Montaž Xenonu sada HID

Moderátor:foki
Odpovědět
Piter
Nováček
Nováček

Montaž Xenonu sada HID

Příspěvek od Piter » 27.09.2010 11:30

Sehnal jsem sadu Bi-Xenon H4 HID 6000K, 35W.A chtěl jsem se zaptat jestli má někdo skušenosti s montáží.Dočetl jsem se že u některých vozů je nutná montáž zátěžových modulů.Jinak odejde startér :( ? Mám fofo 1.6 16V rok 1998
Ford focus 1.6 16V 74 kw hatchback r.v.1998

salamio
Junior
Junior

Re: Montaž Xenonu sada HID

Příspěvek od salamio » 27.09.2010 12:16

Nejsem v tomhle odborník, tak mám malý technický dotaz: je součástí téhle sady automatická nivelace výšky světlometů?
Kdo se bojí, sere v síni.

petulak
Test driver
Test driver

Příspěvek od petulak » 27.09.2010 12:19

Proč by měl odejít, starter? :shocked:
Já mám tu samou sadu cca 2 roky namontovanou, a starter nic neříka,/že by odešel/. :mrgreen:
Nivela tam není.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

spachal
Junior
Junior
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od spachal » 27.09.2010 13:59

Lehce OT, ale pokud ta sada nema nivelaci a jeste lepe odstrikovace na predni svetla (aby alespon tohle splnovalo moznost provozu v CR), tak si osobne nemyslim, ze je montaz do auta je dobry napad. Nejen kvuli technicke a pripadne policejni kontrole, ale pokud budes mit pech a nekoho v protismeru opravdu naser..stves, bude Te nasledne osetreni stat vice nez originalni HIDky ;] ..
ex. FFI 1.6 kombi 2000, soucasne Chrysler Grand Voyager 3.3i

salamio
Junior
Junior

Příspěvek od salamio » 27.09.2010 14:06

spachal píše:... pokud budes mit pech a nekoho v protismeru opravdu naser..stves, bude Te nasledne osetreni stat vice nez originalni HIDky ;] ..