Montaž Xenonu sada HID
- Piter
- Nováček
Montaž Xenonu sada HID
Sehnal jsem sadu Bi-Xenon H4 HID 6000K, 35W.A chtěl jsem se zaptat jestli má někdo skušenosti s montáží.Dočetl jsem se že u některých vozů je nutná montáž zátěžových modulů.Jinak odejde startér
? Mám fofo 1.6 16V rok 1998

Ford focus 1.6 16V 74 kw hatchback r.v.1998
- salamio
- Junior
Re: Montaž Xenonu sada HID
Nejsem v tomhle odborník, tak mám malý technický dotaz: je součástí téhle sady automatická nivelace výšky světlometů?
Kdo se bojí, sere v síni.
- petulak
- Test driver
Proč by měl odejít, starter?
Já mám tu samou sadu cca 2 roky namontovanou, a starter nic neříka,/že by odešel/.
Nivela tam není.

Já mám tu samou sadu cca 2 roky namontovanou, a starter nic neříka,/že by odešel/.

Nivela tam není.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- spachal
- Junior
- Kontaktovat uživatele:
Lehce OT, ale pokud ta sada nema nivelaci a jeste lepe odstrikovace na predni svetla (aby alespon tohle splnovalo moznost provozu v CR), tak si osobne nemyslim, ze je montaz do auta je dobry napad. Nejen kvuli technicke a pripadne policejni kontrole, ale pokud budes mit pech a nekoho v protismeru opravdu naser..stves, bude Te nasledne osetreni stat vice nez originalni HIDky ;] ..
ex. FFI 1.6 kombi 2000, soucasne Chrysler Grand Voyager 3.3i
- salamio
- Junior
Proto jsem se ptal. Už mě ti HIDaři začínají sr...štvát. Ale asi bych mu neubližoval, neboť jak říkával jeden můj známý: zabiju mrzáka a půjdu sedět za celého. Nic ve zlém, Pitere – spíš se ti snažíme jen tak nějak naznačit, že instalace jiných než originálních světel je prasárna. Ale je možné, že ti jsou ostatní řidiči u zadele, tak to potom ano, klidně si tam šoupni třeba i laser.spachal píše:... pokud budes mit pech a nekoho v protismeru opravdu naser..stves, bude Te nasledne osetreni stat vice nez originalni HIDky ;] ..
salamio píše:...je součástí téhle sady automatická nivelace výšky světlometů?
- Piter
- Nováček