Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů FF III po FL
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů FF III po FL
Chci se zeptat majitelů Focusů III po FL, jestli máte stejný "problém" s ručičkama přístrojů a prskání do repráků . Při odemknutí auta a otevření dveří mi po nějaké době začnou kmitat ručičky přístrojů a ozývá se takové prskání do repráků (např. 1x za 45s ) , Vše se děje BEZ nastartování motoru a zapnutí zapalování .
První vyjádření z reklamace ze servisu je , že je to prý vlastnost
zde je video https://www.youtube.com/watch?v=2z_OBBojKnQ
První vyjádření z reklamace ze servisu je , že je to prý vlastnost
zde je video https://www.youtube.com/watch?v=2z_OBBojKnQ
Naposledy upravil(a) Wolf78 dne 18.10.2018 14:26, celkem upraveno 2 x.
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
bez SYNC a se SYNC1 to nedela
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 925
- Registrován: 05.09.2009 17:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
Ano, naprosto stejně se mi to chová taky
Je: Ford Focus combi III Titanium 2018 1.5 16V 110kw, Caribou, po FL
Bylo: Ford Focus combi II Style 2008 1.6 16V 74kw, Vision Blue, po FL
Bylo: Ford Focus combi II Style 2008 1.6 16V 74kw, Vision Blue, po FL
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 655
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
Potvrzuji, mam to same
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
-
- Junior
- Příspěvky: 499
- Registrován: 19.03.2009 16:05
- Bydliště: středočeský kraj
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
stejné auto si žije svým vlastním životem
Ford Focus 1.8 ghia 16V r.v.99 ... hatch
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
Těch ručiček jsem si taky všiml. Jestli teda nevadí, že nemám rv 2018.
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
Jasně , že nevadí Samo že se můžou hlásit i jiné ročníky výroby
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
Rucicky mi zvlastne poskakuji uz od koupe i na mem FF3 predFL 2011...
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
Asi to bude nejspíše opravdu VLASTNOST Focuse
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
POZOR - prosba
Teď bych měl dotaz na ty co NEMAJÍ tyto problémy s ručičkami viz . předešlé příspěvky aby mi pokud chtějí ,poslali do SZ své VIN číslo pro potřebu Ford CZ pro další analýzu problému . Jedná se o Focusy vyrobeny v rozmezí 2017-2018 . Díky moc
Naposledy upravil(a) Wolf78 dne 18.10.2018 14:22, celkem upraveno 2 x.
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů
tipnul bych si, ze je to problem SYNC3
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Rocco.
- Pokročilý
- Příspěvky: 572
- Registrován: 05.08.2012 19:20
- Bydliště: Uhlířské Janovice
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů FF III po FL
Já si toho nikdy nevšiml....juknu na to,a pak dám vědět.
- Rocco.
- Pokročilý
- Příspěvky: 572
- Registrován: 05.08.2012 19:20
- Bydliště: Uhlířské Janovice
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů FF III po FL
Tak u mě to taky nedělá.
Ale mám Sync 1 - tedy základ.
Ale mám Sync 1 - tedy základ.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3699
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů FF III po FL
Hlásím, že muj FoFo se chová úplně stejně ... ještě dodávám, že jednou jsem nechal manželku v autě a odběhl jen něco vyřídit, auto vypnutý a klíč jsem měl asi s sebou a po návratu se mě ptala, proč mi v tom autě straší
že to dělá podivný zvuky a tak, tak jsem to pak taky pozoroval a zjišťoval, prej je to vlastnost ... osobně mě tohle teda netrápí ani trochu
EDIT: ještě dodám, že je to rv 2017, Sync 3 a dělá to podle mě od začátku a bral jsem to jako vlastnost, jestli nějakej self test či co, netušim
že to dělá podivný zvuky a tak, tak jsem to pak taky pozoroval a zjišťoval, prej je to vlastnost ... osobně mě tohle teda netrápí ani trochu
EDIT: ještě dodám, že je to rv 2017, Sync 3 a dělá to podle mě od začátku a bral jsem to jako vlastnost, jestli nějakej self test či co, netušim
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Kmitání ručiček a prskání do reproduktorů FF III po FL
No právě , nikoho to netrápí a td. Ford o tom neví , je potřeba na to poukazovat ,aby se Ford o to aktivně zajímal a řešil to Nevidím důvod proč přecházet i takové maličkosti
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti