Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF
Z 16 ventilu se stal 8ventil a silnější verze přešla na vstřikovače Continental ovládáné piezo článkem se vstřikem 1700 bar.Motor má novou hlavu,sací potrubí a odlišný úhel uložení vstřiků.Odlišné proudění plynů a spalování,tvar komory dotvářejí nové písty.Kompresní poměr klesl na 16:1větší spalovací komora zřejmě byli použity odolnější materiály při konstrukci pístu.Celý klikový mechanismus prošel optimalizací ke snížení tření a hmotnosti.Upraven byl EGR ventil řídící jednotka sleduje jeho míru zanešení spalinami a motory mají plnit Euro V do 160000km.Motory PSA dostali odpojitelnou vodní pumpu což se ,ale netýká Fordu u TDCI zůstala spojena s klínovým řemenem.Ford už nebude používat na rozdíl od PSA regeneraci DPF mokrou cestou,bude probíhat dvoufázově předehřátím na 450C a pomocí zátěže motoru a změnou dovstřiku a posléze vznícení nafty.Již žádný Eolys týká se to nově všech motorů Fordu.
Naposledy upravil(a) tomason dne 02.12.2010 23:22, celkem upraveno 1 x.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF
Konecne snad skoncia problemy s tymto najvacsim a najdrahsim kurvitkom v nasich autach. 
Ale preco EURO V iba do 160 tisic ? Potom zacnu blbnut vstrekovace ???

Ale preco EURO V iba do 160 tisic ? Potom zacnu blbnut vstrekovace ???

Naposledy upravil(a) V12 dne 13.12.2010 06:16, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF
Životnost DPF nebo funkčnost na 100% garance na 160000km
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2753
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF
Asi do nej pujdu u FFIII. Z novejch motoru na my jezdeni staci ta silnejsi 1,6TDCi. Musim ale pockat az se budou prodavat mirne ojety tj. rok 2012
.

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF
a motory mají plnit Euro V do 1600000km
1 600 000km

1 600 000km


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF
V 2012 budu mat tieto diesle prave tych 150 - 160 tisic, na tacho samozrejme 80. Takze pozor na toRaada píše:Asi do nej pujdu u FFIII. Z novejch motoru na my jezdeni staci ta silnejsi 1,6TDCi. Musim ale pockat az se budou prodavat mirne ojety tj. rok 2012.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2753
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF
Nevim proc by auto za 1,5-2 roky melo mit nalitano 150tis. km. Samozrejme muzou, ale ja takovy hledat nebudu. Zamerim se na podobny jako jsem si koupil tj. najeto kolem 20-30tis. km z Nemecka, od autorizovanyho dealera Ford, jista servisni historie, auto ve vybornym stavu za ferovou cenu. Zamerne nepisu za nizkou, ale za odpovidajici stavu. Asi mi to da opet hodne prace (casu), ale vyplati se.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host