Focus III 1.6 duratec - problémy s výkonem
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.06.2013 12:18
Re: Problém s výkonem FF3 77/105
Díky za odpověď doufám,že to tak bude.A jinak jsi spokojený?Dával jsi do něj nějaký doplňky.A co říkáš na kufr.Ta bílá barva na tvém profilu se mi taky velmi líbila.
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s výkonem FF3 77/105
Jo já jsem spokojený, kufr mi pro běžný provoz stačí, když potřebuju převézt něco většího,tak vezmu jiné auto. Doplňky jsem nějak neřešil, teda až na handsfree, kdy jsem pořídil na stínítko. Má to nevýhodu, že když vystoupím s auta, tam má dosah snad 30m a pak venku nejde volat, dokud nevypnu bluetooth v telefonu, nebo nezajdu do auta vypnout handsfree. Chce to systém, který se vypíná se zapalováním a ne nezávislý na něm.
Jinak také litá kola na léto, auto jsem zakoupil s těmi designovými pěti paprskovými plecháči.
Jo a ještě jsem doplnil denní LED světla.
Jinak také litá kola na léto, auto jsem zakoupil s těmi designovými pěti paprskovými plecháči.
Jo a ještě jsem doplnil denní LED světla.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.06.2013 12:18
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Ahoj,prosím tě máš nějaké zkušenosti s palubním počítačem kde je ecomode s třemi emblémy
(kde je zobrazena řadící páka ,pak nějaký jakoby plíce a silnice).Dík.
(kde je zobrazena řadící páka ,pak nějaký jakoby plíce a silnice).Dík.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
vysvetleni symbolu: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 86&t=33587
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Zdenekold
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Morava
Chip motoru
Měl bych zde ještě jednu otázku ohledně přečipování. Na různých diskuzích se objevil závěr, že čipování atmosféry benzínu nemá smysl. Nicméně se říká, že tyto poslední motory jsou přidušené softwarově, aby to plnilo ty slavné euronormy.
Takže otázka zní, jestli nemáte někdo aktuální informace, zda do toho jít nebo ne.
Takže otázka zní, jestli nemáte někdo aktuální informace, zda do toho jít nebo ne.
On: Ford Focus Combi III 1.6 TI-VCT 74kW 2012
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Jestli myslis upgrade 77 kW na 92 kW, tak dosud nepanuje uplna shoda, jestli je rozdil ciste softwarovy, spis je kolem toho docela dost fam a dezinformaci. Napriklad Fiesta s motorem 1.25 existuje ve verzich 44 kW a 60 kW, pricemz rozdil je skutecne pouze v softwaru (44 kW ma od vyssich otacek zaporny predstih, zapaluje az za horni uvrati pistu), tam to celkem dobre jde preprogramovat na vykonnejsi verzi, u Focuse netusim.
Navic nevim, jak si chiptuneri poradi s variabilnim casovanim ventilu - podle me uz je to trochu vetsi alchymie. Nevzpominam si totiz, ze bych tyhle novejsi motory v nabidkach upravcu vubec videl...
Navic nevim, jak si chiptuneri poradi s variabilnim casovanim ventilu - podle me uz je to trochu vetsi alchymie. Nevzpominam si totiz, ze bych tyhle novejsi motory v nabidkach upravcu vubec videl...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Příští týden jdu na chipování mého Mondea, takže pak můžu poreferovat, co to s atmosférou udělalo a trošku rozseknout, jestli je to u atmosféry blbost nebo ne.
Tvůj motor je tedy trošku jiný, ale třeba to i tak pomůže.
Tvůj motor je tedy trošku jiný, ale třeba to i tak pomůže.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Zdenekold
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Morava
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
C4R3W píše: Nevzpominam si totiz, ze bych tyhle novejsi motory v nabidkach upravcu vubec videl...
Právě že v nabídce jsou i motory Ti-VCT. Autochip.eu.
On: Ford Focus Combi III 1.6 TI-VCT 74kW 2012
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Tak jak to vypada?enjoy píše:Příští týden jdu na chipování mého Mondea, takže pak můžu poreferovat, co to s atmosférou udělalo a trošku rozseknout, jestli je to u atmosféry blbost nebo ne.
Tvůj motor je tedy trošku jiný, ale třeba to i tak pomůže.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 07.12.2012 12:52
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
tak se to tu resilo ze zacatku, i ja jsem měl podobný problem s motorem 1,6, 92kw (neni eco:-)). Starty za studena problém, otacky nahoru dolu, motor vydaval divný zvuk, jako kdyby se nemohl chytit, rozjezd se nesmysl, plyn na podlaze pomalu a nic. Navíc se po nastartovani ozvali nějaké výstřeli, než se motor chytil. Diagnostika nic neukazovala a to jsem byl ve 2 servisech
Už mne to fakt sralo, prodávající se vymlouval na euro5, mám to více zajet(najel jsem s tím 11K km) mám tam lít 98 okt benzín, přidávat nějaké další přísady, atd. pro jeho klid jsem to zkusil, ale nic. Nakonec se mi ho podařilo donutit, aby s tim něco udělal a úspěch se dostavil.
Motor krásně naskočí, otáčky se drží na začátku někde kolem 1-1,2k, neskáčou, jet se můžu "okamžitě", výkon se neztácí. Nejsem odborník, prý dělali kalibraci a přehrátí sw.
Snad to pomůže i dalším.
Už mne to fakt sralo, prodávající se vymlouval na euro5, mám to více zajet(najel jsem s tím 11K km) mám tam lít 98 okt benzín, přidávat nějaké další přísady, atd. pro jeho klid jsem to zkusil, ale nic. Nakonec se mi ho podařilo donutit, aby s tim něco udělal a úspěch se dostavil.
Motor krásně naskočí, otáčky se drží na začátku někde kolem 1-1,2k, neskáčou, jet se můžu "okamžitě", výkon se neztácí. Nejsem odborník, prý dělali kalibraci a přehrátí sw.
Snad to pomůže i dalším.
- Zdenekold
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Morava
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Já právě nemám problém se startem nebo otáčkama, naopak, perfektní kultivovaný chod, nemám so z tohoto pohledu na co stěžovat.
Ale ten motor je přidušený, proto hledám informace, zda se to dá tzv. odblokovat.
Ale ten motor je přidušený, proto hledám informace, zda se to dá tzv. odblokovat.
On: Ford Focus Combi III 1.6 TI-VCT 74kW 2012
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Spis nez cipovani bych asi sledoval variantu "prestavby" na 92kW verzi. Apropos, kolik mas najeto? Tem 1.6kam trva tak 10tkm, nez se rozjezdej...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Zdenekold
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Morava
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Teď mám najeto 13 tkm, ale do 8 tkm to byla předváděčka, takže nic moc trasy.
On: Ford Focus Combi III 1.6 TI-VCT 74kW 2012
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 11.04.2009 08:55
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
....je mozne pri jazde spozorovat cinnost variabilneho casovania ventilov? ( zmena otacok a pod. ? ), v servise ma upozornili, ze tu moze nastat po case problem a v pripade poruchy je nutnst aj bymeny rozvodov.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Asi ako u MK.II. Pri jazde spoznas variabil, ze to zacne lepsie tahat od ucitych otacok, tak nejak skokovo, nieco vzdialene podobne turbu. V pripade zacinajuceho kolapsu - pri starte par sekund traktorovy zvuk, kym sa naplni variabil olejom. Oprava cca 2x5tisic Kc. Viac vo vlakne o tomto probleme.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti