Jak už někteří šli příkladem, tak bych taky vyměnil stávající altík 120A za 150A. Pokud jsem to pochopil správně, tak na EB je jinak řešený rozvod, než na Ti-VCT a u atmosféry se musí odříznout oko na přítlačnou (?) kladku, aby nebylo v kolizi s řemenem. Je to tak nebo na .ru forech tím řeší ještě něco jiného?
Moc díky.
1.6 Ti-VCT - výměna alternátoru 120A za 150A
- Vezir
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 05.12.2018 22:48
- Bydliště: Ostrava
1.6 Ti-VCT - výměna alternátoru 120A za 150A
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.6 Ti-VCT - výměna alternátoru 120A za 150A
nebyl 150A na stejnem motoru ve fieste?
BV2T-10300-AB
BV2T-10300-AB
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Vezir
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 05.12.2018 22:48
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.6 Ti-VCT - výměna alternátoru 120A za 150A
Asi ano, ale to neřeší mou situaci, když "nový" altík s okem na kladku již mám nějaký čas doma Takže asi jediné řešení je odřezat a "doleštit" tak, aby to nepřesahovalo obrys nynějšího...
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.6 Ti-VCT - výměna alternátoru 120A za 150A
koukal jsem na bv2t-10300-aa a ma jen jinou remenici (FF3 vs. FFi7)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.6 Ti-VCT - výměna alternátoru 120A za 150A
... tak altik BV2T-10300-AB 150A je doma ... asi bude muset projit rapasem, ale byl skoro zadarmo
(skutecne az na remenici vypada jako AV6N-10300-HB 120A)
(skutecne az na remenici vypada jako AV6N-10300-HB 120A)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti