Zdravím, auto (smax 2013 2.0 103kw) začalo ukazovat poruchu motoru, kody P0093 a P0094, nekdy ten jindy druhý nekdy oba dva (zjistěn malý nebo velký únik paliva). Auto jede normálně.
(Mám dodělaný ukazovatel, když probíhá regenerace, regenerace byla po 100km, potom porucha motoru a vyměněn vaporozirer - provedena statická regenerace. Po výměně vše ok, regenerace po 350km, následně to spadlo na 150km a potom po 90km. Pak nastala opět porucha motoru a kody viz výše)
Nyní už auto regenerace neukazuje, jako by je nedělalo, když měla nastat, tak skočila porucha motoru.
Z vašich zkušeností, co by mohlo být špatně? Asi jsou na řadě vstřiky, ale cena opravy je vysoká.
chyby P0093 a P0094
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24759
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: chyby P0093 a P0094
nemenils nekdy v posledni dobe palivovy filtr? nemas tam nejake netesnosti? pokud ne, tak asi budou problemove vstriky 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.12.2024 19:37
Re: chyby P0093 a P0094
palivový filtr jsem menil ted po tom co zacaly tyto zavady. V nejlepsim stavu nebyl. Ale ani s novym se nic nezmenilo. Ze by nekde kapala strikala nafta to ne, ani nepada, takze asi netestnost v systemu lze vyloucit.
Zkusil jsem forscanem zaznamenavat hodnoty a jet, a zaznamenat si, kdy nastala chyba. Já to zanalyzovat neumim, ale AI mi rekla, ze v dobe kdy se stala zavada, byl pozadavek na tlak paliva, ale ve skutecnosti byl mensi.
jednou se objevila i zavada P0002 (Řídicí obvod regulátoru množství paliva – rozsah/výkon mimo specifikaci) -ale jen jednou jinak jen ty dvě.
Někdy se při tom rozsvítila i kontrolka smyku, (tam byla chyba obdržena neplatna data), ale ted naposled se tyto zavady neukazyly, jen ty dve 093 a 094
Zkusil jsem forscanem zaznamenavat hodnoty a jet, a zaznamenat si, kdy nastala chyba. Já to zanalyzovat neumim, ale AI mi rekla, ze v dobe kdy se stala zavada, byl pozadavek na tlak paliva, ale ve skutecnosti byl mensi.
jednou se objevila i zavada P0002 (Řídicí obvod regulátoru množství paliva – rozsah/výkon mimo specifikaci) -ale jen jednou jinak jen ty dvě.
Někdy se při tom rozsvítila i kontrolka smyku, (tam byla chyba obdržena neplatna data), ale ted naposled se tyto zavady neukazyly, jen ty dve 093 a 094
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24759
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: chyby P0093 a P0094
nema prihrivac paliva vypaleny konektor? ze by kolem nej sel vzduch?
pak jeste muze byt spatne vyskotlake cerpadlo
pak jeste muze byt spatne vyskotlake cerpadlo

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.12.2024 19:37
Re: chyby P0093 a P0094
konektor je v cajku, tam chyba nebude, no tak to smeruje k cerpadlu nebo ke vstrikum, ci kombinaci obojího 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti