výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 18.09.2011 22:22
výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
hledal jsem nějaký navod na výměnu palivového filtru.. našel jsem navod na starší verze ale tam je to trošku jinak i jiný filtr viz. (bude to asi podobný nebo stejný postup) http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 81&t=33155
udělal jsem detailni foto toho mého
1)zde je asi chybějící šroub
2)jsou asi šrouby ktere se maji asi uvolnit
3)vypada na nějaký ventil?(žeby výpust vody)
udělal jsem detailni foto toho mého
1)zde je asi chybějící šroub
2)jsou asi šrouby ktere se maji asi uvolnit
3)vypada na nějaký ventil?(žeby výpust vody)
Naposledy upravil(a) DJ_Long dne 29.09.2012 14:34, celkem upraveno 1 x.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8457
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
Doplň si fotky 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 18.09.2011 22:22
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
doplněno..foto jsem nějak špatne nahrál a asi se nezobrazovalo
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
DJ_Long píše:hledal jsem nějaký navod na výměnu palivového filtru.. našel jsem navod na starší verze ale tam je to trošku jinak i jiný filtr viz.
jestli to nebude tim ze to co jsi nasel je na 1,8TDCI .

ale kdyz to vidim jak se v tom placas proc to nenechas udelat servis ? co budes delat az se ti to zavzdusni ? pojede ti cerpadlo na sucho a ev. se muze přidřít . tohle fakt nechapu

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8457
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
Foki to napsal trochu sarkasticky, ale v podstatě má pravdu. Jestli nevíš jak na to a nemáš k tomu věci, dej to radši někomu kdo to udělá.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 18.09.2011 22:22
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
ok..
díky za rady.. ono vždycky je něco poprvé a právě od toho ty návody jsou nebo ne?a když člověk není babrák tak to zkazit nemusí...budu hledat dál..vzduchový a kabinový už jsem si vyměnil i když ty nejsou tak složíte až na blbý přístup a sundání plynového pedálu u kabinového ale díky návodu šlo vše v pohodě..

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
ano vzdy je to poprve a zkurvit se to da taky jednou
povoli se srouby co jsou dokola krytu , uvolni se hadicky z filtru a uzavrou se zatkami co jsou u filtru , odpoji se konektor predehrevu paliva , pouzitim orechu (mam pocit ze 27 ) se uvolni vicko filtru , vyjme se filtr , cely obal se vysaje a vycistí od necistot , nasadi se novy filtr , uzavre se vicko a dotahne tak aby zacvaklo za zobacek co je na nem , pripoji se konektor predehrevu , pripoji se odvodni hadice a na privod se pripoji rucni tlakove cerpadlo 310-110 , povoli se odvzdusnovak , po vybublani se dotahne , cerpadlo se natlakuje a nastartuje se , necha se to chvilku bezet a pokud nejde vzduch , tak se cerpadlo odpoji pripoji se privod a je hotovo .
Při práci na dílech palivové soustavy ani v jejich blízkosti nekuřte ani nemanipulujte s otevřeným ohněm jakéhokoli druhu. Jsou zde vždy přítomny vysoce hořlavé výpary, které se mohou vznítit. Nedodržení těchto instrukcí může mít za následek poranění.
Tento postup zahrnuje práci s palivem. Buďte za všech okolností připraveni na to, že se palivo může rozlít, a vždy dodržujte bezpečnostní opatření pro manipulaci s palivem. Nedodržení těchto instrukcí může mít za následek poranění.
Neprovádějte jakékoliv opravy na systému vstřikování paliva, pokud je motor v chodu. Tlak paliva v soustavě může dosahovat hodnoty až 160 MPa (1600 bar). Nedodržení těchto pokynů může vést ke zranění osob.
Před započetím jakékoliv opravy na palivovém vstřikovacím systému počkejte po zastavení motoru nejméně jednu minutu. Nedodržení těchto pokynů může vést ke zranění osob.
• Výstrahy:
Zařízení na vstřikování nafty je vyrobeno s velice přesnými tolerancemi a jemnými vůlemi. Je proto nezbytné, aby byla při práci s těmito díly dodržována absolutní čistota. Na všechny otevřené otvory nebo potrubí vždy nasaďte záslepné zátky.

povoli se srouby co jsou dokola krytu , uvolni se hadicky z filtru a uzavrou se zatkami co jsou u filtru , odpoji se konektor predehrevu paliva , pouzitim orechu (mam pocit ze 27 ) se uvolni vicko filtru , vyjme se filtr , cely obal se vysaje a vycistí od necistot , nasadi se novy filtr , uzavre se vicko a dotahne tak aby zacvaklo za zobacek co je na nem , pripoji se konektor predehrevu , pripoji se odvodni hadice a na privod se pripoji rucni tlakove cerpadlo 310-110 , povoli se odvzdusnovak , po vybublani se dotahne , cerpadlo se natlakuje a nastartuje se , necha se to chvilku bezet a pokud nejde vzduch , tak se cerpadlo odpoji pripoji se privod a je hotovo .
Při práci na dílech palivové soustavy ani v jejich blízkosti nekuřte ani nemanipulujte s otevřeným ohněm jakéhokoli druhu. Jsou zde vždy přítomny vysoce hořlavé výpary, které se mohou vznítit. Nedodržení těchto instrukcí může mít za následek poranění.
Tento postup zahrnuje práci s palivem. Buďte za všech okolností připraveni na to, že se palivo může rozlít, a vždy dodržujte bezpečnostní opatření pro manipulaci s palivem. Nedodržení těchto instrukcí může mít za následek poranění.
Neprovádějte jakékoliv opravy na systému vstřikování paliva, pokud je motor v chodu. Tlak paliva v soustavě může dosahovat hodnoty až 160 MPa (1600 bar). Nedodržení těchto pokynů může vést ke zranění osob.
Před započetím jakékoliv opravy na palivovém vstřikovacím systému počkejte po zastavení motoru nejméně jednu minutu. Nedodržení těchto pokynů může vést ke zranění osob.
• Výstrahy:
Zařízení na vstřikování nafty je vyrobeno s velice přesnými tolerancemi a jemnými vůlemi. Je proto nezbytné, aby byla při práci s těmito díly dodržována absolutní čistota. Na všechny otevřené otvory nebo potrubí vždy nasaďte záslepné zátky.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 18.09.2011 22:22
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
Dekuji jeste mam par otazek:
je jedno v jakem poradi se hadicky odpoji?Potece pri odpojeni nafta?jak vypada nebo kde se da koupit rucni tlakove cerpadlo,310-110 je cislo ceho??jak poznam ze nejde vzduch..?Neni treba nic delat s diagnostikou?
je jedno v jakem poradi se hadicky odpoji?Potece pri odpojeni nafta?jak vypada nebo kde se da koupit rucni tlakove cerpadlo,310-110 je cislo ceho??jak poznam ze nejde vzduch..?Neni treba nic delat s diagnostikou?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
na to ze to budes delat jednou za 60000km si myslim ze nejlepsi je servis , nicmene uz to mas za 500 a odpovim rad viz muj podpis :
vzduch je videt v pruhledne hadicce
cerpadlo na http://www.heni.cz
nafta potece
cislo uctu 668514001/5500
vzduch je videt v pruhledne hadicce
cerpadlo na http://www.heni.cz
nafta potece
cislo uctu 668514001/5500
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 18.09.2011 22:22
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
to jako fakt? tak to abych se radsi uz neptal.. 

- fofo 2
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 08.03.2011 07:17
- Bydliště: petrovice
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
ručné palivové čerpadlo kúpiš v každých autodieloch.mám ho namontované priamo na motore.je to super vec.výmena palivového filtra mi trvá trvá cca 15 min.vrele odporúčam.načo platiť servisu?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
a na co ho tam mas ?fofo 2 píše:ručné palivové čerpadlo kúpiš v každých autodieloch.mám ho namontované priamo na motore.je to super vec.výmena palivového filtra mi trvá trvá cca 15 min.vrele odporúčam.načo platiť servisu?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Tabi
- Zkušený
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 26.06.2008 20:22
- Bydliště: Jižní Čechy
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
a na co ho tam mas ?[/quote]
Dobrá otázka
To mi připomnělo dobu,kdy měli kutilové ve škodovkách namontované kompresory,kliky na startování a další blbosti navíc.(nadstandartní výbava)
Já osobně měním palivový filtr každý rok před zimou,že bych ale musel montovat ruční čerpadlo do auto
ale je to každýho věc.Jinak se foki nediv,dneska lidi neví kde už by ušetřily,tak se snaží udělat si na autě co se dá.Ale když někdy čtu ty otázky na co se ptají,tak se taky divím,že to radši nadají do servisu.Jinak pro ty co si chtějí pal.filtr opravdu vyměnit doma a nemájí po ruce ruční čerpadlo,tak stačí PET láhev a kousek hadičky.Když člověk není babrák,tak si poradí v každém případě. 
Dobrá otázka

To mi připomnělo dobu,kdy měli kutilové ve škodovkách namontované kompresory,kliky na startování a další blbosti navíc.(nadstandartní výbava)



Byl:Focus I viewtopic.php?f=96&t=10408
Je:Focus II viewtopic.php?f=97&t=32686
Je:Mondeo mk4 viewtopic.php?f=256&t=49613
Je:Fiesta mk7
Je:Focus II viewtopic.php?f=97&t=32686
Je:Mondeo mk4 viewtopic.php?f=256&t=49613
Je:Fiesta mk7
- fofo 2
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 08.03.2011 07:17
- Bydliště: petrovice
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
pozri-pýtal sa tak som odpovedal.a podľa mňa iba babráci si dávajú auto do servisu k vôli takejto prkotine.od toho je toto fórum aby sme sa tu niečo dozvedeli, jeden druhému poradili a samozrejme necpali peniaze do predražených servisov.ten kto má na servis toho tu určite nenájdeš.tak prečo neporadiť bez sarkastických poznámok!
- Tabi
- Zkušený
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 26.06.2008 20:22
- Bydliště: Jižní Čechy
Re: výměna palivového filtru 2.0tdci od 2008
Ahoj fofo 2,jj jsou to prkotiny,ale asi ne pro všechny.Když to čteš na co všechno se lidi ptají,tak je s toho patrné,že v mnoha případech vůbec netuší o co jde,ale přesto si to musí udělat doma.Můj známej má servis,tak vím,že tam občas někdo přijede s tím,že se v tom doma vrtal,něco posral a už si s tím neví rady.To je taky pak bašta to po někom dodělávat,páč je s tím ve finále daleko víc práce,než by bylo normálně,kdyby zajel do servisu hned.To je realita,takto to u nás chodí.Já osobně si dělám na autě(i na motorce) taky téměř všechno sám doma,ale jsou věci do kterých se doma nepouštím a zajedu do servisu,asi jsem babrák.
A když má někdo pocit,že jsou ceny za práci v některých servisech vysoké,tak ať tam nejezdí,to je každýho věc,když se bez nich obejde,tak proč ne.Já ale taky svoji práci nadělám pro zlatý voči toho druhýho (tím myslím třeba zákazníka),ale abych si vydělal,a v rámci možností co nejvíc.
Nevím co děláš ty za práci,a kolik vyděláváš,ale určitě nebudeš chtít být úmyslně pod průměrem v dané profesi,mám pravdu?Myslím,že toto je dobré forum a každý si tu najde co potřebuje,hlavně je třeba chvíli hledat a číst,což se některým nechce,a zakládají nová vlákna zbytečně.Já když vím,tak taky poradím.
Omlouvám se za OT.


Omlouvám se za OT.
Byl:Focus I viewtopic.php?f=96&t=10408
Je:Focus II viewtopic.php?f=97&t=32686
Je:Mondeo mk4 viewtopic.php?f=256&t=49613
Je:Fiesta mk7
Je:Focus II viewtopic.php?f=97&t=32686
Je:Mondeo mk4 viewtopic.php?f=256&t=49613
Je:Fiesta mk7
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti