Právě je 19.02.2019 11:37



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03.08.2008 20:38
Příspěvky: 24
Odeslat Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Zdravím, prosím o radu, zdali je to normální a nebo se mám strachovat.

Tento týden se ochladilo a já opět začal pozorovat při studeném motoru podivný hrubě cvakající zvuk od motoru(jakoby další zvuk navíc). Když nastartuji je vše v pořádku, motor jde normálně. Podivný zvuk, který přehluší samotný motor se ozývá pouze při akceleraci a přibližně po jedné až třech minutách jízdy pomalu odezní (záleží na venkovní teplotě). Jde to jakoby ze strany od spolujezdce. Dokonce dnes se to nezdálo i manželce a to už je co říct. Auto jsem kupoval starší letos v březnu (najeto 40 000) a taky jsem si toho všiml. Celé léto i při teplotách nad 10 stupňů to nedělá. Díky.

_________________
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
Předchozí:
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW


19.11.2018 21:49
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23.07.2011 10:32
Příspěvky: 7699
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Me tohle dela od novoty, snad jenom kdyz jsou teploty pres 20 stupnu, tak to nedela

_________________
Je: Ford Focus III FL 1.0 EB r.v.2016
Byl: Ford Focus II 1.8 TDCI Kombi r.v. 2006
Facebook: Ford Club Liberec
Web: Ford Club Liberec


19.11.2018 21:54
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03.08.2008 20:38
Příspěvky: 24
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Dík, tak to jsi mě uklidnil. Hledal jsem info o tomto jevu na fóru i jinde ale nic nenašel. Uvidíme, zdali ještě někdo bude mít stejnou zkušenost.

Ještě bych měl jeden dotaz. Zhruba jednou týdně kontroluji hladinu chladicí kapaliny. Teď o víkendu z ničeho nic byla o 2cm níž (studený motor), předtím se to nestalo. Po ujetí 2km do kopce to pořád bylo na stejné hladině. Po dalších 5km jsem koupil kapalinu, že doliju a ejhle, kapalina byla na původní hladině, je toto možné?

A ještě něco mimo. Minulý týden jsem porovnával svůj EB 1.0 s motorem 1.0 TSI 81kW. Tedy pouze jsem porovnával vibrace motoru. Oba motory byly zahřáté a překvapilo mě, že EB měl na volnoběh větší vibrace. Při 2000 otáčkách byl ale znatelně kultivovanější.

_________________
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
Předchozí:
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW


19.11.2018 22:11
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23.07.2011 10:32
Příspěvky: 7699
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Taky mam doma 1.0 tsi, tsi je hrozne hruby,ale volnobeh drzi na cca 1000ot takze nevibruje na volnobeh, 1.0eb ma 750ot a vibruje.

_________________
Je: Ford Focus III FL 1.0 EB r.v.2016
Byl: Ford Focus II 1.8 TDCI Kombi r.v. 2006
Facebook: Ford Club Liberec
Web: Ford Club Liberec


19.11.2018 22:19
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2012 10:59
Příspěvky: 962
Bydliště: Náchodsko
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
S tou vodou, tepla kapalina ma vetsi objem proto ji mas vice. Ja na 1.6 bojuju s tim ze mi vzdy doleji do max a po 2 mesicich mam na minimu, jak pises o 2cm niz ale tam to pak drzi :nixw:

_________________
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=246&t=46977
Obrázek

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF


20.11.2018 09:30
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03.08.2008 20:38
Příspěvky: 24
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
phofy: nenapadlo mě, že TSI má volnoběžné otáčky na 1000. Takže tímto se to vysvětlilo.
Sagic: mě jenom překvapilo, že až tak moc. Na 4 litrech kapaliny taková rozpínavost? Už jsem si myslel, že mám netěsnost soustavy, to by ještě scházelo.

_________________
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
Předchozí:
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW


20.11.2018 17:48
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23.07.2011 10:32
Příspěvky: 7699
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
S 1.0 tsi mám najeto cca 16 000km a s 1.0 eb 25 000km.

Z TSI je člověk vyřízenej :dih: blbě z převodovaný, chod motoru mi připomíná naftu a je míň kultivovaný, ale zase za studena to nemá tak hrozný zvuk (žádný cvakání, klepání), jenom je o hodně hrubší, než když je zahřátý.

EB je kultivovanější, vyrovnanější a celkově se s ním jezdí o něco líp, hlavně se dá točit až do omezovače, za to TSI do 4500 pak už to nic nedělá :bebng: nevýhoda u EB je vibrace na volnoběh, ale to je daný nízkými otáčky a cvakání/cvrlikání za studena :bebng:

Proč se ti ztrácí voda netuším, já kontroluji všechny kapaliny pořád na stejným místě (v garáži) a nic mi nemizí :palec_nahoru:

_________________
Je: Ford Focus III FL 1.0 EB r.v.2016
Byl: Ford Focus II 1.8 TDCI Kombi r.v. 2006
Facebook: Ford Club Liberec
Web: Ford Club Liberec


20.11.2018 18:18
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03.08.2008 20:38
Příspěvky: 24
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Kapalinu kontroluji taky na stejném místě. Ona se sice ztratila, ale po 7km byla zpátky. Asi se fakt scvrkla díky chladu, ale bylo pouze -1 st.

Dnes jsem si udělal malou radost. Došla mi krátká anténa, stihl jsem ji i nalakovat. Zítra, až pořádně zaschne půjde na auto.


Přílohy:
antena.jpg
antena.jpg [ 88.85 KB | Zobrazeno 32 krát ]

_________________
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
Předchozí:
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
20.11.2018 18:28
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01.04.2009 17:21
Příspěvky: 7367
Bydliště: Třinec
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Na anténky si založ galerii.

_________________
FoFoI 1,6 16v combi,r.v.2000,100 stříbrných italských hřebečků v skromné Ghia výbavě
Všechno co děláme zmrvíte Vy!
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.


21.11.2018 06:34
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05.11.2010 17:55
Příspěvky: 3740
Bydliště: Brno a okoli
Odeslat Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Sagic napsal:
S tou vodou, tepla kapalina ma vetsi objem proto ji mas vice. Ja na 1.6 bojuju s tim ze mi vzdy doleji do max a po 2 mesicich mam na minimu, jak pises o 2cm niz ale tam to pak drzi :nixw:
Jen o cca 4 %. Při rozdílu 75 st C

_________________
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost viewtopic.php?f=256&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw


21.11.2018 06:55
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30.05.2018 12:00
Příspěvky: 187
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
phofy napsal:

Z TSI je člověk vyřízenej :dih: blbě z převodovaný, chod motoru mi připomíná naftu a je míň kultivovaný, ale zase za studena to nemá tak hrozný zvuk (žádný cvakání, klepání), jenom je o hodně hrubší, než když je zahřátý.


Zajímavý téma.
Já to mam teda na 1.5 EB odpozorovaný naopak, cvakání klepání je slyšet na volnoběh, když je motor zahřátej a má tím pádem už pak hodně nízký otáčky. Prej je to normální a někdo někde mi vysvětloval co to dělá, prostě vlastnost, ne vada.

Známej má 1.0 EB a jak píše autor vlákna, tak při akceleraci jsem tam žádný pazvuky nepozoroval, ale zcela za studena jsem s nim nejel, tak nevím na co se mám zaměřit. A musim říct, jak ty auta občas slyšim vedle sebe, tak neni EB jako EB, ty motory zní úplně jinak.

V jakých rychlostech se to projevuje? Je to jen při rozjezdu prvních pár metrů nebo prostě než se motor zahřeje? Se pokusim některej den jeho auto s 1.0 EB na tuhle věc otestovat :)

_________________
Je: FoFo III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 2017)
Taky je: FoFo II 1.6, 74kW (r.v. 2009)
Byla: Fiesta 1.3 (r.v. 2003), vybava holobyt, Colorado Red
Byla: Fiesta XR2i 1.6 (r.v. kdo si to má pamatovat, asi 90)


21.11.2018 09:05
Profil
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23.07.2011 10:32
Příspěvky: 7699
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Dela to prvni 2km a idealne kdyz auto treba tyden stoji

_________________
Je: Ford Focus III FL 1.0 EB r.v.2016
Byl: Ford Focus II 1.8 TDCI Kombi r.v. 2006
Facebook: Ford Club Liberec
Web: Ford Club Liberec


21.11.2018 09:31
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2012 10:59
Příspěvky: 962
Bydliště: Náchodsko
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
vita_k napsal:
Sagic napsal:
S tou vodou, tepla kapalina ma vetsi objem proto ji mas vice. Ja na 1.6 bojuju s tim ze mi vzdy doleji do max a po 2 mesicich mam na minimu, jak pises o 2cm niz ale tam to pak drzi :nixw:
Jen o cca 4 %. Při rozdílu 75 st C


Ale pokud dobre pocitam tak 4% ze 5,5l jsou 2 dcl ktere mi dolivaji. ALE koukam do navodu a tam se pise ze 1.0 ecoboost ma objem pouze 1,3l :shocked:

_________________
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=246&t=46977
Obrázek

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF


21.11.2018 14:33
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23.07.2011 10:32
Příspěvky: 7699
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Je to totiž v galonech, ale co jsem našel, tak je tam cca 6l

_________________
Je: Ford Focus III FL 1.0 EB r.v.2016
Byl: Ford Focus II 1.8 TDCI Kombi r.v. 2006
Facebook: Ford Club Liberec
Web: Ford Club Liberec


21.11.2018 18:14
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2012 10:59
Příspěvky: 962
Bydliště: Náchodsko
Odeslat Re: Focus EB 1.0 92 kW cvakání studený motor při akceleraci
Vychazel jsem z tohoto:
http://www.fordservicecontent.com/Ford_ ... 201501.pdf

strana 255. Je to v litrech, vsechny motory maji 5-6l ale 1.0 eco ma 1.3l uvedeno. Tak nevim jestli je to chyba.

_________________
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=246&t=46977
Obrázek

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF


21.11.2018 18:55
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.