Zdar,
ocenil bych zkusenosti s vyse uvedenou motorizaci v kombinaci s Powershiftem. Jde mi primarne o sladeni motoru s prevodovkou a jeji chovani, ne o motor sam o sobe (o tom uz se napsalo dost).
FF3 1.6 Ti-VCT 92kW + Powershift
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
FF3 1.6 Ti-VCT 92kW + Powershift
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7235
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: FF3 1.6 Ti-VCT 92kW + Powershift
zistil si uz niečo ohladom tejto kombinácie?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3 1.6 Ti-VCT 92kW + Powershift
Nic moc - ted uz to neni ani aktualni (znama shani auto a chce automat, jinak se prej nenauci ridit, ale ted psala, ze uz se ji Focus zase nelibi ). Mluvil jsem akorat s majitelem myho dvorniho dealerstvi, rikal, ze kombinace je to u nas extremne vzacna, nicmene se s tim kratce projel a sladeni na beznou jizdu funguje dobre. Chtelo by to ale zkusenosti z dlouhodobejsiho pouzivani (mesto, okresky, dalnice)...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.05.2013 23:19
Re: FF3 1.6 Ti-VCT 92kW + Powershift
ahojte, s kombináciou FF3 1.6 Ti-VCT 92kW + Powershift + LPG - mám aktuálne najazdených cca. 15t km - hlavne mesto a okresky (denné dochádzanie do práce). S touto kombináciou som spokojný - žiadne výrazne alebo menej výrazné problémy som nenarazil. V 96% prevodovka radí a podraďuje hladko - v ostatných 4%prípadoch je cítiť jemné cuknutie - napr. v prípade - vychádzam z parkoviska - prevodka radí 1 ->2...potom dám dole nohu z plynu (pripájam sa na hlavnú cestu) - vidím, že sa môžem rýchlo zaradiť - šliapnem na plyn - a práve vtedy je cítiť cuknutie.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti