zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Odpovědět
kurtak1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 26.09.2013 21:57
Bydliště: Východní Čechy

zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Příspěvek od kurtak1 » 27.09.2023 16:05

Ahoj, mám dotaz ohledně zaslepení egr ventilu u motoru 2.0 TDCi 103kw auto s dpf filtrem. Mám sice galaxy, ale motory jsou stejné, zajímá mě zda zde má někdo nějaké zkušenosti se zaslepením egr ventilu?

Já ho na zkoušku zaslepil, najeto cca.400km bez jakékoli chyby vše se zdá být ok, spotřeba menší o 0,5l, auto přestalo cukat v nízkých otáčkách vše se zdá být v pořádku, ale zdá se mi, že nějak nemá potřebu spustit regeneraci dpf, jelikož tím jak sem egr zaslepil mi nestoupá hodnota ,,sklon diferenciálního tlaku filtru,, Dříve mi auto regenerovalo co 300km a nyní najeto 600km a stále neregeneruje?!
Ford Galaxy 2,0 TDCI 103KW r.v. 2007 bohužel s DPF
Ford Fusion 1,6i 74kw r.v.2005 do práce dobrý
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW
předchozí auta nestojí za řeč - nebyly to Fordi 8)

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24884
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Příspěvek od ZaQik » 27.09.2023 20:12

regenerace se muze spustit i po delsi jizde nez 600km ... nezkousels EGR vycistit? a to vcetne rekalibrace dorazu?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

kurtak1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 26.09.2013 21:57
Bydliště: Východní Čechy

Re: zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Příspěvek od kurtak1 » 28.09.2023 07:20

Ahoj, jasně egr jsem předtím vyčistil i resetoval do základních hodnot, ale stále to pocukavalo! Koupil jsem nový,, pierburg,, ale cukani se ještě zhoršilo! Takže sem zkusil zaslepim a je po cukani, nižší spotřeba, sani se nebude zasirat bordelem.... Ale dřív regenerace pravidelně po 300km dnes najeto 600km a stále nemá potřebu se spustit....
Ford Galaxy 2,0 TDCI 103KW r.v. 2007 bohužel s DPF
Ford Fusion 1,6i 74kw r.v.2005 do práce dobrý
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW
předchozí auta nestojí za řeč - nebyly to Fordi 8)

Garfield
Příspěvky: 1
Registrován: 29.10.2025 13:20

Re: zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Příspěvek od Garfield » 29.10.2025 13:25

Zdravím
Jak vám funguje to zaslepení EGR, chci to udělat preventivně, jako u všech aut co sem mel. Nechci v autě kurvítko.

ferinko2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26.08.2025 20:36

Re: zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Příspěvek od ferinko2 » 29.10.2025 21:02

Ja som mal zaslepený na motore UFWA (103 kW).....interval regenercí DPF sa predĺžil .....vyššia teplota spalín.....ale po vystúpení z auta bolo cítiť rozpálený výfuk aj po krátkej jazde.
Mal som obavy o katalyzátor tak som záslepku zrušil.
Predtým som mal na 100 kW motore RHR (peugeot) zaslepený a všetko v pohode.
Akurát na diag bolo množstvo vzduchu nasávané väčšie ako požadované.
Motor celkovo živší.
Keby mi niekto fundovaný poradil , prečo sa výfuk na UFWA (EGR vpredu pod saním) intenzívnejšie prehrieva,bolo by mi potešením.

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk4 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti