Za dlouhych zimnich veceru jsem si hral a tak mam seznam ulozenych a menitelnych parametru:
- pro FoFo II pred i po FL:
vychozi jazyk - v nem je ICM nastavem po odpojeni/pripojeni baterky (English, Germany, Italien, French, Spanish, Turkish, Greek, Dutch, Polish, Swedish, Portugusse, ...)
merny system - zda kontinentalni (kilometry) nebo ostrovni (mile)
ST tachometr - ST ma jinou stupnici tachomeru (vyssi maximalka)
teplota - zobrazovani skutecne teploty chladici kapaliny nebo teploty upravene vzorcem
tempomat - signalizace zamknute rychlosti
ABS - kontrolka ABS
ESP - nabidka vypnuti/zapnuti ESP v menu
IVD - kontrolka IVD
DDS - nabidka mereni tlaku v pneumatikach v menu + signalizace
AWD - jen pro Ford Kuga
el. posilovac rizeni - nabidka v menu
el. brzda - kontrolka
aktualni spotreba - polozka palubniho pocitace ... nekorektne funguje pro 2.0 TDCi

hladina kapaliny pro ostrikovace - signalizace nizke hladiny
hlasove ovladani - povoleni + zobrazeni na displeji
signalizace pasu - kontrolka + zvuk
zvuk pri zpatecce - zvuk pri zarazene zpatecce (pipa to v kabine

programovatelne topeni - zobrazeni v menu
navigace - zobrazeni v menu
- pouze po FL:
spotreba v km/l - jiny pohled na spotrebu

hodiny - zobrazeni na displeji
RDS - zobrazeni na displeji
telefon - zobrazeni na displeji pri vyuziti BTmodulu
ECO MODE - zobrazeni na displeji
doporuceni prerazeni - zobrazeni na displeji (zelena sipka radi preradit

Auto Start/Stop - zobrazeni na displeji
vsechny parametry jsou menitelne a clovek se pak nestaci divit (je tam jeste par promennych, u kterych jsem neprisel na to, k cemu jsou

na zaklade zkoumani muzu napsat, ze pokud chce nekdo dat do auta pred FL pristrojovku po FL, tak to neni problem