Tak s házivostí pneu je to asi smůla na daný kousek, řeší se to i u letních a jde to asi napříč značkami. Možná bude na vině spíš nevhodné skladování... (?)Sentik píše:Koukám, že se to tu docela mele, ale zkusim dotaz na zkušenost...
Vzhledem k reklamaci jedný pneu musim vyměnit dvě, na nápravě - a ted dotaz, Alpin 5 už nejsou, můžu dostat Alpin 6, jak moc vadí / bude znát to, že budu mít na jedný nápravě jinej vzorek než na druhý?
Předpokládám, že nový 6ky půjdou na předek a rok ježděný 5ky na zadek.
Vadí to, poznám to, jaký máte zkušenosti - nebo prostě měníte vždy všechny ? Dík.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2137
Jinak s kombinováním různých typů pneu mám osobní dlouholeté zkušenosti a dělám to naopak úmyslně. Od té doby, co jsem zažil opakovaný aquaplanning při 100 km/h na dálnici v dešt, volím umístění pneu podle těchto kritérií:
Předek - odolnost vůči aquaplanningu (šípovitý vzorek), brždění, odolnost vůči opotřebení, tj. většinou směrové pneu
Zadek - odolnost vůči bočnímu smyku (měkčí směs), pevnější vnější boky (pro zábavnější jízdu v zatáčkách na suchu), tj. většinou asymetrické pneu.
Pokud je to s A6 opravdu tak, jak píšou zde https://www.testpneumatik.eu/blog/miche ... -generace/ (tj. vylepšená odolnost proti opotřebení a dobrý výkon při ojetí), pak jsou A6 asi lepší dopředu a ty A5 dozadu. Pokud tě někdo přesvědčí k tomu, abys měnil všechny 4, tak dej A6 dopředu a dozadu Nokian WR A4