Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Resit spotrebu u aut ? Si tady honite pindoury kdo ji ma mensi ? Nejvic pokrivena tema, spotreba, hodne individualni. Nekdo si chce uzit jizdu a nekdo kouka na penezenku a tankovani, proto ten rozdil
U FFII 1,6 74kW jsem mel 7,4L, resp tak ukazoval palubak ale realita 6,4 - 7,8L.
Ted u z FFIII 1.5 110kW dlouhodobe 6,3L a to mu nakladam takze palubaku neverim a je mi to jedno. Chces si uzit auto a jizdu, nebo psat elaboraty jak z minima vytezis maximum ?
Kolik mesicne usetris na nadrzi, hmmm ? Kdyz je u Globusu o 0.50Kčs levnejsi benzin, pojedes tam ? Jses v plusu 25Kcs...je to dobry argument abys tady psal hovna ?
U FFII 1,6 74kW jsem mel 7,4L, resp tak ukazoval palubak ale realita 6,4 - 7,8L.
Ted u z FFIII 1.5 110kW dlouhodobe 6,3L a to mu nakladam takze palubaku neverim a je mi to jedno. Chces si uzit auto a jizdu, nebo psat elaboraty jak z minima vytezis maximum ?
Kolik mesicne usetris na nadrzi, hmmm ? Kdyz je u Globusu o 0.50Kčs levnejsi benzin, pojedes tam ? Jses v plusu 25Kcs...je to dobry argument abys tady psal hovna ?
FFIII kombi 1.5 110kW
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nadáváš, že tu řešíme kraviny, zajímá tě velikost našich pinďourů a proč tu tedy operuješ s vlastní spotřebou? Neboj, už jsem psát nebudu, protože tohle téma stejně nemá řešení.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jestli nemáš nic k tematu, tak jdi mlit hovna nekam jinam. Kdybych resil spotrebu, nekupuju si dvoulitr. A pindour je rodu muzskyho, jestli ty nebudes trandak...maverick píše:Resit spotrebu u aut ? Si tady honite pindoury kdo ji ma mensi ? Nejvic pokrivena tema, spotreba, hodne individualni. Nekdo si chce uzit jizdu a nekdo kouka na penezenku a tankovani, proto ten rozdil
U FFII 1,6 74kW jsem mel 7,4L, resp tak ukazoval palubak ale realita 6,4 - 7,8L.
Ted u z FFIII 1.5 110kW dlouhodobe 6,3L a to mu nakladam takze palubaku neverim a je mi to jedno. Chces si uzit auto a jizdu, nebo psat elaboraty jak z minima vytezis maximum ?
Kolik mesicne usetris na nadrzi, hmmm ? Kdyz je u Globusu o 0.50Kčs levnejsi benzin, pojedes tam ? Jses v plusu 25Kcs...je to dobry argument abys tady psal hovna ?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
Myslel spotrebu, tam je ženská..
S 1.6 eb se jezdí dobře. Ale 2.0 atm je taky urco fajn. Kamarád ji má s maxovi, ale rikal, ze by chtěl 6 ku. Jinak je moc spokojen. Njn je to asi dost o strategii marketingu než o rozumu.
Vezl jsem se teď 1.0 eb a jezdí skvěle,5 let v záruce, nebo kolik, a pak...? Nikdo neví
S 1.6 eb se jezdí dobře. Ale 2.0 atm je taky urco fajn. Kamarád ji má s maxovi, ale rikal, ze by chtěl 6 ku. Jinak je moc spokojen. Njn je to asi dost o strategii marketingu než o rozumu.
Vezl jsem se teď 1.0 eb a jezdí skvěle,5 let v záruce, nebo kolik, a pak...? Nikdo neví
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jo 6ka by byla fajn. V smaxu je bohuzel ta petka jeste kratsi nez v Mondeu. Jak uz jsem psal, kdybych nemel kratke trasy, klidně bych vzal 1.6eb. Takhle mam blbuvzdornější motor a uplny lenoch to neni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
myslis tranzistor ?Ma.rt píše:...jestli ty nebudes trandak...
Jemar: napsal jsem spotrebu, mimo jine, ale neresim ji...spis me prekvapuje, jak se dva uzivatele se stejnym motorem atd divi, ze maji rozdilne spotreby
btw, je to diskusni forum, nazor muzu napsat ale jak to tady delsi dobu pozoruji, vetsina nerespektuje nazor jinych a vtlouka jim ten svuj
FFIII kombi 1.5 110kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A nyní kdo? Ti co zastávají praktické poznatky, že malooběmové oturbované motory nesnížily požadované emise, nebo ti, kteří si je koupili a budou prosazovat jejich výhody.maverick píše: btw, je to diskusni forum, nazor muzu napsat ale jak to tady delsi dobu pozoruji, vetsina nerespektuje nazor jinych a vtlouka jim ten svuj
Naposledy upravil(a) ballu dne 16.10.2019 06:50, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6605
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Souhlas. Tak si priste nech hovna od cesty a respektuj nazor druhych.maverick píše:
btw, je to diskusni forum, nazor muzu napsat ale jak to tady delsi dobu pozoruji, vetsina nerespektuje nazor jinych a vtlouka jim ten svuj
Ja tu nikomu nenadavam, ze si vybral typ motoru, ktery bych sam neuprednostnil z objektivnich duvodu. Myslim, ze uzivatele i ruznych aut jsou na jedne lodi, protoze ta protistrana jsou urednici aautomobilky, kteri si s nami "vytiraji" vic a vic
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
a muzes mi napsat, kde ho nerespektuju, hmm ?Ma.rt píše:Souhlas. Tak si priste nech hovna od cesty a respektuj nazor druhych.
jen jsem psal, ze je zbytecne resit napr spotrebu, nikomu nikde nic nevnucuju tak nevim proc jses zbytecne ofenzivni
FFIII kombi 1.5 110kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Precti si jeste jednou, co jsi psal. Pokud tu nekdo chce resit spotrebu nebo cokoliv jineho a Tebe to nezajima, tak radsi mlc, nebo si aspon nech od cesty ty narazky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dobrá propaganda Jak chceš dohlídnout na speávné servisní postupy (olej), když v autorizovaném servise auto odevzdáš?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Je tak. K tomu tech 30tkm na jeden olej, ktereho tam byva treba jen 3l. Ono i dřív se s tim servisy nesra.y a daly tam nejakej univerzal 5w40 a3. Jenze to motoru nic neudelalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kdyby se každý vyjadřoval jen k tomu, s čím má osobní zkušenost, dost lidí by nemělo co napsat a hned by tu bylo přehledněji
A tím nemyslím hospodské kecy, někde jsem četl, jednou jsem v tom asi jel, nebo kamarád automechanika mi říkal.. Tohle je Atmosféra vs. downsizing motory, bohužel to připomíná Obhaj si svůj starý motor.
A tím nemyslím hospodské kecy, někde jsem četl, jednou jsem v tom asi jel, nebo kamarád automechanika mi říkal.. Tohle je Atmosféra vs. downsizing motory, bohužel to připomíná Obhaj si svůj starý motor.
Ford Focus ST 2014
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 16 hostů