Acceleration reduced
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 06.03.2012 22:56
Acceleration reduced
Ahoj
mam FFII 1,6 TDCI 80KW r.v. 2005 bez DPF.
Při pomalé jízdě, těsně po startu, se mi občas stává, že se rozsvítí všechny kontrolky na přístrojové desce (jakoby restart), na displeji se objeví nápis „steering assist failure“ následně „engine systems fault“ a „acceleration reduced“. Motor běží na volnoběh, ale nereaguje na plynový pedál. Po následovném novém nastartování auto funguje bez problémů dál.
Při opakovaném napojení na diagnostiku jsou vždy zalogovány následující chyby, po jejich odmazaní se žádná z chyb nevyskytne odděleně, vždy všechny naráz až po blackoutu. Interval mezi opakováním problému je zcela náhodný třeba i stovky kilometru. Společné je vždy jen to, že se problém projeví po rozjezdu těsně po startu.
Většina chyb má společný jmenovat chybu komunikace, tak první co mě napadlo, byla stará autobaterie (7 let), tu jsem vyměnil ale bez výsledku.
EPS (Elektronický posilovač řízení)
U1900 - chyba komunikace sběrnice CAN - chyba při přijmu (přerušovaný)
ICM (Infotainment[informace a zábava])
U1900 - chyba komunikace sběrnice CAN - chyba při přijmu (přerušovaný)
U2510 - Sběrnice CAN - neplatná data pro zabezpečení vozidla (přerušovaný)
ABS(Protiblokovací brzdový systém)
C1306 - Úhel natočení volantu - Během inicializace nenalezen střed (přerušovaný)
Motor
U0155 - Jednotka TCM neobdržela CAN-data od HEC(Hybrid Electronic Cluster) (přerušovaný)
P193B - Výstupní signál polohy škrtící klapky (přerušovaný)
P1936 - Spínač spojky (přerušovaný)
P1935 - Obvod spínače brzd (přerušovaný)
P1622 - Identifikace imobilizeru (ID) se neshoduje (přerušovaný)
Děkuji za každý podnět.
mam FFII 1,6 TDCI 80KW r.v. 2005 bez DPF.
Při pomalé jízdě, těsně po startu, se mi občas stává, že se rozsvítí všechny kontrolky na přístrojové desce (jakoby restart), na displeji se objeví nápis „steering assist failure“ následně „engine systems fault“ a „acceleration reduced“. Motor běží na volnoběh, ale nereaguje na plynový pedál. Po následovném novém nastartování auto funguje bez problémů dál.
Při opakovaném napojení na diagnostiku jsou vždy zalogovány následující chyby, po jejich odmazaní se žádná z chyb nevyskytne odděleně, vždy všechny naráz až po blackoutu. Interval mezi opakováním problému je zcela náhodný třeba i stovky kilometru. Společné je vždy jen to, že se problém projeví po rozjezdu těsně po startu.
Většina chyb má společný jmenovat chybu komunikace, tak první co mě napadlo, byla stará autobaterie (7 let), tu jsem vyměnil ale bez výsledku.
EPS (Elektronický posilovač řízení)
U1900 - chyba komunikace sběrnice CAN - chyba při přijmu (přerušovaný)
ICM (Infotainment[informace a zábava])
U1900 - chyba komunikace sběrnice CAN - chyba při přijmu (přerušovaný)
U2510 - Sběrnice CAN - neplatná data pro zabezpečení vozidla (přerušovaný)
ABS(Protiblokovací brzdový systém)
C1306 - Úhel natočení volantu - Během inicializace nenalezen střed (přerušovaný)
Motor
U0155 - Jednotka TCM neobdržela CAN-data od HEC(Hybrid Electronic Cluster) (přerušovaný)
P193B - Výstupní signál polohy škrtící klapky (přerušovaný)
P1936 - Spínač spojky (přerušovaný)
P1935 - Obvod spínače brzd (přerušovaný)
P1622 - Identifikace imobilizeru (ID) se neshoduje (přerušovaný)
Děkuji za každý podnět.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Acceleration reduced
Das Boot
Chyby komunikacie cez CAN a pod. su obvykle sposobene zatopenim auta a naslednou koroziou konektorov. Ak to naozaj nebolo utopene, oprava je sice poriadna babracka, ale oplati sa. Obnasa to hladanie vsetkych spojov a ich prestreknutie ich Kontoxom alebo inym elektrikarskym sprejom. Ak to ale bolo utopene, je to problem, treba do strcit do vykupu a obzriet sa po niecom inom.
Chyby komunikacie cez CAN a pod. su obvykle sposobene zatopenim auta a naslednou koroziou konektorov. Ak to naozaj nebolo utopene, oprava je sice poriadna babracka, ale oplati sa. Obnasa to hladanie vsetkych spojov a ich prestreknutie ich Kontoxom alebo inym elektrikarskym sprejom. Ak to ale bolo utopene, je to problem, treba do strcit do vykupu a obzriet sa po niecom inom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Acceleration reduced
V12 píše:Das Boot
Chyby komunikacie cez CAN a pod. su obvykle sposobene zatopenim auta a naslednou koroziou konektorov. Ak to naozaj nebolo utopene, oprava je sice poriadna babracka, ale oplati sa. Obnasa to hladanie vsetkych spojov a ich prestreknutie ich Kontoxom alebo inym elektrikarskym sprejom. Ak to ale bolo utopene, je to problem, treba do strcit do vykupu a obzriet sa po niecom inom.
ty jsi se dneska spatne vyspal co ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Acceleration reduced
radovan píše:
EPS (Elektronický posilovač řízení)
U1900 - chyba komunikace sběrnice CAN - chyba při přijmu (přerušovaný)
ICM (Infotainment[informace a zábava])
U1900 - chyba komunikace sběrnice CAN - chyba při přijmu (přerušovaný)
U2510 - Sběrnice CAN - neplatná data pro zabezpečení vozidla (přerušovaný)
ABS(Protiblokovací brzdový systém)
C1306 - Úhel natočení volantu - Během inicializace nenalezen střed (přerušovaný) datalogger - kontrola natoceni volantu
Motor
U0155 - Jednotka TCM neobdržela CAN-data od HEC(Hybrid Electronic Cluster) (přerušovaný)
P193B - Výstupní signál polohy škrtící klapky (přerušovaný)
P1936 - Spínač spojky (přerušovaný) datalogger - kontrola spinace spojky
P1935 - Obvod spínače brzd (přerušovaný) datalogger - kontrola spinace brzd
P1622 - Identifikace imobilizeru (ID) se neshoduje (přerušovaný)
Děkuji za každý podnět.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Kranich11
- Junior
- Příspěvky: 214
- Registrován: 22.04.2010 21:46
- Bydliště: Brno a okolí :)
Re: Acceleration reduced
S něčím podobným jsem měl tu zkušenost. Měnil se GEM bez výsledku, pak se zkoušelo... a padlo to na budíky. Mimochodem předtím se auto asi dva týdny proměřovalo, vždy ok ale po určité jizdě a zařhátí motoru, následném dalším nastartování byl tento problém.. téměř totožný.
Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2013 Bílá Frozen Gallery
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Acceleration reduced
foki :
Bohuzial velmi zle. Dnes su u nas volby a s pravdepodobnostou rovnajucou sa istote to vyhraje nakazeny demagogicky zlodej, ktory nas dovedie na tucnu grecku svatbu
Podla podobnych priznakov mi ale uz na utopenca vysli 3 tipy z 3...
Bohuzial velmi zle. Dnes su u nas volby a s pravdepodobnostou rovnajucou sa istote to vyhraje nakazeny demagogicky zlodej, ktory nas dovedie na tucnu grecku svatbu
Podla podobnych priznakov mi ale uz na utopenca vysli 3 tipy z 3...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 06.03.2012 22:56
Re: Acceleration reduced
V12:
Auto nikdy zatopené ani bourané nebylo, dokonce celou dobu parkované v garáži. Oxidace konektorů mě také napadla, rozebral jsem pojistkovou skřínku v motorové části, v prostoru u spolujezdce, pedály, konektory pod volantem. Jak všechny relé tak přívodní kabelové svazky jsem rozpojil zkontrolovat(oxidaci jsem žádnou nenašel) a prostříkal kontaktolem, ale bez výsledku problém se opakoval.
Žádnou další rozvodnou skřínku jsem nenašel. Nemáte nějaký další tip?
Foki:
P1936 - Spínač spojky a P1935 - Obvod spínače brzd
To jsou spínače u pedálů? Zkusím se zaměřit na ně.
Datalogger bohužel nemám, takže návštěvu specializovaného servisu si nechávám jako poslední možnost.
Děkuji
Auto nikdy zatopené ani bourané nebylo, dokonce celou dobu parkované v garáži. Oxidace konektorů mě také napadla, rozebral jsem pojistkovou skřínku v motorové části, v prostoru u spolujezdce, pedály, konektory pod volantem. Jak všechny relé tak přívodní kabelové svazky jsem rozpojil zkontrolovat(oxidaci jsem žádnou nenašel) a prostříkal kontaktolem, ale bez výsledku problém se opakoval.
Žádnou další rozvodnou skřínku jsem nenašel. Nemáte nějaký další tip?
Foki:
P1936 - Spínač spojky a P1935 - Obvod spínače brzd
To jsou spínače u pedálů? Zkusím se zaměřit na ně.
Datalogger bohužel nemám, takže návštěvu specializovaného servisu si nechávám jako poslední možnost.
Děkuji
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Acceleration reduced
foki, radovan :
4. tip teda nastastie nevysiel.
Ano, je to pri pedaloch. Oba su potrebne na vypinanie tempomatu. Na niektorom fore som sa stretol s problemom, ked sa tempomat vypinal na kazdej najmensej nerovnosti cesty. Dovod bol prave v spinaci spojky - bol proste vadny, auto trochu skocilo a spinac sa zopol. To samozrejme vyplo tempomat. Mne auto raz urobilo to iste, na vine bola ale rucna brzda, ktoru som nedal dolu uplne, bola zatiahnuta na 1. zub a spinac bol tesne pred zopnutim, takze prva nerovnost na ceste a tempomat off. Vsimol som si ale, ze blikla aj kontrolka rucnej.
4. tip teda nastastie nevysiel.
Ano, je to pri pedaloch. Oba su potrebne na vypinanie tempomatu. Na niektorom fore som sa stretol s problemom, ked sa tempomat vypinal na kazdej najmensej nerovnosti cesty. Dovod bol prave v spinaci spojky - bol proste vadny, auto trochu skocilo a spinac sa zopol. To samozrejme vyplo tempomat. Mne auto raz urobilo to iste, na vine bola ale rucna brzda, ktoru som nedal dolu uplne, bola zatiahnuta na 1. zub a spinac bol tesne pred zopnutim, takze prva nerovnost na ceste a tempomat off. Vsimol som si ale, ze blikla aj kontrolka rucnej.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- uku
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 17.09.2010 10:52
- Bydliště: Brno, Str.
Accceleration reduced - nelze nastartovat
Popis problemu:
po natankovani plne nadrze a ujetí cca 80 km jsem zastavil a vypnul motor a ted nemuzu nastartovat. Pri pokusu o start se ozyva puze nejake cvakani a blikaji kontrolky v palubni desce. Na BC se objevi hlaska Acceleration reduced a Engine system fault.
Pri rozsviceni svetel a zapnutem zapalovani se mi zda, ze to sviti normalne. (motor je 1,8 benzin.)
Diky za tipy.
po natankovani plne nadrze a ujetí cca 80 km jsem zastavil a vypnul motor a ted nemuzu nastartovat. Pri pokusu o start se ozyva puze nejake cvakani a blikaji kontrolky v palubni desce. Na BC se objevi hlaska Acceleration reduced a Engine system fault.
Pri rozsviceni svetel a zapnutem zapalovani se mi zda, ze to sviti normalne. (motor je 1,8 benzin.)
Diky za tipy.
byl: Ford Focus C-Max, 1,8 92kW, r.v. 2006, seda metaliza
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
vypada to, ze auto vyhodnoti nizke napeti v baterii; zkusil bych ji na pul hodiny odpojit a pak nastartovat startovacima kabelama
imobilizer je druhy tip
imobilizer je druhy tip
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
Presne tohle jsem mel pri vybite baterii. Doporucuji rychly check pres servisni menu.uku píše:Popis problemu:
po natankovani plne nadrze a ujetí cca 80 km jsem zastavil a vypnul motor a ted nemuzu nastartovat. Pri pokusu o start se ozyva puze nejake cvakani a blikaji kontrolky v palubni desce. Na BC se objevi hlaska Acceleration reduced a Engine system fault.
Pri rozsviceni svetel a zapnutem zapalovani se mi zda, ze to sviti normalne. (motor je 1,8 benzin.)
Diky za tipy.
- uku
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 17.09.2010 10:52
- Bydliště: Brno, Str.
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
baterie byla odpojena na cca hodinu, nastartovat jsem zkousel postupne pomoci trech ruznych aut a nic...
dal jsem to znamemu, co mi kdysi sehnal predchozi auto (Escorta) tak uvidim - kdyz jsem mu to predaval tak rikal ze pri pokusu o start "slysi" cerpadlo takze imo by mel byt funkcni...
co to je check pres servisni menu?
dal jsem to znamemu, co mi kdysi sehnal predchozi auto (Escorta) tak uvidim - kdyz jsem mu to predaval tak rikal ze pri pokusu o start "slysi" cerpadlo takze imo by mel byt funkcni...
co to je check pres servisni menu?
byl: Ford Focus C-Max, 1,8 92kW, r.v. 2006, seda metaliza
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
ted uz asi jen pripojit na diagnostiku a vycist kod chyby ... pak budes chytrejsi
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- uku
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 17.09.2010 10:52
- Bydliště: Brno, Str.
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
takze nakonec to bylo baterkou - je zajimave ze pomoci startovacich kabelu. ktere nastartuji traktor to neslo ani pomoci 3 ruznych aut...
jinak bylo i na diagnotice a byly tam objeveny tyto chyby: P1549-63 (komunikacni ridici obvod saciho potrubi) a P2122-63 (nizka hodnota vstupu D spinaceúsnimace polohy skrtici klapky) - co to je?
jinak bylo i na diagnotice a byly tam objeveny tyto chyby: P1549-63 (komunikacni ridici obvod saciho potrubi) a P2122-63 (nizka hodnota vstupu D spinaceúsnimace polohy skrtici klapky) - co to je?
byl: Ford Focus C-Max, 1,8 92kW, r.v. 2006, seda metaliza
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
je: Ford C-Max, 1,0 92kW, r.v. 2018, stribrna tectonic
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
To mohlo být způsobeno problémy s baterkou, chyby vymazat a po čase projet diagnostiku, zda se objeví.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů