Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12894
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Samozrejme, mas pravdu
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Teď sem to chtěl akorát postnout 98 kW po čtvrt mega
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nejlepší komentář Vaculíka ze 120km/h na 200km/h zrychluje fakt jako nezrychloval atmosférický 2.0i
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Bodejt by ne...atmosfericky 2.0 od VW mel 85 kW, nahore byl priskrcenej jak nejaka betaverze na Euro 7
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V pondělním hustém provozu přes Svitavy jsem s 2,0 mondeem otočil Hradec. Při průměrné rychlosti 68km/hod si to vzalo 7,3L/100km. Ale byl znát rozdíl mezi motory. Ten můj starý, ten šlapal znatelně lépe, a to měl o 70 tis více. Tak nevím, v čem se udělal pokrok.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To bylo taky v MK3? Už jsem to tu někde psal, měli jsme doma dvě 1.8 MK3 a ty motory se taky chovaly oba jinak (obě Euro4), moje tahala pěkně od 1500 ot., i jeden člen tohoto fóra, co mi něco v autě bastlil, chválil, jak pěkně 1.8ka jede. Ale přičítám to částečně jinému chodu lanka plynu, ta druhá 1.8ka taky jela, ale muselo se víc šlapat na plyn
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Koupil jsem dobře koukám
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12894
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ved pockaj. S kazdou sadou gum budes kupovat aj novy motor.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak to urcite. Pokud ti to auto vyhovuje, tak je to super. Mne uz je skoro maly i to mondeo. Kdyz uz se nejezdi v teto dobe na dovcu a nenapraskam kufr, tak bych obcas potreboval 7 mist
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Na dovolenou zásadně sám Takže to bude O.K., kolo na střechu, do kufru se narvu s přehledem
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak sam bych klidne jel rovnou na tom kole a auto bych ani nepotreboval ale to uz jsem si uzil tak 30 let dozadu...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Před chvílí u Nové Paky v kopci uvízl kamion a zespodu ho do kopce všechny kromě rapida objeli.Toho jsme museli tlačit asi 100m tak pozor na to.On je docela lehkej na předek a tříválce asi všeobecně všechny.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Záleží co měl obuto.
A co bylo mezi volantem a sedačkou.
A co bylo mezi volantem a sedačkou.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů