz mas k tomu ty spravne tooly - klikatka, tak jde vsechno :)
Pro peugeota tooly maji a podle komentaru to zvladne kde kdo.
melo by stacit:
Galleto - flashovaci sw - dela i zalohy:
http://www.chiptuners.org/?p=13
programky ECUSafe a pp2000, ktere umozni modifikovat vycteny soft z jednotky.
Je to teda pro peugeoty, ale ty maj myslim stejnou jednotku.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
Ta 1.6TDCi ma Bosch EDC16C34. Pokud ti jde o vyrazeni DPF tak stahnout
ecusafe s crackem taky neni problem, ale ten zpusob jakym to odstranuje to DFP
u vetsiny jednotek je podle me dost k nicemu. U vetsiny jednotek to totiz akorat vymaze
kus DTC bloku - zablokuje to chyby ktere hazi cidla DPF, ale pak mas ty problemy, ktere
tady popisuje spousta lidi co jim vyradili DPF. Bily kour za autem, bezici ventilatory sahary,
pribyvani oleje - prolinani nafty do oleje, protoze jednotka se stale pokousi o regenerace
apod. Ono vyradit DPF takovym zpusobem, aby bylo opravdu vypnute ne jen zamaskovane
priznaky je ponekud slozitejsi. Dalsi vec je ze Ecusafe ti sice zmeni obsah v jednotce,
ale uz neopravuje checksum. Zalezi pak co pouzijes za hardware na zapsani, jestli
to umi pocitat checksum samo a dela ho spravne. Pokud si tam zapises soubor s blbym
checksumem tak uz nenastartujes a tak.
ecusafe s crackem taky neni problem, ale ten zpusob jakym to odstranuje to DFP
u vetsiny jednotek je podle me dost k nicemu. U vetsiny jednotek to totiz akorat vymaze
kus DTC bloku - zablokuje to chyby ktere hazi cidla DPF, ale pak mas ty problemy, ktere
tady popisuje spousta lidi co jim vyradili DPF. Bily kour za autem, bezici ventilatory sahary,
pribyvani oleje - prolinani nafty do oleje, protoze jednotka se stale pokousi o regenerace
apod. Ono vyradit DPF takovym zpusobem, aby bylo opravdu vypnute ne jen zamaskovane
priznaky je ponekud slozitejsi. Dalsi vec je ze Ecusafe ti sice zmeni obsah v jednotce,
ale uz neopravuje checksum. Zalezi pak co pouzijes za hardware na zapsani, jestli
to umi pocitat checksum samo a dela ho spravne. Pokud si tam zapises soubor s blbym
checksumem tak uz nenastartujes a tak.
Focus II 1.8 TDCi
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
takze teoreticky kdyz budu mit auto ktere nema DPF a stahnu si data z PCM , nahraju je do auta s DPF vykuchaným , tak by to melo fungovat a nebylo by to nijak "maskovane " , akorat tohle jde asi jen na diagnostice .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
No u me se to odstranit zrejme relativne podarilo. Sahara se sice zapina tehdy, kdyz bych to necekal, ale s teplotou asi trable nemam a at si dela co chce.
Jeste asi u me dochazi sem tam ke kilometrove regeneraci, ale to mam problem vubec poznat.
foki: no to by chtelo proste vyzkouset... Jen se bojim ze motor s DPF a bez DPF je z hlediska softwaru nebe a dudy.
Hm, bylo by to k nicemu, kdyby to checksum nebo cokoli nedopocitalo. to by pak clovek nemohl zmenit nic.
Na tom peugeot foru je i server, co provozuje user: philkerman. Tam je veci... To by chtelo i pro fordy. Nechci sem davat primo odkaz, nevim, jestli by to autor chtel... Mimo jine jsou tam i bin soubory pro ECU do forda, ale to chce urcite kontrolu pred pokusy.
Podle jejich prispevku se ne vsem podari spravna modifikace, takze asi podobne jak s focusama.
Verze ECU sedi, na pazoutech maji stejnou v 1.6 HDI. To je super :)
Kazdopadne diky.
Jeste asi u me dochazi sem tam ke kilometrove regeneraci, ale to mam problem vubec poznat.
foki: no to by chtelo proste vyzkouset... Jen se bojim ze motor s DPF a bez DPF je z hlediska softwaru nebe a dudy.
Hm, bylo by to k nicemu, kdyby to checksum nebo cokoli nedopocitalo. to by pak clovek nemohl zmenit nic.
Na tom peugeot foru je i server, co provozuje user: philkerman. Tam je veci... To by chtelo i pro fordy. Nechci sem davat primo odkaz, nevim, jestli by to autor chtel... Mimo jine jsou tam i bin soubory pro ECU do forda, ale to chce urcite kontrolu pred pokusy.
Podle jejich prispevku se ne vsem podari spravna modifikace, takze asi podobne jak s focusama.
Verze ECU sedi, na pazoutech maji stejnou v 1.6 HDI. To je super :)
Kazdopadne diky.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
no nekde jsem to tady psal , kdysi jsem delal 1,6 VCT 2007 (nereš benzin jde jen o princip ) a daval jsem do ni tempomat , protoze jsem nemel IDS a s WDS jsem 2007 neudelal , tak jsem tam sel pres cislo PCM z VCT 2005 . vse probehlo v poradku ale kdyz jsem se jel projet tak mi to hazelo chybu ze chybi signal nebo je vadna druha a ctvrta lambda , pak jsem se podival na 2005 a 2007 a zjistil jsem ze rozdil je prave v poctu , 2005 ma 4 lambdy a 2007 jen 2 . nakonec jsem to musel vyresit pres ford a bylo to OK .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
Tohle je klasickej zpusob jak se to odstranovalo driv, nahrala se verze z ECU bez DPF, problem je ze dneska uz u nekterejch aut neni software kterej by to DPF nemel. Myslim ze tohle je jedinej zpusob pro starsi Fordy s Delphi jednotkou, proste se nahrala verze bez DPF, vyhodily vsechny cidla a bylo po problemu. Akorat je obcas problem najit kalibraci ktera presne sedi na ten motor, presne to co pises, verze se 2 lambdama nebo 4. U tech ford dieselu je spis problem jakej typ cidel tam byl, zpusob ovladani VNT turba jestli podtlak nebo elektricky a tak.foki píše:takze teoreticky kdyz budu mit auto ktere nema DPF a stahnu si data z PCM , nahraju je do auta s DPF vykuchaným , tak by to melo fungovat a nebylo by to nijak "maskovane " , akorat tohle jde asi jen na diagnostice .
to: vita_k
k tem checksumum...tam je to mnohem slozitejsi, spousta programatoru checksum nepocita, takze musis mu dat soft kde bude vsechno spravne, na opravu checksumu se pouzivaj klasicky softy pro chiptuning jako WinOLS apod. Vetsina tech lidi co "levne" odstranuje DPF z Bosch jednotek to dela tak ze ji vycte, necha ho "vypnout" pres EcuSafe a bud opravej checksum v nejakym softu nebo to nechaj na programatoru, zalezi co je to za jednotku a za programator pouzivaj. Je par lidi ktery ty DPF umej odstranit poradne, zadny kilometricky regenerace a tak. Bosch ma tu vyhodu ze se dostavaj z ty jejich fabriky nebo mozna nekde z VAG koncernu mezi lidi takzvany DAMOS soubory, to je kompletni popis kazdyho byte v ty jednotce, kde je jakej prepinac, jaka mapa apod. A pak se tim lidi ktery to fakt umej prokousou a najdou co je kde potreba zmenit a vypnout to poradne.
Focus II 1.8 TDCi
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
to je mi jasny ze to jde jen u aut ktere byly bez DPF , jezdi mi sem pan s smaxem a tomu regenerace stale probiha a kazdých 8000km menime olej a to mu vzdy tak 3000km sviti servis a je to tak 0,5cm az 1cm na horni rysku naředené . podle me spatne nasimulovany tlak , a ridici jednotka se snazi stale regenerovat ale nejde ji to , protoze tam neni co vypalovat .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
To je u takovyho auta docela skoda, on ten olej s naftou asi moc motoru neprospiva. Jeste bylo jedno reseni u tech jednotek kde to neumeli softwarove, ze se daval ten emulator DPF, kterej se pripojuje na misto cidla rozdilovyho tlaku a vracel takovy hodnoty aby si motor myslel ze to neni zaneseny a neregeneroval. Nekde jsem jeste zahlidl ze to delali tak ze se tam to cidlo necha ale jak je ten filtr prazdnej tak tam neni tlakovej rozdil a taky to funguje. Nejsem si vubec jistej jak to je s tema kilometrickejma regeneracema, jestli to bere v uvahu te rozdil tlaku kterym se meri ucpani nebo se to spusti natvrdo po nejakym intervalu.
Focus II 1.8 TDCi
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
Jinak receno kdyz je nekdo sikovny, tak to zvladne lip nez ecusafe? V podstate - brani neco aby pro danou jednotku byl jeden dobre upraveny soubor, ktery se flashne do jednotky, nebo ma kazdy soubor ruzny checksum pro stejny typ jednotky?xbobcz píše: to: vita_k
k tem checksumum...tam je to mnohem slozitejsi, spousta programatoru checksum nepocita, takze musis mu dat soft kde bude vsechno spravne, na opravu checksumu se pouzivaj klasicky softy pro chiptuning jako WinOLS apod. Vetsina tech lidi co "levne" odstranuje DPF z Bosch jednotek to dela tak ze ji vycte, necha ho "vypnout" pres EcuSafe a bud opravej checksum v nejakym softu nebo to nechaj na programatoru, zalezi co je to za jednotku a za programator pouzivaj. Je par lidi ktery ty DPF umej odstranit poradne, zadny kilometricky regenerace a tak. Bosch ma tu vyhodu ze se dostavaj z ty jejich fabriky nebo mozna nekde z VAG koncernu mezi lidi takzvany DAMOS soubory, to je kompletni popis kazdyho byte v ty jednotce, kde je jakej prepinac, jaka mapa apod. A pak se tim lidi ktery to fakt umej prokousou a najdou co je kde potreba zmenit a vypnout to poradne.
Jinak receno, kdyby si nekdo nahral muj soubor z jednotky do sveho auta, bude to fungovat? Prislo by mi to prilis jednoduche:)
Zna nekdo diskuzi, material o jednotkach PSA, kde se da neco o tomto precist?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
Jsou lidi kteri to umi lip nez ecusafe. Vetsinou ale sve know how nepousteji jen tak ven. Nahrat soubor z jedne jednotky do druhe jde. Pokud maji ty jednotky stejne cislo tak to bude i fungovat. Tim cislem nemyslim EDC16 ale je na ni jeste takovej kod kterej rika verzi HW a verzi SW. Kdyz se to prehraje cele tak v ty flash byva i VIN a dalsi udaje. Proto vsichni radsi upravujou flash vycteny primo z te jednotky. Pokud mas nekoho s dobrou upravou a stejnou verzi tak se to dela tak ze to vycte z obou jednotek, porovna a ta druha jednotka se upravi stejnym zpusobem a nahraje do ni upraveny obsah.
Focus II 1.8 TDCi
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
Jeste by me zajimalo v cem u EDC16 vycist ECU? Neni nejaky jednoduchy cinsky clon? Nemam chut byt amaterskym chiptunerem, ale zajimalo by me to soukrome. Doufam, ze me tu nezacne nekdo kanenovat, jak se to obvykle deje.
Zajimave tu na strankach ecusafe http://www.ecusafe.com/html/faq.html#dpx
I scan PSA car with Siemens SID, but ECUsafe cannot find structures.
Probably you try to scan EEPROM (Flash) file. All structures are stored in MPU (microprocessor) memory. Read MPU memory or
export MPU memory from BdmToGo project and repeat action.
Pise v podstate, ze procedury DPF nejsou jen v EEPROM, ale i v primo v chipech. BDMTOGO jsem jeste zatim neslysel.
Zajimave tu na strankach ecusafe http://www.ecusafe.com/html/faq.html#dpx
I scan PSA car with Siemens SID, but ECUsafe cannot find structures.
Probably you try to scan EEPROM (Flash) file. All structures are stored in MPU (microprocessor) memory. Read MPU memory or
export MPU memory from BdmToGo project and repeat action.
Pise v podstate, ze procedury DPF nejsou jen v EEPROM, ale i v primo v chipech. BDMTOGO jsem jeste zatim neslysel.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
Michas tam do sebe 2 veci
jedna je EDC16c34 - co mas asi pravdepodobne v aute. Vycist se da vic vecma, ale originaly stoji dost penez a u klonu je to s kvalitou a spolehlivosti dost bida.
Jedinej levnej klon co by to spolehlive umel je BDM a hlavne pomoci BDM se ta jednotka da vzdycky ozivit ikdyz cast prepises spatne. Ma ale tu zasadni nevyhodu ze se musi pripojit na plosky primo v jednotce. Pres OBD to z tech levnejsich veci umi myslim MPPS.
To co tam mas ze stranek ECUsafe je komentar k SIDu - to je zase jina jednotka, kterou ford do nekterejch modelu dava taky.
Ty jednotky maj spolecnou tu vlastnost, ze v nich je stejna rada procesoru Motorola MPC5xx a ten ma interni flash a jeste tam je externi. Pomoci BDM se da vycist vsechno, vcetne eeprom apod.
Jinak pokud si myslis ze odstranis DPF tim EcuSafe tak ti s jistotou muzu rict, ze u tehle EDC16c34 to nechodi, sice to chyby smaze, ale regenerace jsou tam stale a tak. Na jednom foru kde se tim lidi zabyvaj se to resilo u kterych jednotek ten ecusafe doopravdy chodi a nebyla to ani desetina toho co deklarujou. U vetsiny to akorat zablokuje ty DTC kody od DPF.
jedna je EDC16c34 - co mas asi pravdepodobne v aute. Vycist se da vic vecma, ale originaly stoji dost penez a u klonu je to s kvalitou a spolehlivosti dost bida.
Jedinej levnej klon co by to spolehlive umel je BDM a hlavne pomoci BDM se ta jednotka da vzdycky ozivit ikdyz cast prepises spatne. Ma ale tu zasadni nevyhodu ze se musi pripojit na plosky primo v jednotce. Pres OBD to z tech levnejsich veci umi myslim MPPS.
To co tam mas ze stranek ECUsafe je komentar k SIDu - to je zase jina jednotka, kterou ford do nekterejch modelu dava taky.
Ty jednotky maj spolecnou tu vlastnost, ze v nich je stejna rada procesoru Motorola MPC5xx a ten ma interni flash a jeste tam je externi. Pomoci BDM se da vycist vsechno, vcetne eeprom apod.
Jinak pokud si myslis ze odstranis DPF tim EcuSafe tak ti s jistotou muzu rict, ze u tehle EDC16c34 to nechodi, sice to chyby smaze, ale regenerace jsou tam stale a tak. Na jednom foru kde se tim lidi zabyvaj se to resilo u kterych jednotek ten ecusafe doopravdy chodi a nebyla to ani desetina toho co deklarujou. U vetsiny to akorat zablokuje ty DTC kody od DPF.
Focus II 1.8 TDCi
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: typ ECU 1.6 TDCI 80kW
diky, Jasny, chce to vedet o tom HW vic - jakou maj jednotky architekturu a kolik jich tam vlastne je. Budu na sobe vic pracovat:)
Dost dobre ale neni jasne jak ten soft do te jednotky delali aby ECUSsafe nebyl schopen ani heuristikou rozpoznat dpf funkce/procedury a efektivne je odstranit. Skoro jako by to delali naschval.
zatim jsem nasel jen toto, co umi EDC16C34. Focus tam nicmene vypsany specificky neni.
http://www.dhgate.com/smps-mpps-v5-0-ed ... 15bb9.html
Zatim jsem vlastne nepotkal jediny focus 80kW ktery by mel DPF odstraneny uplne dokonale...
Dost dobre ale neni jasne jak ten soft do te jednotky delali aby ECUSsafe nebyl schopen ani heuristikou rozpoznat dpf funkce/procedury a efektivne je odstranit. Skoro jako by to delali naschval.
zatim jsem nasel jen toto, co umi EDC16C34. Focus tam nicmene vypsany specificky neni.
http://www.dhgate.com/smps-mpps-v5-0-ed ... 15bb9.html
Zatim jsem vlastne nepotkal jediny focus 80kW ktery by mel DPF odstraneny uplne dokonale...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host