no u Muska sice jeden neví, ale byla by to pěkná rána zelenejm komančům
Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6896
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autozive.cz/elon-musk-tesla-benzin
no u Muska sice jeden neví, ale byla by to pěkná rána zelenejm komančům
no u Muska sice jeden neví, ale byla by to pěkná rána zelenejm komančům
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24921
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.novinky.cz/clanek/auto-nemc ... u-40547027
v Nemecku nekomu konecne doslo, proc byl takovy zajem o dotace na hybridy - firmy usetrily na porizovacich nakladech vozoveho parku ... jeste je mohlo napadnout omezit objem jednoho tankovani benzinu/nafty u stojanu
v Nemecku nekomu konecne doslo, proc byl takovy zajem o dotace na hybridy - firmy usetrily na porizovacich nakladech vozoveho parku ... jeste je mohlo napadnout omezit objem jednoho tankovani benzinu/nafty u stojanu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13531
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak je to správně. Na lůzu musí být přísnost. Když něco nechtějí dobrovolně, musí se jim to nařídit. 
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 437
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nacházíme se uprostřed absurdního experimentu, ve kterém se mnozí snaží popřít technickou a ekonomickou realitu i preference zákazníků a za pomoci nespočtu umělých mechanismů vnutit 100 procentům kupců něco, co by si přirozeně vybralo možná několik, možná několik desítek procent z nich. Je to stejně nesmyslné jako pokusy poručit větru a dešti a tak se to jednoduše nemůže povést. Seberte elektromobilům jejich umělou podporu a celý experiment je u konce během pár dnů.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jasne. Lebo nejaky tonda z krcmy to opat cele prekukol.
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 437
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak atˇ to prokoukne i stano z krčmy:
V USA skončila v září federální dotace na nákup elektromobilů.
To neznamená, že skončily i státní dotace a všechny možné nepřímé dotace výrobců.
Skončily jen tyhle přímé dotace federální.
A tedˇ výsledky prodejů elektromobilů v USA v měsíci říjnu (ve srovnání se zářijovými prodeji:
Ford: - 60%
Subaru: - 98%
Hyundai/Kia: - 50% / - 70%
No a tedˇ si zkus představit, že by skončily i nepřímé dotace elektromobilů.
Netrvalo by to dlouho a experiment by skončil.
V USA skončila v září federální dotace na nákup elektromobilů.
To neznamená, že skončily i státní dotace a všechny možné nepřímé dotace výrobců.
Skončily jen tyhle přímé dotace federální.
A tedˇ výsledky prodejů elektromobilů v USA v měsíci říjnu (ve srovnání se zářijovými prodeji:
Ford: - 60%
Subaru: - 98%
Hyundai/Kia: - 50% / - 70%
No a tedˇ si zkus představit, že by skončily i nepřímé dotace elektromobilů.
Netrvalo by to dlouho a experiment by skončil.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pokles predaja na americkom trhu je vsepokryvajuci argument 
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13531
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ber to jako názornou ukázku, ne jako argument.
Příklad, rozumíš?
Příklad, rozumíš?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 437
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pokud něco proběhne na 2. největším trhu z hlediska prodeje automobilů, je to jistě významnější, než kdyby to proběhlo třeba v okolí Margecan.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Dokazes pochopit taku dost podstatnu vec, ze prave moment zrusenia dotacii sposobil vyrazny presun nakupov pred ten termin a z toho vyplyvajucu stagnaciu nakupov po? Evidentne nie, inak by si sa s takou blbostou neohanal.
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13531
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jako, že všichni honem nakoupili před zrušením dotací ( prodej raketově stoupl) a teď se půl roku neprodá nic, než se to vrátí zpět na původní výši?
Tomu opravdu věříš?
Tomu opravdu věříš?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 437
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To by mi potíže nedělalo - pochopit to - kdyby to byla pravda a celá pravda.stano. píše: 13.11.2025 09:06 Dokazes pochopit taku dost podstatnu vec, ze prave moment zrusenia dotacii sposobil vyrazny presun nakupov pred ten termin a z toho vyplyvajucu stagnaciu nakupov po? Evidentne nie, inak by si sa s takou blbostou neohanal.
Podívejme se na to tedy u Forda meziročně: říjen 25 / říjen 24 (atˇ nám to neovlivnˇuje září 25)
A pokles tu je - krásných -25% prodejů elektromobilů.
Dokážeš pochopit, že to není úspěch?
A že k tomu stačilo jen odstranit jednu jedinou položku z celé řady zvýhodnění elektromobilů.
Ale Ford je současně jediný výrobce automobilů, u kterého můžeš zjistit, jak vypadá ekonomika výroby elektromobilů,
protože ji má oddělenou do divize Model e.
Jsou tu náklady na vývoj elektromobilů, na jejich výrobu, distribuci a proti tomu výnosy z jejich prodeje.
Mám sice jen lonˇská čísla I. až III. Q 2024, ale letošek neslibuje nic lepšího:
Ztráta divize Model e činila 86 mld. korun, když prodej elektromobilů činil 68 tisíc aut.
Jinak řečeno - na každém prodaném elektromobilu prodělal Ford 1,26 milionu korun.
Naštěstí má Ford svoji divizi spalovacích aut, která na tenhle elektrický kšeft vydělává.
Není už čas tuhle elektrickou absurditu odpískat?
A nejen v USA, ale na celém světě.
Ford chválím - ne za to co dělá a že na tom prodělává, ale za transparentnost.
Třeba Sˇkoda říká, že Elroq prodává se ztrátou, ale nikdo nedokáže spočítat s jak velkou.
I kdyby chtěl.
Protože vývojové náklady na Elroq se spláchnou do celkových vývojových nákladů a podobně je to s některými dalšími náklady.
A ostatní výrobci to mají stejné.
Jediná výjimka je Ford.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A zrazu z -60% mame -25%. Mohli by sme si to rozobrat aj dalej, ale s hlupakmi a demagogmi nebudem stracat cas.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 6 hostů

