presne tak. Jak me ten trihrnek nadchnul, tak 1.6ecoboost zustal za ocekavanim.CaHY píše:ta 1.6 nejede zrovna o moc lepe
FFIII 1.0 ecoboost 125k
- Dixo
- Nováček
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.04.2010 22:09
- Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5086
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
coze? Si delate srandu ne?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
No, s 1.6 EB bych to nesrovnaval a s Andurillem bych se zavodit nepokousel:) 1.0 jede paradne v kontextu, ze je to litrovy trivalec a chova se jako, rekneme, atmosfericka osmnactistovka (ackoliv vetsina lidi, kterou vezu, tipuje dvoulitr). Proc zustal za ocekavanim? Vice ridicu, vice nazoru, tak jsem jen zvedav
Andurill: Koukam, zes taky vymenil Fofo2 za Fofo3 a to celkem zahy - vzpominam si, ze jsme spolu predloni resili startovani
Andurill: Koukam, zes taky vymenil Fofo2 za Fofo3 a to celkem zahy - vzpominam si, ze jsme spolu predloni resili startovani
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5086
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
No FF2 jsem mel 3 roky a chtel jsem zase neco trochu lepsiho a silnejsiho Protoze u me 1.6EB naplnil veskera ocekavani (i v tezsim Mondeu), tak jsem zvolil tento motor.
1.0EB jede hezky, ale 1.6EB je jinde, zvlaste ta silnejsi verze (118/134kW) dokaze pekne potahat. A rozdil ve spotrebe neni zas tak dramaticky - a kdyz se na to slape, tak mozna ani zadny neni.
1.0EB jede hezky, ale 1.6EB je jinde, zvlaste ta silnejsi verze (118/134kW) dokaze pekne potahat. A rozdil ve spotrebe neni zas tak dramaticky - a kdyz se na to slape, tak mozna ani zadny neni.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
FoFo2 byla fajn kara, ale ja byl na prasky z toho kratkyho zprevodovani (pri 160 km/h na dalnici to tocilo 4800rpm a zralo to i travu vedle silnice), pak stacilo se jen projet 3kou, zjistil jsem, ze komfort a odhlucneni je nekde uplne jinde, a o 14 dnu pozdeji uz jsem mel novyho fesacka zamluvenyho na showroomu
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5086
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To mas pravdu. Komfort, odhlucneni, to je u FF3 na vysoke urovni. Kdyz jsem si pak sedl do FF2, pripadal jsem si jak v nejake stare mrse
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Mne na vsetkych novych autach chyba hydraulicke servo
Len treba kupit nove skor, ako bruselski zeleni fasisti schvalia DPF aj do benzinovych motorov.
Len treba kupit nove skor, ako bruselski zeleni fasisti schvalia DPF aj do benzinovych motorov.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5086
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Njn, jenze s hydraulickym servem neudelas moderni vychytavky typu automaticke parkovani, navraceni do jizdniho pruhu a podobne
Jako co se tyce presnosti rizeni, tak hydraulicky posilovac u FF2 byl lepsi (nemel jsem moc tu cest s el.hydraulickym), ale zase z pohledu pohodli je ten ve FF3 super (ve meste, pri parkovani) a nakonec i na mensi presnost/mene informaci od volantu se da zvyknout a uz mi to tak ani neprijde - rozhodne jsou hure naladena auta s el. posilovacem.
Jako co se tyce presnosti rizeni, tak hydraulicky posilovac u FF2 byl lepsi (nemel jsem moc tu cest s el.hydraulickym), ale zase z pohledu pohodli je ten ve FF3 super (ve meste, pri parkovani) a nakonec i na mensi presnost/mene informaci od volantu se da zvyknout a uz mi to tak ani neprijde - rozhodne jsou hure naladena auta s el. posilovacem.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Nehlede na to, ze 1.6ka ve FoFo3 ten hydraulickej jeste ma Ja sice automaticky parkovani ani lane assistant nemam, ale ten promennej ucinek je bozi - ve meste preposilovany, na dalnici to prijemne ztvrdne:) Navic, pri prazskym parkovani potrebuju obcas plnej rejd a tocit s hydraulikou do dorazu tomu servu zrovna neprospiva...
Ale nezabihejme od tematu, nebo dostaneme vynadano
Ale nezabihejme od tematu, nebo dostaneme vynadano
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Vynadáno snad ne. Já jsem jak houba po informacích o autě, na které čekám.
Přecházím z trochu jiných vod a je to pro mne velká změna. Dříve jsem měl Mondeo 2.2TDCi 155k, ale už mělo nějaký ten rok a protože se vytříbily nějaké potřeby, tak jsme se rozhodli pro menší nové auto a kvůli nájezdu padla volba na benzín. Vůbec jsem nevyužíval výkon toho auta a naopak ho šetřil, takže menší motor byl jasný. Jen jsme si chtěli zachovat komfort a naopak si ho trochu polepšit.
Takže i téma jako posilovač nejsou k zahození. Tuším, že v Titaniu je již ten "proměnlivý".
Narazil jsem ještě na téma paliva E85. To se doufám taky motoru týká . Ale do nového se mi to nějak nechce dávat, i podle takřka nulové přidané hodnoty nebo skoro žádné úspory. Ale podle všeho je pro to auto přizpůsobené.
Přecházím z trochu jiných vod a je to pro mne velká změna. Dříve jsem měl Mondeo 2.2TDCi 155k, ale už mělo nějaký ten rok a protože se vytříbily nějaké potřeby, tak jsme se rozhodli pro menší nové auto a kvůli nájezdu padla volba na benzín. Vůbec jsem nevyužíval výkon toho auta a naopak ho šetřil, takže menší motor byl jasný. Jen jsme si chtěli zachovat komfort a naopak si ho trochu polepšit.
Takže i téma jako posilovač nejsou k zahození. Tuším, že v Titaniu je již ten "proměnlivý".
Narazil jsem ještě na téma paliva E85. To se doufám taky motoru týká . Ale do nového se mi to nějak nechce dávat, i podle takřka nulové přidané hodnoty nebo skoro žádné úspory. Ale podle všeho je pro to auto přizpůsobené.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Typ posilovace rizeni nezavisi na vybave, to je podle motorizace Pokud si dobre vzpominam, 1.6 63 kW a 1.6 77 kW maji hydrauliku, ostatni motory elektriku (vcetne 1.6 92 kW, coz je motorizace dostupna uz jen s Powershiftem).
Kazdopadne ano, Fofo2 s hydraulikou mel komunikativnejsi rizeni, Fofo3 ho nema o tolik tupejsi, aby to vadilo -> o gumovym rizeni znamym z VW nemuze bejt rec Ve finale u me vede elektrika prave kvuli promennymu ucinku a vetsine km nalitanych po Praze nebo na dalnicich...
Kazdopadne ano, Fofo2 s hydraulikou mel komunikativnejsi rizeni, Fofo3 ho nema o tolik tupejsi, aby to vadilo -> o gumovym rizeni znamym z VW nemuze bejt rec Ve finale u me vede elektrika prave kvuli promennymu ucinku a vetsine km nalitanych po Praze nebo na dalnicich...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
No jo, máš recht . Blbě jsem to přečetl. Ona ta hydraulika je tam u Tit. proškrtlá, protože už se tam 1.6 neobjevují. Blbě jsem to pochopil.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Nahanal som sa s kamaratom, ktory ma FFIIIEB125. Bol som prekvapeny, ako to ide. Kym som dvojliter nemal roztoceny na 4000 rpm, utekal mi, v 4500 sa to nejako vyrovnalo a po 5000 uz mala citelne navrch atmosfera. Ked to ale porovnam komplexne, vyhodu tych par koni navrch atmosfery vyvazuje vyrazne nizsia spotreba toho trojhrnca. Plynulou jazdou sa aj s 2.0i viem dostat pod 7/100, staci ale jeden prejazd mestom s par zastavkami na semaforoch a hned je priemerka o liter - dva hore. Takze ano, po tejto stranke sa motor podaril. Uvidime, ked to bude mat najazdene 150 tisic. Pretoze ked som sa na pumpe rozpraval s jednym tipkom s firemnym kombikom FFIIIEB125, po 75 tisic km reklamacia hlucneho turba a servis sa hodne cukal, ze nevhodne pouzivanie auta. Ako to bolo v realite, netusim. Mozno to turbo naozaj odrovnal vlastnou vinou.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Firmeny turboBENZIN a na Slovensku? Neverim
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Toz, o vikendu jsem jel na Vysocinu, takze jsem se schvalne soustredil na poklesy rychlosti v kopcich a pripadne podrazovani... V aute 2 osoby + kramy na vikend, v kufru pracka (normalni rodinna pracka, krasne se tam vesla:)), zapnuta klimatizace, cestovni rychlost 160-170 km/h. Na 5ku jsem musel podradit jednou, kdyz mi pred cumak vletel jakysi trotl v fobii a musel jsem zpomalit na 110, jinak vsechny kopce vzal EB statecne na 6ku. Kdyz rychlost zacala klesat, stacilo lehce pridat, turbo prifouklo a jelo se dal:) Pouze v jednom tahlejsim stoupani auto zpomalilo asi na 155, ale tam to zpomalovalo vsem.
Takze asi tak k podrazovani:)
V12: Co se tvyho zavodu tyce, 1.0EB ma maximum kroutaku k dispozici v rozmezi 1500-4500rpm, takze to by vysvetlovalo, ze atmosfera v nizsich otackach nestihala:) Nicmene zajimavy srovnani, kdyz jsem mel FF2, nadaval jsem si, ze jsem ho nestih koupit s dvoulitrem:)
Takze asi tak k podrazovani:)
V12: Co se tvyho zavodu tyce, 1.0EB ma maximum kroutaku k dispozici v rozmezi 1500-4500rpm, takze to by vysvetlovalo, ze atmosfera v nizsich otackach nestihala:) Nicmene zajimavy srovnani, kdyz jsem mel FF2, nadaval jsem si, ze jsem ho nestih koupit s dvoulitrem:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti