Stránka 2 z 2

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 10.12.2017 20:19
od TomFocus
Nějaký divný s tou schovanou pojistkou.

S odvzdušněním PSA TDCI mám bohužel velké zkušenosti.

Vyprdni se na rozebírání čerpadla a zkus tohle...

1. - povol a odšroubuj převlečné matice na všech vstřikách + vycvakni štekry ze vstřiků.
2. - sundej z paliv. filtru hadici co jde k čerpadlu
3. - místo ní nasaď nejlépe průhlednou hadičku cca 2-2.5m.
4. - nasaj pusou přes tu nasazenou hadičku naftu z nádrže do filtru a pak do celé hadičky
5. - přendej hadičku plnou nafty do hadice co jde do čerpadla a půvedně je napojená ve filtru a natlač pusou naftu. Takhle to udělej cca 2-5x.
6. - vrať hadičku od čerpadla do filtru a běž startovat dokud nepujde nafta z trubek u vstřiků.
7. - našroubuj zpět trubky a zapoj štekry - máš odvzdušněno.

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 10.12.2017 20:54
od phofy
1. hlavně nerozdělávej to co chceš rozdělat, žádná pojistka tam není. To co máš na fotce je okolo čerpadla dohromady 3krát a jsou tam pístky...
2. nerozumím pojmu nechce sepnout, jelikož je čerpadlo na rozvodech, tak se určitě točí..

Udělej to co ti radí TomFocus

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 18.12.2017 09:38
od KrzMar
Díky za rady,

ale stále neúspěch udělal jsem vše co jsi napsal ale nafta tam nejde zatlačit pusou ani ničím jiným :( ... chci to nechat odtáhnout do servisu a v servisu mi poradil tohle: "jestli má auto podavaci čerpadlo tak stačí aby dostalo čerpadlo u motoru signál od toho v nádrži aby seplo, a při tom mám povolit jednu takovou hadici u vstriku..." ale baterka je už vybita...

Jak zjistím jestli je tam podavaci čerpadlo v nádrži? Diky

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 19.12.2017 11:33
od Permabond
Myslím si, že v nádrži žádné čerpadlo nebude, o víkendu jsem taky podstoupil odvzdušnění, měl jsem hadici jen metrouvou, tak jsem cosi i polknul :palec_nahoru: , je fakt, že jsem to dělal poprvé a asi hodinu jsem se s tím trápil, pořád tam bylo hodně vzduchu. Sice mám velmi oblíbený motor dv6 80kw, ale myslím si, že to bude podobné, nádrž, filtr, čerpadlo a vstřiky. Mezi filtrem a čerpadlem za zpětným ventilem jsem to rozpojil (nešlo to, ale horkovzduška mi dost pomohla) a napojil průhlednou hadici a tahal a tahal (pil), až to bylo bez vzduchu, tak jsem to zase zapojil (opět nahřál) a chytlo to, sice ten start byl delší, ale podařilo se. Jestli tě chápu dobře, tak tobě nafta vede až k čerpadlu, ale čerpadlo si jí nebere?

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 11.01.2018 23:37
od KrzMar
Tak všechny pokusy selhaly :(

v servisu řekli že oprava bude stát 50-60 tisíc... nevim jestli mě nechtejí jen oškubat

řikali: "railová lišta bude muset na stolici aby se ukazalo jaké pouští tlaky, kontrola čerpadla možná nějaký mírný repas nebo nové (to by melo být v pořádku to si myslím já) nové vstřiky (ano NOVÉ repas se prý nevyplatí) komllet vyčištění pal. soustavy... to mě řekli ve dvouch servisech...

a teď taková menší rekapitulace všeho.....

auto kouřilo černě a bylo pojízdné vyměnil se pal. filtr, auto
se zavzdušnilo a nejde nastartovat (nejde mi nijak dostat ven vzduch...)
když přijdu do servisu řeknou mi že to nemá cenu odvzdušnovat že
potřebuji to co jsem psal nahoře...

proč mi nikde nechtěji odvzdušnit auto?! nechápu...

ve fordu mám baterku KO... co se stane když ji připojím ke kamionu 24v (jiné auto nemám)
baterie v kamionu rozpojit nemůžu protože řídicí jednotka pak dělá bordel (EURO 6)

Díky za Vaše názory a rady
Martin

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 12.01.2018 01:36
od vladka1
Baterku dej co nejdřív nabít, jinak umře (sulfatace desek). V Lidlu teď je slušná nabíječka za pětikilo (akorát totálně vymlácenou baterku může vyhodnotit jako vadnou a nezačne nabíjet).
Odvzdušnit abys byl pojízdnej, ale vstřiky tě nejspíš čekají. Můžeš zkusit vyčistit, když to nepomůže tak repas, nový, jiný motor nebo vyměnit celý auto...

Napsal: 12.01.2018 06:31
od djdekl
V kamionu mas dve 12V baterky ne ?

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 12.01.2018 09:54
od KrzMar
Ahoj a díky...

Ano, v kamionu mám 2x 12V ale když je rozpojim a v jedné klesne napětí tak řídící jednotka nedovolí nastartovat a vyhazuje chybu s napetim...

" jedna bába povídala: ať normálně připojím těch 24v na 12v otočim klíčkem do první polohy, napočitat do třiceti a startovat"

a dále mi nejde za žádnou cenu zatlačit nafta do čerpadla.. (Jako by se zazatkovalo)... přemýšlím že koupím injekční stříkačku a nacpu tam tu naftu po zlém

Už mě to dost unavuje...

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 12.01.2018 13:56
od vladka1
Nic rozpojovat nemusíš, startovací kabely připojíš jen na jednu = 12V...

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 12.01.2018 14:56
od memento
Ty si autoelektikar?
Najskor som sa zarazil, ved baterie su prepojene ... ?
Ale potom si spomenul ze kedysi ked boli baterie zaliate v smole, meralo sa napatie na kazdom clanku zvlast, aby sa identifikovala porucha.

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 12.01.2018 21:47
od KrzMar
Byl bych rád kdybych to rozpojovat nemusel...

Ne nejsem autoelektrikar

Ještě jak dotlačit tu naftu do čerpadla?

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 13.01.2018 22:53
od KrzMar
tak první malý uspěch!!

podařilo se mi protlačit naftu skrze čerpadlo a naftu je možný nyní sát...
jen budu potřebovat dlouhou hadici, balonkem to nejde pusou ano...

jak nejlépe naftu odsát???

par fotek pro pobavení :)

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 14.01.2018 08:10
od TomFocus
A co jsem ti psal! :nixw: proč vymýšlet vymyšlený :dih:
Kdyby jsi chtěl přečetl jsi jak já jsem dvakrát odvzdušnoval (cca 5/2017, 10/2017) v mé galerce.

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 25.09.2019 20:39
od Pán
Zdravím,
při udržování rychlosti v otáčkách těsně nad volnoběhem auto cuká. V týdnu se mi rozsvítilo na palubce grilovaný kuře - závada na motoru. Při nastartovaném motoru. Při žhavení nic. Okamžitě jsem jel na diagnostiku.

P0380 Řízení doby žhavení
Přerušení/kostra/zkrat na plus
P242F Částicový filtr
Obsah popela chybný
P2452 Snímač rozdíl. tlaku částic. filtru
Porucha funkce

Bylo mi řečeno, že nejspíš zlobí vstřik/y a možná to má vliv i na filtr DPF.
Závady smazány. Po ujetí asi 10 km znova grilované kuře. Zaparkuju auto a zanedlouho opět odjíždím. Nic nesvítí, kuře je pryč a během následujících dvou dnů, tedy do dnes, klid. Nic nesvítí ale auto se chová stejně.

Mám ho cca druhý týden, 155xxx km.

Nevíte???

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Napsal: 25.09.2019 22:30
od Sagic
Podle me ucpany filtr, vzhledem k dire kterou resis vedle to proste "kouri" do filtru proto z vyfuku nic nejde jak jsi tam psal, ale ucpalo to filtr... po oprave bych zkusil nucenou regeneraci a popripade bych nechal vycistit... vstriky to tedy byt automaticky nemusi.