Pomalá reakce na plyn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Shifty
Junior
Junior
Příspěvky: 255
Registrován: 06.01.2012 08:20
Bydliště: Praha

Pomalá reakce na plyn

Příspěvek od Shifty » 06.01.2012 14:29

Caute lidi, mam takovy problem mozna je to jen pocit nevim. Mam fofika mkII 1.6TDCi 80kW a prijde my ze hrozne pomalu reaguje na plyn. Co jsem ridil predtim ruzny naftaky ,tak mi prislo, ze reaguji svizneji. Diky za vsechny rady.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Pomalá reakce na plyn

Příspěvek od V12 » 06.01.2012 19:03

Dovodov moze byt viacero :
- upchaty DPF tesne pred vynutenou regeneraciou
- nejakym sposobom vadne turbo - zadrete, zablokovana mechanika zmeny geometrie
- vada podtlakoveho ovladania turba (najpravdepodobnejsie)
- upchaty palivovy filter
- prasknuta tlakova hadica turbo - IC alebo IC - motor
- a spusta dalsich, ktore ma prave teraz nenapadaju

Treba s tym ist na diagnostiku a za jazdy skontrololovat plniaci tlak turba a tlak paliva v raile.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

xxUDGxx
Příspěvky: 1
Registrován: 11.07.2017 06:39

Re: Pomalá reakce na plyn

Příspěvek od xxUDGxx » 20.09.2017 18:26

Dobrý den,
mám ten samý problém 1.6TDCI r.2003 C-MAX... Na diagnostice je vše v pořádku, auto reaguje cca a 1-2s zpožděním na plyn. pedál, stejně i tak když ho pustím tak je tam prodleva.
Celkově mi přijde že auto nemá výkon na to že má 80kW, 5 rychlostní stupeň je spíše na udržování rychlosti, teprve až nad 2200ot. se začne něco nepatrně dít, ale i tak to není žádná bouřka.
Mám zkušenosti s papírově slabší oktavijí 1.9TDI 66kW a ta neměla problém na 5 rychlostní stupeň jezdi bo i naopak se dalo i předjet...
Nevíte kde by mohl být zakopaný problém?
Děkuji.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Pomalá reakce na plyn

Příspěvek od V12 » 22.09.2017 12:14

Vycitat chyby z RJ NESTACI !!! Treba to napichnut na diagnostiku a za jazdy merat zakladne parametre motora :
- plniaci tlak (MAP) a teplotu nasavaneho vzduchu (IAT)
- mnozstvo nasavaneho vzduchu (MAF)
- tlak paliva v raile (FRP)
- poloha plynoveho pedalu
- polohu variabilu turba (VGT Duty cycle)

Ked pri 1800 otackach zadupnes plyn do podlahy :
- pozicia plynu musi skocit na 100%
- tlak paliva musi skokovo vystrelit k 1600 barom
- plniaci tlak velmi rychlo vystrelit na 2.3 az 2.5 baru a tam zostat
- okamzita zmena polohy variabilu turba (toto nemusi byt zmeratelne na kazdom aute)

Ak to tak nie je, treba dat auto do servisu na kontrolu. Problemov moze byt viacero :
- zaneseny palivovy filter, to by ale koncilo chybou P0087 a svietiacou kontrolkou motora
- vadny solenoid ovladania turba, resp. vypadnute, derave alebo inak poskodene hadicky k nemu
- prasknuta hadica vzduchu medzi turbom a motorom
- vadne CR cerpadlo a(lebo) vstrekovace, obvykle cerpadlo znici vstrekovace, takze po zisteni, ze prave tie su v kybli, riadnu davku pozornosti venovat aj cerpadlu, aby neodvarilo vstreky repasovane / nove
- vadne turbo
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů