OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Odpovědět
qidlik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.05.2014 20:02

OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od qidlik » 07.01.2015 15:25

Ahoj jaké jsou tedy otáčky motoru na PÁTÝ rychl. stupeň 1,6 77 KW či 92 KW při 80,100,120 ,13O km/h,14O ,160 km/h?

Lancer Mitsubischi má při :8Okm/h- 2100 ot., 100 km/h -2600 ot., 120Km/h -3100 ot.,
130km/h-3350 ot., 140 km/h.-3600 ot., 160km/h 4100 ot.

na 2000 otáček ručička tachometru ukazuje 78 Km/h.
na 3OOOotáček """"""""""""""""""""""""" 118 KM/h.(Lancer MIVEC 1,6 86 KW)
od 3OOO otáček je motor dost slyšet,nejvíce okolo 33OOot.-dálniční rychlosti- jako na potvoru :-/

Otáčky jsou myšlené na PÁTÝ rychl.stupeň. Díky na info.
Naposledy upravil(a) qidlik dne 07.01.2015 16:06, celkem upraveno 13 x.

Uživatelský avatar
Otomar
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 362
Registrován: 26.10.2013 10:47
Bydliště: JMK

Re: OTACKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od Otomar » 07.01.2015 15:38

Chybí zásadní informace, na jaký rychlostní stupeň.
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*2015*White
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od ballu » 07.01.2015 20:05

qidlik na to, že jsi opravoval technické dpodklady k dotazu již 13x, tak klobouk dolů. :gott:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

qidlik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.05.2014 20:02

Re: OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od qidlik » 07.01.2015 20:55

Píšu bez háčků a čárek,tak to dalo práci.Teď je řada na Vás mi to napsat jak to je tedy u FOCUSU s tím zpřevodováním .Myslím ze jsou otáčky u Focusu cca o 100 výš či 2OO celkově než u japončíka.Při 13O km/h-3500 otáček.Proto jezdím i za 5,5 l benzinu a ne za 6 jak uvádíte u FOCUSU.Lancer jede to fakt slušně(86 KW-vrtání 75,zdvih 90-komprese 11).Focus jsem nekoupil z důvodu,že to má přímé vstřikování a nejde to předelat na LPG.(je to 2 krát dražší-cca 55 tis.).Jinak Focus je OK volba.Sympatické auto.
Jinak poznatek-KIA CEED má šestku kratší jak já pětku u Lancera(o 25O otáček),Honda Civic má stejné otáčky na šestku jak já u Lancera na pětku-viz výše.Jediné auto co má OK převody do malých otáček je OPEL Astra 1,4 turbo 103 KW-2000 ot.- při rychlosti 105 na tacho.(při ůsporné jízdě spotřebuje 5,5 l -píšou na fórech .A Japonci Mazdy dvoulitry(komprese uz 14:1)už mají také delší převody-spotřeba mimoměstská silně pod 5 l u dvoulitra Mazdy.Taková je tendence-méně otáček-menší spotřeba a větší komprese ,chlazení svodů ,menši hmotnost atd.Fokusu zdar.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5087
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od Anduril » 07.01.2015 22:28

1.6 atmo u focuse rozhodne nemá prime vstřikování. To ma az ecoboost.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

qidlik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.05.2014 20:02

Re: OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od qidlik » 09.01.2015 13:48

Musím si odpovědět sám-Otáčkomer pri diaľničnej stotridsiatke ukazuje nejakých 3600, pri tachometrovej stovke( POZOR omyl -pri DEVADESATCE!!!) a zaradenej päťke si motor spokojne pomrnkával pod hranicou 2500

( podle me blbost-ma to byt 2700 pri stovce-presne 27,69 krat sto =2769 otacek pri stovce.) spletli to a je to pri DEVADESATCE (vydelil jsem 3600 deleno 13O je koeficient ktery vynasobis rychlost -a vyjdou ti otacky-treba napr: koeficient 27,69 vynasobim 9O a vyjdou mi otacky pri devadesatce 2492 ot.)

otáčok a v tomto relaxačnom prevádzkovom režime si pýtal približne len 5,5 litra benzínu. Bratislavsko-trnavská stodesiatková trojprúdovka zvýšila otáčky približne na 3000 ( presne3046-27,69 krat 11O) a motor si na nej vystačil s priemerom okolo 5,8 litra.
Ani klasická diaľnica s limitom 130 km/h ešte stále nevyhnala pohonný agregát do pásma utrpenia, pri aktuálnych približne 3600 otáčkach by sme si ale predsa len tú šestku už trochu vedeli predstaviť. Veríme totiž, že by slušný priemer 7,2 l/100 km dokázala stlačiť ešte o dobrý liter nižšie.
http://autobild.cas.sk/clanok/184708/ve ... -bez-turba

shrnuto:Ford 77 +92 KW pri 80 km/h-2215 otáček, 90 km/h 2492 ot., 100km/h-2769 ot., 11Okm/h-3046 ot., 120km/h-3323ot., 130 km/h- 3600ot., 14O km/h-3876 otáček.

TROŠKU JSEM PREKVAPEN,ZE OTÁČKY STAREHO DAEWOO NUBIRA r.1998 (!) JSOU JEN o 100 AŽ 250 otáček VYŠŠÍ NEŽ u auta r.2011.(NUBIRA PŘI 14O km-4100otáček,80KM-2300 ot.)

Lancer Mitsubischi má tedy otacky mensi od 1OO otáček v osmdesatce rychlosti do 25Oti otáček pri14O rychlosti .Proto má trošku mensi spotrebu( i 5,5 L).
Nikde jsem nenašel ze to ma FORD 77 +92 KW vicebodové vstrikování .Ve Fordu me mystifikovali a řekli ,že to příme vstrikování má?
Naposledy upravil(a) qidlik dne 09.01.2015 14:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5087
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od Anduril » 09.01.2015 14:01

Vicebodove vstrikovani ale neni to same, co prime vstrikovani.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

qidlik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.05.2014 20:02

Re: OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od qidlik » 09.01.2015 14:28

Tak to mne mrzí,protože bych býval koupil FOCUSE - je tišší +má kufr.Prodejce Ford mě mylně řekl,ze to má přímé vstřikování.Vícebodové vstřikování jde předělat tedy OK na LPG.Zauvažuji za pět let o koupi 92 KW ojetiny ze zahraničí :-)a dám na LPG(motor 77 KW radši ne) .Vzhledem k zájmu o 92 KW motory na západě k nám na východ dávají jen 92 KW s automatickou převodovkou.Přesto - Focusu zdar.
http://www.auto.cz/ford-focus-c-max-ve- ... -lpg-78291

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od C4R3W » 11.01.2015 21:11

Otacky si muzes celkem jednoduse spocitat - delal jsem to tak se vsema motorizacema pro FoFo3, nez jsem ho koupil, protoze zprevodovani u FoFo2 byl jednim z hlavnich duvodu, proc jsem auto po 2 letech vymenil ;-)

Najdi si prevodovy pomery (prevodovka + stalej prevod) napr. na http://www.automobile-catalog.com/, spocitej si obvod kola podle standardniho obuti (obvykle 205/55/R16), z toho jednoduse zjistis otacky kola za minutu pri urcity rychlosti. To si vynasob stalym prevodem a nasledne prevodem zvolenyho stupne a mas otacky motoru pri dany rychlosti ;-)

Priklad z myho auta (lze to zkratit do vzorce, ale schvalne to rozepisuju):

Stalej prevod: 4.07
Prevodovej pomer 6ky: 0.69
Rozmer pneu: 215/55/R16

Obvod kola: (215*0.55*2 + 16*25.4) * 3.141592654 = 2019.7 mm
Pocet otacek kola za minutu pri rychlosti 120 km/h: 120000/60/2.02 = 990
Nasobeno stalym prevodem dostanu otacky na vystupu z prevodovky: 990*4.07 = 4029 rpm
Nasobeno prevodovym pomerem 6ky dostanu otacky motoru pri dany rychlosti: 4029*0.69 = 2780 rpm

Vypocet je teoretickej, ale sedi dostatecne presne na to, aby se clovek podle toho moh rozhodovat ;-)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: OTÁČKY 1,6 77KW +92 KW při 80,100,120,130,140,160km/h+2tis.

Příspěvek od ballu » 10.02.2015 11:16

Tady si to dosaďte :totlsmile: Převodový poměr je výpočet stálého převodu a převodu kvaltu, a poloměr gumy v metrech :huraa:
Výsledek je nejenom v tabuce, ale z tabulky jsou vycucnuty hodnoty do grafů

PS: samozřejmě dosadit do žlutých políček otáčky - výkon .
Přílohy

[Přípona xls byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]

[Přípona xls byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů