Právě je 19.04.2018 12:58



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 400 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další
 Vyčtené chyby z diagnostiky 
Autor Zpráva
Zkušený
Zkušený
Uživatelský avatar

Registrován: 23.06.2008 17:23
Příspěvky: 1966
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Odeslat Seznam DTC kódů Ford
Soupis forďáckejch kódů DTC v přiloženém souboru.

Třeba se někomu občas hodí :wink: (doufám,že už to tu snad není :oops: )


Přílohy:
Poznámka: Ford DTC codes
ford-dtc.rar [1.01 MB]
8859 krát

_________________
Obrázek Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota cf, galerie zde .
Obrázek Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust
04.10.2009 17:15
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27.08.2009 16:50
Příspěvky: 61
Bydliště: Revúca
Odeslat Vyčtené chyby z diagnostiky
chcem sa opýtať či nahodou niekto neve...bol som dnes na tom pc a ukazalo tam takuto chybu :
B2141- identifikacia modulu rizeni motoru nebyla rozeznána systemem modulu pasívneho zabeznepecni...

nevieš nahodou o čo ide? diky

_________________
FORD FOCUS, 2.0 TDci, r.v. 1999, motor, podvozok, budiky...z ford mondeo 2003, čierna metalíza, kolesá 18tky vpredu 225/40, vzadu 255/35, 96kw/131ps / nachipovane na 179 ps


28.11.2009 15:09
Profil E-mail

Registrován: 21.06.2009 20:12
Příspěvky: 1
Odeslat Chybový kod P1129
Nevie niekto kde môže byť chyba?Auto ide normálne.Presny vypis chyby je:

P1129 - Downstream Oxygen Sensors Swapped from Bank to Bank (HO2S-12-22)
The HEGO monitor checks and determines if the HO2S signal response for a fuel shift corresponds to the correct engine bank. The test fails when a response from the HO2S(s) being tested is not indicated. Crossed HO2S harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the 104-pin harness connectors (downstream).


Přílohy:
p1129.jpg
p1129.jpg [ 63.46 KB | Zobrazeno 3628 krát ]
17.01.2010 21:14
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 25.12.2009 15:52
Příspěvky: 246
Odeslat chybová hlášení
Máte někdo možnost získat co znamená chybové hlášení na diagnostice mě to začíná písmenem U ale je to střední zavada nic zvlaštního někde chyba v komunikaci a jedná se o chyby U 1900 v elektrickem obvodu,a pak U 2516 to je u obouch zadních dveří,dá se někde sehnat co ty čísla znamenaj?


18.01.2010 17:50
Profil E-mail

Registrován: 21.04.2010 17:33
Příspěvky: 1
Bydliště: KV , ČB
Odeslat Re: Seznam DTC kódů Ford
jde nějak vyblikat chybove kody bez te vecicky diagnosticke ? nefunguje mi abs a koukam do seznamu kodu , ze by melo ukazat presne co nefunguje ... predem dik za odpoved


19.06.2010 19:09
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.02.2010 22:59
Příspěvky: 6102
Bydliště: Soporna, SK
Odeslat Re: Seznam DTC kódů Ford
Vo vyssie uvedenom PDF nie su vsetky kody, nasiel som iny zoznam, zda sa kompletnejsi. Je v prilohe.


Přílohy:
ford-dtc.pdf [365.36 KB]
5422 krát

_________________
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
06.07.2010 12:29
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 08.10.2011 18:55
Příspěvky: 6
Odeslat Diagnostika-chyby
Dobrý den,chci se zeptat,mám ford focus 1.6 benzín 74kW r.v.2001 a rozsvítila se mi kontrolka motoru,hlásilo mi to chybnou lambda sondu,kterou jsem vyměnil,ale kontrolka se rozsvítila opět,tak jsme to znovu napíchli a ukázalo nám to chyby P1000 a P0136.pokud máte s tím nějaké zkušenosti,tak mi prosím poraďte,díky moc


28.10.2011 14:44
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 15.09.2011 12:49
Příspěvky: 923
Odeslat Re: Diagnostika-chyby
P1000:
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/
P0136: P0136 = Oxygen Sensor Circuit (bank 1, sensor 2)
http://forums.focaljet.com/team-tech/387918-p0136-code.html
To našel google, má pravdu? :nixw:

https://www.google.com/url?q=http://www ... pSRT06mJXQ

_________________
Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
viewtopic.php?f=5&t=28745&st=0&sk=t&sd=a
Obrázek


28.10.2011 14:49
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 29.03.2010 17:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Střítež nad Bečvou
Odeslat P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Zdravím,
v poslední době jsem řešil problémy s naftou, respektive s filtrem.
Auto bylo jak u mého dvorního servicemana, tak i ve značkovém servisu.
Na výpisu závad se vždy objevila závada:
P0234 - Podmínky přeplňování turbodmychadlem - během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Nikdo ze servisáků to neřešil, ani mi o tom nic neříkal.
Když jsem cca 2 roky zpět měl prvně auto na servisu s prasklou hadicí za IC, tak mi servisák říkal, že "rozpohybovával" nějaký ovládací ventil turba.
Má to souvislost s danou závadou? Jak vážná je to závada?
Díky za případné info

_________________
LOSGROŠ - FoFo II kombi 1.8 92kW 2007
Obrázek
ŠEMÍK - FoFo II kombi 1.6TDCI 66kW 2006
Obrázek


22.02.2012 06:38
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.02.2010 22:59
Příspěvky: 6102
Bydliště: Soporna, SK
Odeslat Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
66 kW motor ma turbo s pevnou geometriou a obtokovym ventilom. Prave ten ventil je stale zavrety a sposobuje pretlakovanie motora. Pricin moze byt viacero - vada podtlakoveho otvarania, mechanicke zadretie atd. atd. Musi to pozriet mechanik, toto by nemal byt drahy problem.

_________________
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


22.02.2012 06:41
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 29.03.2010 17:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Střítež nad Bečvou
Odeslat Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Mechanik mi tenkrát říkal, že bylo něco zatuhlého a že to musel rozhýbat.
Je možné, že mluvil o nějaké tyčce, nebo něčem podobném?

Jinak díky za info.

_________________
LOSGROŠ - FoFo II kombi 1.8 92kW 2007
Obrázek
ŠEMÍK - FoFo II kombi 1.6TDCI 66kW 2006
Obrázek


22.02.2012 06:58
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.02.2010 22:59
Příspěvky: 6102
Bydliště: Soporna, SK
Odeslat Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Ano, je to mozne.
Ze ty ale jazdis na spotrebu a nedavas motorku kvapky ? Vtedy to zatuhne. Aspon raz za 200 km tomu poriadne sliapni na krk a toc ho co da, nebudes mat taketo problemy. V opacnom pripade sadze a karbon zanesu wastegate a skonci to touto poruchou. Keby mechanik vybral to turbo a rozobral ho, rucim za to, ze z neho vyklepe pol kila bordelu. Keby si mal 80kW verziu motora s variabilnym turbom, mas zadelano na docela drahu opravu.

_________________
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


22.02.2012 08:08
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 12.03.2011 21:18
Příspěvky: 8462
Bydliště: v Hradci Královým
Odeslat Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Jj u koncernu klasický problém u 81kW motorů s variabilem. Zahuhlý lopatky z důvodu nánosu bordelu.
U pevných lopatek zase N75. U obojích zároveň vyrezlý aktuátor.
Obojí se nechá opravit, jen nevím jestli u PSA motorů turba někdo rozebírá a čistí :nixw:

_________________
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek


22.02.2012 08:19
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: 29.03.2010 17:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Střítež nad Bečvou
Odeslat Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
V12: Ono, do práce to mám do 10km, takže moc není kdy a kde to protáhnout a tady u nás "v zapadákově" není moc místa na nějaké blbnutí.

lucky.jack: Co to je N75?

Jak z problému ven? Podotýkám, že s autem krom problému s filtrem a čidlem tlaku paliva nejsou problémy.

_________________
LOSGROŠ - FoFo II kombi 1.8 92kW 2007
Obrázek
ŠEMÍK - FoFo II kombi 1.6TDCI 66kW 2006
Obrázek


22.02.2012 21:51
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.02.2010 22:59
Příspěvky: 6102
Bydliště: Soporna, SK
Odeslat Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
10 km do prace bez dialnice je na diesel vrazedne cestovanie. Necuduj sa, ze sa serie. A bude este viac. Ked to nepojde inak, skus raz za 100km nezaradit patku a ist to na stvorke v co najvyssich otackach. Diesel fakt potrebuje z casu na cas precistit komin.
Ja to mam do roboty tiez 10 - 11 km, ale po dialnici, takze nejaku tu rychlostnu skusku si mozem dovolit.

_________________
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


22.02.2012 22:07
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 400 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.