Pomalá reakce na plyn
- Shifty
- Junior
- Příspěvky: 255
- Registrován: 06.01.2012 08:20
- Bydliště: Praha
Pomalá reakce na plyn
Caute lidi, mam takovy problem mozna je to jen pocit nevim. Mam fofika mkII 1.6TDCi 80kW a prijde my ze hrozne pomalu reaguje na plyn. Co jsem ridil predtim ruzny naftaky ,tak mi prislo, ze reaguji svizneji. Diky za vsechny rady.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Pomalá reakce na plyn
Dovodov moze byt viacero :
- upchaty DPF tesne pred vynutenou regeneraciou
- nejakym sposobom vadne turbo - zadrete, zablokovana mechanika zmeny geometrie
- vada podtlakoveho ovladania turba (najpravdepodobnejsie)
- upchaty palivovy filter
- prasknuta tlakova hadica turbo - IC alebo IC - motor
- a spusta dalsich, ktore ma prave teraz nenapadaju
Treba s tym ist na diagnostiku a za jazdy skontrololovat plniaci tlak turba a tlak paliva v raile.
- upchaty DPF tesne pred vynutenou regeneraciou
- nejakym sposobom vadne turbo - zadrete, zablokovana mechanika zmeny geometrie
- vada podtlakoveho ovladania turba (najpravdepodobnejsie)
- upchaty palivovy filter
- prasknuta tlakova hadica turbo - IC alebo IC - motor
- a spusta dalsich, ktore ma prave teraz nenapadaju
Treba s tym ist na diagnostiku a za jazdy skontrololovat plniaci tlak turba a tlak paliva v raile.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 11.07.2017 06:39
Re: Pomalá reakce na plyn
Dobrý den,
mám ten samý problém 1.6TDCI r.2003 C-MAX... Na diagnostice je vše v pořádku, auto reaguje cca a 1-2s zpožděním na plyn. pedál, stejně i tak když ho pustím tak je tam prodleva.
Celkově mi přijde že auto nemá výkon na to že má 80kW, 5 rychlostní stupeň je spíše na udržování rychlosti, teprve až nad 2200ot. se začne něco nepatrně dít, ale i tak to není žádná bouřka.
Mám zkušenosti s papírově slabší oktavijí 1.9TDI 66kW a ta neměla problém na 5 rychlostní stupeň jezdi bo i naopak se dalo i předjet...
Nevíte kde by mohl být zakopaný problém?
Děkuji.
mám ten samý problém 1.6TDCI r.2003 C-MAX... Na diagnostice je vše v pořádku, auto reaguje cca a 1-2s zpožděním na plyn. pedál, stejně i tak když ho pustím tak je tam prodleva.
Celkově mi přijde že auto nemá výkon na to že má 80kW, 5 rychlostní stupeň je spíše na udržování rychlosti, teprve až nad 2200ot. se začne něco nepatrně dít, ale i tak to není žádná bouřka.
Mám zkušenosti s papírově slabší oktavijí 1.9TDI 66kW a ta neměla problém na 5 rychlostní stupeň jezdi bo i naopak se dalo i předjet...
Nevíte kde by mohl být zakopaný problém?
Děkuji.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Pomalá reakce na plyn
Vycitat chyby z RJ NESTACI !!! Treba to napichnut na diagnostiku a za jazdy merat zakladne parametre motora :
- plniaci tlak (MAP) a teplotu nasavaneho vzduchu (IAT)
- mnozstvo nasavaneho vzduchu (MAF)
- tlak paliva v raile (FRP)
- poloha plynoveho pedalu
- polohu variabilu turba (VGT Duty cycle)
Ked pri 1800 otackach zadupnes plyn do podlahy :
- pozicia plynu musi skocit na 100%
- tlak paliva musi skokovo vystrelit k 1600 barom
- plniaci tlak velmi rychlo vystrelit na 2.3 az 2.5 baru a tam zostat
- okamzita zmena polohy variabilu turba (toto nemusi byt zmeratelne na kazdom aute)
Ak to tak nie je, treba dat auto do servisu na kontrolu. Problemov moze byt viacero :
- zaneseny palivovy filter, to by ale koncilo chybou P0087 a svietiacou kontrolkou motora
- vadny solenoid ovladania turba, resp. vypadnute, derave alebo inak poskodene hadicky k nemu
- prasknuta hadica vzduchu medzi turbom a motorom
- vadne CR cerpadlo a(lebo) vstrekovace, obvykle cerpadlo znici vstrekovace, takze po zisteni, ze prave tie su v kybli, riadnu davku pozornosti venovat aj cerpadlu, aby neodvarilo vstreky repasovane / nove
- vadne turbo
- plniaci tlak (MAP) a teplotu nasavaneho vzduchu (IAT)
- mnozstvo nasavaneho vzduchu (MAF)
- tlak paliva v raile (FRP)
- poloha plynoveho pedalu
- polohu variabilu turba (VGT Duty cycle)
Ked pri 1800 otackach zadupnes plyn do podlahy :
- pozicia plynu musi skocit na 100%
- tlak paliva musi skokovo vystrelit k 1600 barom
- plniaci tlak velmi rychlo vystrelit na 2.3 az 2.5 baru a tam zostat
- okamzita zmena polohy variabilu turba (toto nemusi byt zmeratelne na kazdom aute)
Ak to tak nie je, treba dat auto do servisu na kontrolu. Problemov moze byt viacero :
- zaneseny palivovy filter, to by ale koncilo chybou P0087 a svietiacou kontrolkou motora
- vadny solenoid ovladania turba, resp. vypadnute, derave alebo inak poskodene hadicky k nemu
- prasknuta hadica vzduchu medzi turbom a motorom
- vadne CR cerpadlo a(lebo) vstrekovace, obvykle cerpadlo znici vstrekovace, takze po zisteni, ze prave tie su v kybli, riadnu davku pozornosti venovat aj cerpadlu, aby neodvarilo vstreky repasovane / nove
- vadne turbo
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů