1.6 ecoboost 134kw delší startování - prasklý blok

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od vita_k » 17.04.2018 18:46

Přes co nahrávás? Mám Torque jestli to pomůže.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od Sagic » 17.04.2018 19:06

Taky pres torque.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od vita_k » 17.04.2018 21:06

Tak ja to změřim, ale musím vědět za jakých podmínek. Nebo se mám zastavit?:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od Sagic » 17.04.2018 21:53

To se klidne zastav :) zkousel jsem napr. na 3 sviznou akceleraci do kopce kdy uz pri polovine plynu bylo tech 2100 psi a ikdyz sem slapnul vice tak se hodnota uz nezmenila. Otacky od cca 2300 do 3500.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od vita_k » 17.04.2018 22:23

Možná zkusím v pátek, uvidím, jezdím hodně na kole. Trénuju :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od Sagic » 20.04.2018 09:14

Uz mam zmereno od jedne dobre duse take z moravy :D Vysledky +- mame stejny, takze to vypada ze pumpa tlaci asi dobre, takze snad jen cidlo nebo vedeni. Uvidim v pondeli co reknou kluci fordacky.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od Sagic » 23.04.2018 23:26

Prekvapive ve fordu zadna chyba uz nebyla a tlak paliva byl stabilni. Mereno v klidu i za jizdy. Evidentne pry problem pouze pri startu ale aby vedeli jaky musi to chytnout s diag. Takze pristi tyden tam necham auto rano a odpo to zkusi aby to odpovidalo tomu jak mi to blbne kdyz jedu z prace.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

M3beny
Příspěvky: 1
Registrován: 02.08.2016 18:26

Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od M3beny » 13.06.2018 14:59

Zdravim, mam stejny problem jako se popisuje vyse. Obcas dlouhy start a pote sviti S/S. Chtel bych se zeptat jestli jste to nekdo vyresil?Diky

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od Sagic » 13.06.2018 17:13

Ja mel spatny kontakt na cidle tlaku paliva nizkotlake casti, po oprave obcas dlouhy start zustal ale SS uz nesviti.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od Sagic » 18.06.2018 09:41

Dneska dlouhy start a mam zase chybu p0191. Nicmene plati ze po oprave cidla na nizkotlake casti SS nesviti...

Mam tedy dva ruzne vypisy chyby. Jsou temer stejne jen na obou je nizky tlak. Jednou 50kPa a druhy 100kPa.

Uz nevim co s tim, tahle chyba kontrolku nerozsviti, ve fordu nez me vezmou tak ji nenactou a z live dat pri jizde rikaji ze FRP cidlo ukazuje dobre... Napada nekoho co s tim? Klidne bych cidlo vymenil ikdyz ukazuje dobre ale nerad bych menil jednu vec za druhou aniz by to pomohlo. Oba snimky tu davam, nejdou mi dat jako priloha.

===PCM DTC P0191:21-26===
Kód: P0191 - Rozsah/výkon snímače FRP

Dodatečný příznak závady:
- Amplituda signálu nižší než minimum

Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Snímek :
-LOAD: 0.00 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 42 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 0 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: error - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: 0.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -0.78 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 96.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 20 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 0.00 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 10.98 % - Poloha klapky
-RUNTM: 0 s - Čas od startu motoru
-FRP: 50.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 0.00 % - Hladina paliva
-BARO: 97.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 12.16 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 0.00 % - Absolutní hodnota zatížení
-TP_REL: 1.18 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 23 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 11.37 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 1.57 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P0191:21-26===

===PCM DTC P0191:21-24===
Kód: P0191 - Rozsah/výkon snímače FRP

Dodatečný příznak závady:
- Amplituda signálu nižší než minimum

Stav:
- Zrání DTC - během požadavku jsou občasné
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Snímek :
-LOAD: 0.00 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 20 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 0 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: error - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: 0.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -0.78 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 96.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 19 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 0.00 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 10.98 % - Poloha klapky
-RUNTM: 0 s - Čas od startu motoru
-FRP: 100.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 73.73 % - Hladina paliva
-BARO: 97.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 11.92 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 0.00 % - Absolutní hodnota zatížení
-TP_REL: 1.18 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 18 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 11.37 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 1.57 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P0191:21-24===
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od phofy » 18.06.2018 09:45

Ja byt tebou, tak to neresim, vim ze je to otravny, ale tohle je ducharina. Skoro kazdy auto co jsem mel, tak obcas melo delsi start a to i moji znamy to takhle maji :nixw: obcas se to blbe sejde a dyl to nastartuje, takhle to beru ja a neresim, aai kdyby to bylo obden, tak bych to resil :mrgreen:

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od Sagic » 18.06.2018 10:39

Hele ten start uz ani neresim, mel jsem jich nekolik a v poho, tenhle byl zas ale o kousek delsi a s chybou, spis me vadi ta chyba.... ale i ve fordu rekli ze at neresim ani chybu ze bud je to jen nejaky haluz docasny a nebo se to zhorsi natolik ze to pak bude i rozsvecet a bude se vedet vic :mrgreen:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od vita_k » 18.06.2018 17:12

Tak že by pumpa nedávala dost tlak paliva?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od TomFocus » 18.06.2018 17:23

Já bych to řešil...zatěžuješ baterku, starter, vstřiky pokud tam není palivo. Ani jedno nestojí stovku auto má chytnout na brnk. Ale to už sem ti psal.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

hudyss77
Junior
Junior
Příspěvky: 437
Registrován: 23.01.2018 19:06
Bydliště: Liberec

Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování

Příspěvek od hudyss77 » 18.06.2018 20:39

Já co jsem vyměnil FRP senzor, tak už se mi tahle chyba neobjevila. Stál cca 1tis.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů