Dobrý den, už delší dobu jsem pozoroval horší startování. Řešil jsem baterku, dobil na nabíječce. Prvních pár startů OK, ale pak to přišlo zase. Vyměnil jsem baterku za novou. Je tam cca 14 dní a problém stále pokračuje. Ani delší cesta moc nepomůže k nabití baterky.
Dnes jsem s tím byl v servise a verdikt není dobrý. Je to prý na výměnu alternátoru, kvůli špatně fungujícím diodám- napětí na výstupu kmitá od 12.6 do 13.6V, na volnoběh při plné zátěži je to nejvíce vidět, to mě začnou i blikat displeje v autě. Zvednuté otáčky lehce zmírní kmitání, ale víc jak 13.6V jsme nenaměřili. Repase se v tomto případě moc nevyplatí, navíc s problematickou zárukou. Takže nový altik.
Chtěl jsem se proto zeptat jaká značka je tak nejvhodnější v poměru cena / kvalia. Borci v servisu říkali, že samotný nový alternátor cca 4 až 5 tisíc plus práce. A možná i řemen, dle stavu. Je to 150A alternátor. Nicméně mám natočeno přes 310 tis. Km...
Díky za radu.
Alternátor
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Alternátor
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 737
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Alternátor
Mam altik po repasi a dava mi taky 13,6V
Baterkou to není.
Prej je to tak v pořádku
Ze do toho nejak keca ta chytra regulace nabijeni, či co
..
Baterkou to není.
Prej je to tak v pořádku
Ze do toho nejak keca ta chytra regulace nabijeni, či co
..

FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Alternátor
U mě do toho nic nekeca. Já BMS ještě nemám.
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24607
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Alternátor
alternator pred zavedenim BMS muze davat od 13V do 15,5V - je to rizeno od PCM ... ale rozhodne by to nemelo vyrazne kmitat (kolisat) ... zmeny o 0,2V jsou v poradku, vetsi pak znamenaji problem v elektronice alternatoru
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host