Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
2.0 nikdy nebyla top motorizace. Z benzinu v mk3 nad ni byly 2.5, 3.0 a 3.0st, slabsi byly jen 1.8 ve 3 verzich. V mk4 byla slabsi jen 1.6, pak byl 2.0 a dal 2.3, 2.5T a ecoboosty.
Takze 2.0 byl takový sotva prumer. Coz je fajn narozdil treba od Passatu, kam cpali 1.6 snad odjakziva.
Takze 2.0 byl takový sotva prumer. Coz je fajn narozdil treba od Passatu, kam cpali 1.6 snad odjakziva.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
mluvím o Focusu, do Mondea se litr nedává
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3917
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
Ono je potřeba podradit i u toho TB, kdo to nedělá, riskuje lspi. To je malá blbuvzornost,bohuželMa.rt píše:Kozelos: je to tak, na vyber bohuzel nebude. A je to podle me spatne. Jinak pružne zrychleni je fajn, u atmosfery je treba ale podradit. Pro nekoho to muze byt opruz..
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A tím pádem nízká spotřeba u TB deklarovaná papírově v nízkých otáčkách jde do háje. Majitel je před rozhodnutím. Spotřeba a tím plnit emise, ale ohrožovat motor. A nebo motor točit , a to jsme jak u atmosféry, tak jaký spásný vývoj motoru pro emise. Tak že slepá ulička.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Aspon Ty se tu netvaris, ze nic nehrozi:)vita_k píše:Ono je potřeba podradit i u toho TB, kdo to nedělá, riskuje lspi. To je malá blbuvzornost,bohuželMa.rt píše:Kozelos: je to tak, na vyber bohuzel nebude. A je to podle me spatne. Jinak pružne zrychleni je fajn, u atmosfery je treba ale podradit. Pro nekoho to muze byt opruz..
V patek jsem jel z prace autem, Praha zacpana, poskakoval jsem po Jizni spojce, to se s atmoskou da na 1200 ot. 1-2-3 v pohode. Vyslednych 8,9 bylo milosrdnych
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 656
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Atmosféra vs. downsizing motory
Ja TB taky tocim a podrazuju, někde už jsem psal, že s tím jezdim v podstatě stejne jako s atmosferou. Ovšem spotrebu mam defacto stejnou, zato dynamika je nebe a dudy! Ale opet - prešel jsem z 1.6....
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Znat by to bylo i z 2.0, ale z 1.6 je to skok hodne velky. Ted mas na 3000ot. vykon, co ma 1.6 na maximu u 2.0 to bude nekde na 4000.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když jsou vymontovány vířivé klapky v sání u těho 2.0L atmosfér, nástup je již někde od 3800 ot. a ne 4500ot.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Již Tam kde moderní motory končí starý začínají.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A tam kde konci atmosfera, tam z turba litaj hrnce ven. Uz nekolikrat me turbo nemile prekvapilo, ze chciplo, kdy jsem ještě Nm potreboval. Atmosfera je v tomhle čitelnější. 1.8ka mi tocila 7000 a to se ji do otacek chtelo. Dvoulitr jde krasne do 6500.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ve 4500 je max.Nm, ale slusny narust Nm citim uz nekde lehce u 3000. Jinak použitelny je to od 1500, to i na čtyřku tahne, ale je mi to proti srsti.ballu píše:Když jsou vymontovány vířivé klapky v sání u těho 2.0L atmosfér, nástup je již někde od 3800 ot. a ne 4500ot.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jo i řízení se musí umět,to není pro každýho.Ma.rt píše:A tam kde konci atmosfera, tam z turba litaj hrnce ven. Uz nekolikrat me turbo nemile prekvapilo, ze chciplo, kdy jsem ještě Nm potreboval. Atmosfera je v tomhle čitelnější. 1.8ka mi tocila 7000 a to se ji do otacek chtelo. Dvoulitr jde krasne do 6500.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Presne tak. Taky nastesti kazdy netvrdi, ze atmosfera je lina
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mno ona se musí dostat do otáček ,aby se mi auto trochu rozjelo tak se musím přiblížit ke 3000rpm navíc ten obsah na hmotnost auta je taky poznat.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů