Výsledek kontroly na STK
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13079
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Výsledek kontroly na STK
Tak, tak, přesně tohle mi bokem řekl technik na stk předloni. " Víte máte vše v pořádku, ale máte to r.v. 2000 a u tak starého auta bych tam aspoň něco měl napsat, ať to nevypadá, že jsem to odflákl."
Takže obligátní netěsnost motoru, lehká koroze a těsnost výfukové soustavy.
Takže obligátní netěsnost motoru, lehká koroze a těsnost výfukové soustavy.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- thc144
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 21.03.2014 19:58
- Bydliště: Praha
Re: Výsledek kontroly na STK
me tam flakli :
1.1.11.3.1 Mírná povrchová koroze brzdového potrubí.Mírná povrchová koroze/oxidace brzdového
potrubí. A
1.1.6.2.1 Opotřebení v převodu ovladače parkovací brzdy nebo
západkového mechanismu, které však nemá vliv na spolehlivost
nebo funkci ovládání parkovací brzdy. A
5.3.2.2.1 Tlumič pérování je poškozený nebo netěsný, avšak tato závada
nemá vliv na provozní vlastnosti vozidla. A (tlumice nemaji vliv na provoz vozidla??? )
5.3.3.2.1 Některá část systému zavěšení kol (ramena) je zkorodovaná, ale
tato závada nemá vliv na spolehlivost systému.
No jedine co me opravdu trapi a vrtaj hlavou jsou ty tlumice mam je nechat otestovat dokud jsou v zaruce? nebo je staci prohlidnout jestli netecou? (jeste sem blbec koupil ty drazsi monroe)
1.1.11.3.1 Mírná povrchová koroze brzdového potrubí.Mírná povrchová koroze/oxidace brzdového
potrubí. A
1.1.6.2.1 Opotřebení v převodu ovladače parkovací brzdy nebo
západkového mechanismu, které však nemá vliv na spolehlivost
nebo funkci ovládání parkovací brzdy. A
5.3.2.2.1 Tlumič pérování je poškozený nebo netěsný, avšak tato závada
nemá vliv na provozní vlastnosti vozidla. A (tlumice nemaji vliv na provoz vozidla??? )
5.3.3.2.1 Některá část systému zavěšení kol (ramena) je zkorodovaná, ale
tato závada nemá vliv na spolehlivost systému.
No jedine co me opravdu trapi a vrtaj hlavou jsou ty tlumice mam je nechat otestovat dokud jsou v zaruce? nebo je staci prohlidnout jestli netecou? (jeste sem blbec koupil ty drazsi monroe)
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13079
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Výsledek kontroly na STK
Nevím kolik taková sranda stojí, ale pro klid duše si ten test tlumičů klidně nech udělat.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9409
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- thc144
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 21.03.2014 19:58
- Bydliště: Praha
Re: Výsledek kontroly na STK
No pro klid duse tech 200kc obetuje blbi bude kdyz reknou ze sou tlumice v poradku to zas nebudu vedet kde to posraly
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9409
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výsledek kontroly na STK
Jak to teď vůbec chodí na STK a ME?
- thc144
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 21.03.2014 19:58
- Bydliště: Praha
Re: Výsledek kontroly na STK
No vlastne ani nevim vim ze rikal ze ted se musi fotit pac sem chtel k technicky zapsat i moje letni elektrony (jedno kolo sem vzal do kufru) rekl ze to nejde kdyz mam plechace ze by to podle fotek neproslo.dal jsem 1600kc doklady a klicky a o vic se nestaral
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9409
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výsledek kontroly na STK
Takze, uz zadny opicarny na emisich s tema kodama?
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Výsledek kontroly na STK
jsou pořád, když jsem tam čekal tak se tam zrovna někdo oháněl papírem co mu vytiskli někde v servisu ohledně těch emisí. jinak je STK stejná jako dřív, jen delší o to focení.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 716
- Registrován: 24.12.2012 08:01
- Bydliště: Greater Bratislava
Re: Výsledek kontroly na STK
Bol som asi pred mesiacom, teplota vonku minus 5 stupnov. Kym ma za 20 minut vzali, motor vychladol, ale na emisnu kontrolu musi mat aspon 80 stupnov. Technik to turoval az do 4500 otacok (az ma srdco velmo bolelo), z vyfuku isli cierne oblaky, krutil hlavou a opakoval "toto som si myslel" a este "pozrite, povolena hodnota je 1,8" - pricom rucicka behala az okolo 2.
Motor sa ohrieval velmi pomaly, rucicka na palubovke uz ukazovala prevadzkovu teplotu, ale jeho display len 60 stupnov - vraj olej. (Tak tomu nerozumiem - ved voda sa ohreje az dodatocne od motora, tak nemoze byt teplejsia nez ten motor...)
Po 20 minutach zuriveho slapania na plynovy pedal technik dosiahol 80 stupnov, z vyfuku sa sice dymilo, ale uz to neboli tie huste cierne oblaky. Bud stacilo zohriat motor, alebo dokonale prefukol usadeniny v tlmici. Hlavne ze rucicka na testeri ukazala hodnotu v limite a presiel som.
Motor sa ohrieval velmi pomaly, rucicka na palubovke uz ukazovala prevadzkovu teplotu, ale jeho display len 60 stupnov - vraj olej. (Tak tomu nerozumiem - ved voda sa ohreje az dodatocne od motora, tak nemoze byt teplejsia nez ten motor...)
Po 20 minutach zuriveho slapania na plynovy pedal technik dosiahol 80 stupnov, z vyfuku sa sice dymilo, ale uz to neboli tie huste cierne oblaky. Bud stacilo zohriat motor, alebo dokonale prefukol usadeniny v tlmici. Hlavne ze rucicka na testeri ukazala hodnotu v limite a presiel som.
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti