
Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
To vlastně ani nemusíš, myslím, že i ty levnější mají přídavná zrcátka...tedy jestli projdou otvorem. No, jinak ty rozvody na tomto motoru nejsou tak úplně sranda...endoskop za 2 t.kč se v tom ztratí jak nic. Zlaté 1.8tdci
no nic...

Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9466
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Zrcátko na to mám, ale neprojde otvorem a když bych tam narval, tak bych měl strach, že při vytahování by tam zrcátko zůstalo.
- mivi
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 14.06.2020 16:49
- Bydliště: Praha 8 - Bohnice
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Já mám pouze přední kameru, asi by byla ta boční lepší, ale je otázka, jakou bude mít min. ohniskovou vzdálenost.
Vzdálenost na kterou je potřeba zaostřit je opravdu malá.
Jinak stále kapající olej (po několika hodinách) krásně přes kabel zatéká do rukávu...
Vzdálenost na kterou je potřeba zaostřit je opravdu malá.
Jinak stále kapající olej (po několika hodinách) krásně přes kabel zatéká do rukávu...

- lewis
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
No, co se dá dělat
, tak se převlečeš, ale zas tě to posune a víš, že už ti teče do bot..

Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- reckoname
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 03.08.2008 21:38
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Zrcátko bych neriskoval. O něco se ti zachytí a zůstane ti v motoru. Jinak na novém Foxu nejde endoskop použít, hned za olejovým otvorem je nějaká přepážka. Je vidět i letmým pohledem. Vanu se mi nechtělo sundávat, je na ní uchycený kompresor.
FF4, 1.0L EcoBoost, 114 kW, ST Line, Bílá
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
- Antonín Plhal
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Myslím, že s 10ti letými ecoboosty a malým nájezdem byste měli spíš řešit toto, než co je v sacím koši (to není z mého auta):
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
No tak sání dolů, možná chemie, ale spíš to otryskání rozemletými skořápkami z ořechů jak se doporučuje
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- Antonín Plhal
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Při správném stylu jízdy nemusíš:
viewtopic.php?p=1259895#p1259895
citace:
"- nebojím se motoru udělat pyrolýzu https://www.de-dietrich.cz/produktove-t ... i-trouby-3 , když jedu po dálnici. Klidně ho půl hodiny nechám na 4000ot."
Karbon (česky uhlík) má tu vlastnost, že při teplotě 500st.C hoří.
Vyjde to levněji, než dekarbonizace. Není nutné takto jezdit pořád. Stačí párkrát za rok. Stejně tak není nutné jezdit rychle (alespoň s manuálem). Můžu dát trojku na státovce a jedu na rychlostním limitu, ne za ním.
Je ovšem důležité mu nějaký čas teplotu udržet, než dojde k zážehu.
V případě pyrolytické trouby to funguje tak:
zapnu pyrolýzu, cca 20minut se trouba nahřívá, po dosažení teploty se z ní cca 10 minut kouří - takže mezi 20-30 minutou, pak už se jen dopaluje, ale to nejhorší už je pryč.
U auta to vidím podobně. Zahřát motor a pak ho na dálnici alespoň 15 minut podržet na 4000+ot bez polevení. Jakmile polevíte, teplota okamžitě klesá pod teplotu žážehu karbonu.
viewtopic.php?p=1259895#p1259895
citace:
"- nebojím se motoru udělat pyrolýzu https://www.de-dietrich.cz/produktove-t ... i-trouby-3 , když jedu po dálnici. Klidně ho půl hodiny nechám na 4000ot."
Karbon (česky uhlík) má tu vlastnost, že při teplotě 500st.C hoří.
Vyjde to levněji, než dekarbonizace. Není nutné takto jezdit pořád. Stačí párkrát za rok. Stejně tak není nutné jezdit rychle (alespoň s manuálem). Můžu dát trojku na státovce a jedu na rychlostním limitu, ne za ním.
Je ovšem důležité mu nějaký čas teplotu udržet, než dojde k zážehu.
V případě pyrolytické trouby to funguje tak:
zapnu pyrolýzu, cca 20minut se trouba nahřívá, po dosažení teploty se z ní cca 10 minut kouří - takže mezi 20-30 minutou, pak už se jen dopaluje, ale to nejhorší už je pryč.
U auta to vidím podobně. Zahřát motor a pak ho na dálnici alespoň 15 minut podržet na 4000+ot bez polevení. Jakmile polevíte, teplota okamžitě klesá pod teplotu žážehu karbonu.
Naposledy upravil(a) Antonín Plhal dne 30.04.2025 13:09, celkem upraveno 1 x.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Jasně, ale když tohle někdo nedělá, aby ušetřil...tak ve finále mu zbývá ta pracnější a dražší varianta

Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- Antonín Plhal
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Ano, lidi raději jezdí "na spotřebu", aby ušetřili (nebo spíš, aby se před kámošem mohli vytahovat, že jezdí za "čtyři devět") a pak raději vyhodí ranec za údržbu.lewis píše: 30.04.2025 13:08 Jasně, ale když tohle někdo nedělá, aby ušetřil...tak ve finále mu zbývá ta pracnější a dražší varianta![]()
Prodávám v elektře, vidím to dnes a denně. Perou v pračce furt na ECO, aby ušetřili. Za 5-6 let je pračka zanesená natolik, že je na vyhození. Tak si koupí novou. Teď se ale "poučili", takže kupují do každého praní čistič praček...
Přitom stačí jednou za 5-10 praní pračku prostě vyvařit na 90st.
To ale dělat nebudou, protože to přece žere elektriku, žejo...
Nehledě na to, že chemie (čističe praček) jsou pro přírodu daleko horší problém, než vroucí voda v odpadu...
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13464
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Este nam tu napis ako pyrolyza spali uhlik na vonkajsej strane sacich ventilov
Zahrn do toho aj plastove sanie.
A pracka nepusti 90stupnovu vodu do odpadu, ale ju schladi rozriedenim so studenou

Zahrn do toho aj plastove sanie.
A pracka nepusti 90stupnovu vodu do odpadu, ale ju schladi rozriedenim so studenou

- Antonín Plhal
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Plastové sání je již velmi daleko, ventil se ale dokáže dostatečně prohřát.stano. píše: 30.04.2025 16:47 Este nam tu napis ako pyrolyza spali uhlik na vonkajsej strane sacich ventilov![]()
Zahrn do toho aj plastove sanie.
To není jen z mé hlavy, stačí hledat...
Zkusmo třeba zde: https://www.portalridice.cz/clanek/jak- ... ani-motoru
"Jezděte správně"
Mimochodem elektrospotřebiče byl jen příklad, nikoli téma na další diskuzi. Takže zde odpovídat nebudu, přestože pračka neředí teplou se studenou...
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13464
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
A? To znamena, ze to nie je blbost? Poslem ti linky o plochej zemi, nanocipoch vo vakcinach a ivermektine. Vsetko prauda!
Je to rovnaka blbost ako vodikova dekarbonizacia. A aj "vysvetlenie" ako zazracne a preco funguje.
Je to rovnaka blbost ako vodikova dekarbonizacia. A aj "vysvetlenie" ako zazracne a preco funguje.
- Antonín Plhal
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Myslím si, že toto fórum by mělo pomáhat řešit problémy, zde konkrétně s Fordama. Nikoli na rejpavé narážky. Chceš-li řešit vakcíny a Ivermektin, najdi jiné diskuzní fórum a můžeme si to tam rozdat...
Zde, v tomto vlákně, zůstávám u rozvodů motoru a problémech s tím souvisejících, což zanesení sacího koše souvisí přímo, případné zanesení karbonem nepřímo.
Zde, v tomto vlákně, zůstávám u rozvodů motoru a problémech s tím souvisejících, což zanesení sacího koše souvisí přímo, případné zanesení karbonem nepřímo.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13464
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Ked uz moralizujes, opravujes a odvolavas sa na pravidla, tak si odpusti cistenie pracky a nezmysly o vypalovani karbonu na sacich ventiloch.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti