FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
cannobit
Junior
Junior
Příspěvky: 200
Registrován: 14.04.2011 14:22
Bydliště: Středočech

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od cannobit » 01.11.2017 18:27

177000 tkm ještě moc o ničem nevypovídá. I tak jsem SM koupil. Ale z článku je zase patrná snaha velebit Schade. A dost mne pobavila recenzovana auta z AutazBrna :bebng: :totlsmile:. Na druhou stranu je možné, že ten Focus měl o sto tkm více. :mrgreen:
Byl Ford focus kombi 1.6 tdci 66 kW bez DPF 2009
Byl Ford focus kombi 1.6 Duratec 74 kW + LPG 2006
Byla Škoda Felicia hatch. 1.9D 47 kW 1996
Byl VAZ 2101 1.2 44 kW 1979

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 01.11.2017 19:03

177000 tkm ještě moc o ničem nevypovídá
Zase ber to tak, že pokud bude chtít někdo auto na větší nájezd, tak si nekoupí 1.0 v benzínu, ale rovnou nějakou naftu :wink:

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od IvanSt » 01.11.2017 19:09

Vím, na co narážíš jarod72pm. Ale ti dva papoušci od olejů by se hádali, že tam jisto jistě od začátku majitel/é dávali 5w40 A3, místo toho doporučeného výrobcem.

Dobrá práce. Snad podobné články časem pomohou vyvrátit i jiné zažité "lidové mýty". Nebo se alespoň sníží počet těch, kteří tyto mýty bez osobní zkušenosti vytrvale brání.

Jízdu v 1.0 EcoBoost jsem popisoval v jiném vlákně, kde se řešila atmosferická 1.6 vs tento motor. Mohu říct, že ve mě zanechal velmi dobrý dojem.
Ford Focus ST 2014

ch4ser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 17.08.2013 12:02

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ch4ser » 01.11.2017 21:53

jarod72pm píše:Ten článek je dobrý i pro další věci v motoru ,díky moc za něj .Tak trochu mi potvrdil teorii která je spojená s používaným olejem a jeho doporučením ale nechci být tady OT. :perfect:
No vzhledem k poklesu tlaku ve 2 válcích při 170 tisících kilometrů to není nic moc... Na starém TDCi-čku jsme měli tlaky v pořádku po 300 tisících, nebyly tam ani takový výkyvy jak na testovaném tříválci...
Ford Focus 2017 1.6. Duratec Ti-VCT 77 kW

Uživatelský avatar
jarod72pm
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 2220
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jarod72pm » 01.11.2017 22:54

Asi to bude tím že porovnáváš rozdílné motory. :nnou:
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

SVV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 01.12.2008 13:37

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od SVV » 02.11.2017 17:07

Tak to je hodně pěkný výsledek. Výkon stále větší než deklarovaný výrobcem. Takřka bez karbonu. Takový Opel může závidět ?.-) Hlavně tam líjte předepsaný olej a ne to, co radí to místní sdružení členů svazu českých zahrádkářů :lol:
FF III ST-Line, HB, 1.5 Ecoboost
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6

Uživatelský avatar
ign
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 18.02.2016 12:06

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ign » 05.11.2017 13:42

Caute, posielam clanok v lepsej kvalite + pokracovanie clanku - 1.4tdi, 1.0tsi

http://download.hellshare.sk/sm44-2017- ... /63432594/
Focus Combi MKIII Titanium (RivalX), 1.0 ecoboost (125k)

Uživatelský avatar
Ozzman
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1016
Registrován: 22.04.2010 22:35
Bydliště: Brno

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Ozzman » 05.11.2017 14:02

Ford Kuga III, 1.5 EB (110 kw) Titanium, r.v. 2024
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 09.11.2017 23:34

cannobit píše:177000 tkm ještě moc o ničem nevypovídá. I tak jsem SM koupil. Ale z článku je zase patrná snaha velebit Schade. A dost mne pobavila recenzovana auta z AutazBrna :bebng: :totlsmile:. Na druhou stranu je možné, že ten Focus měl o sto tkm více. :mrgreen:
V Nemecku rozebirali dva sluzebaky po Cervenym krizi - jeden 220 tkm, druhej 270, oba naprosto v poradku. Rozebiralo se to tu na foru, najdes to par stranek zpatky ;-)

Stoceno mit mohl, nicmene i tak je to velmi dobrej vysledek...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

cannobit
Junior
Junior
Příspěvky: 200
Registrován: 14.04.2011 14:22
Bydliště: Středočech

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od cannobit » 10.11.2017 07:46

Myslím, že je to tak rok, co byl článek z Německa a rozebrali motor po 200 tkm a taky naprosto v pohodě. Od novoty v tom nevidím problém. Ale vzhledem k tomu, jak vypadá trh s ojetými auty v ČR, tak by mě osobně zajímal jeho stav po 300 tkm. Což v našem Bananstatu na ploše autobazaru bude mít na tachometru lehce přes 100 tkm :wallbash:
Každopádně ten motor se opravdu povedl. :bravo22:
Byl Ford focus kombi 1.6 tdci 66 kW bez DPF 2009
Byl Ford focus kombi 1.6 Duratec 74 kW + LPG 2006
Byla Škoda Felicia hatch. 1.9D 47 kW 1996
Byl VAZ 2101 1.2 44 kW 1979

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Jurawood » 13.12.2017 12:21

Jarod: Pokles tlaku o 2 bary už po 170 tisících, čili právě akorát zaběhnutý motor, který by měl být nějakou desetinku i víc než motor nový.. díky zaběhnutí, díky karbonu - to je SUPER výsledek?
Aha tak pro mě je to třeba fail a motor zralý na GO :ble2:

To měření výkonu je co? Kde je popis brzdy, dle fotek to není statika ale dynamika. Tyto brzdy se vůbec na měření výkonu nepoužívají, je to pouze odhad před a po úpravě, jejich měřící nejistota je min +-10%
Kde je ztráta v převodovce, kde je odhad valivého odporu, prokluz.... ? Je to výkon na kole, kde se dává násobek odhadem, kolik to má ukázat na motoru, čili kolik jsou ztráty.... Takže se tam zadá třeba 1,3; 1,2 apod aby to ukázalo něco co čtenáře zaujme. Výborně zaujalo, akorát z toho děláte závěry a to se nesmí :-)

Takhle se běžně měří, zadá se něco udělá se prvotní měření, následně udělá úprava motoru, zadá se do brzdy lepší koeficient, graf naskočí výše a majitel má dobrý pocit a prázdnou peněženku.
Jestli mají statickou brzdu s kalibrovaným tenzometrem, vytáhli motor na změření z auta a pak pouze použili fotku pro BFU tak se tímto Fordu omlouvám.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od IvanSt » 14.12.2017 17:08

Zase to tolik neprožívej. Je to informativní měření konkrétního auta, které celkově dopadlo dobře.
Z jeho historie víme jen, že je z Holandska a že byl olej měněn každých 20 tisíc kilometrů, což je hraniční. A je téměř jisté, že byl v klidu dáván doporučený 5w-20.
Na vyšší nájezd než 30tkm ročně, bude 1.0 kupovat asi málokdo. Čili tento Focus asi nebyl zrovna opečováván a být v rukách někoho z nás, pravděpodobně by na tom byl ještě lépe.
Asi by ses hodně divil, že bys tomuhle tříválcovému podle tebe "failu zralému na GO" s polovičním objemem, sotva odjel.. :wink:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Jurawood » 15.12.2017 07:39

Já to neprožívám, to vůbec ne. :)
Jen jsem zaznamenal, že se pozastavujete nad tím výkonem. Dávám brzdit občas nějakou motorku a jsem rád, že zjistím jestli není někde v průběhu točivého momentu díra, rozhodně by mě nenapadlo měřit si výkon...
Brzda mě ukáže o 15-25% méně a já si musím VYMYSLET ztráty v převodovce, ztráty v řetězu, ztráty na valivém odporu, ztráty v prokluzu gumy..... ztráty teploty, tlaku....
Tyto odhadnu, doplním tak jak na mě působí, že to jede s přihlédnutím k továrnímu výkonu a kolik, že by to mohlo mít...
Tato brzda není určená k měření výkonu, ale v časáku to vypadá dobře a hloupý náš čtenář tomu stejně nerozumí.

Proti tomu focusu vůbec nic nemám, až na ten tlak 11 barů - taky musí papat olejíček.

edit: Hlavně ale ztráty (inertia) všech rotačních hmot, které si liší na každý zařazený stupeň, je to dynamická brzda, čili měří v čase zrychlování otáček, na základě odhadnuté setrvačnosti - setrvačnosti válce (známé) a setrvačnosti všeho ostatního (neznáme - odhadujeme).

Prostě a jednoduše - dali to na válcovou dynamickou brzdu, naměřili výkon na kole shodou okolností stejný jako je výrobcem daný výkon :lol: (ale na motoru!!! a v ideálních podmínkách), = za mě nesmysl.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23472
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ZaQik » 17.12.2017 16:26

dnes jsem se mezi reci dozvedel, ze motor predFL a poFL by mel mit jinak delane vyvazovani - slysel jste o tom nekdo?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 06.01.2018 16:06

Vy co máte 1.0 EB, ví někdo jak funguje dochlazování motoru po jízdě (el. čerpadlo), mě bzučelo snad po každý jízdě, ale teď jak je zima, tak mi nebzučí, ale nejsem si jistý jestli minulý rok v zimě bzučelo.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů