Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12894
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 19.01.2021 09:47

Samozrejme, mas pravdu :perfect:

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od 321910336 » 27.01.2021 19:39

Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 27.01.2021 20:07

Teď sem to chtěl akorát postnout 98 kW po čtvrt mega :bebng:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 27.01.2021 20:30

Nejlepší komentář Vaculíka ze 120km/h na 200km/h zrychluje fakt jako nezrychloval atmosférický 2.0i :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 27.01.2021 21:19

Bodejt by ne...atmosfericky 2.0 od VW mel 85 kW, nahore byl priskrcenej jak nejaka betaverze na Euro 7 :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 28.01.2021 05:40

V pondělním hustém provozu přes Svitavy jsem s 2,0 mondeem otočil Hradec. Při průměrné rychlosti 68km/hod si to vzalo 7,3L/100km. Ale byl znát rozdíl mezi motory. Ten můj starý, ten šlapal znatelně lépe, a to měl o 70 tis více. Tak nevím, v čem se udělal pokrok.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 28.01.2021 14:36

To bylo taky v MK3? Už jsem to tu někde psal, měli jsme doma dvě 1.8 MK3 a ty motory se taky chovaly oba jinak (obě Euro4), moje tahala pěkně od 1500 ot., i jeden člen tohoto fóra, co mi něco v autě bastlil, chválil, jak pěkně 1.8ka jede. Ale přičítám to částečně jinému chodu lanka plynu, ta druhá 1.8ka taky jela, ale muselo se víc šlapat na plyn :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 28.01.2021 15:57

Koupil jsem dobře koukám :mrgreen:

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12894
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 28.01.2021 16:30

Ved pockaj. S kazdou sadou gum budes kupovat aj novy motor.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 28.01.2021 17:28

smoula píše: 28.01.2021 15:57 Koupil jsem dobře koukám :mrgreen:
Tak to urcite. Pokud ti to auto vyhovuje, tak je to super. Mne uz je skoro maly i to mondeo. Kdyz uz se nejezdi v teto dobe na dovcu a nenapraskam kufr, tak bych obcas potreboval 7 mist :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 28.01.2021 17:40

Na dovolenou zásadně sám :mrgreen: Takže to bude O.K., kolo na střechu, do kufru se narvu s přehledem :-)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 28.01.2021 18:11

Tak sam bych klidne jel rovnou na tom kole a auto bych ani nepotreboval :mrgreen: ale to uz jsem si uzil tak 30 let dozadu...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 29.01.2021 17:46

Před chvílí u Nové Paky v kopci uvízl kamion a zespodu ho do kopce všechny kromě rapida objeli.Toho jsme museli tlačit asi 100m tak pozor na to.On je docela lehkej na předek a tříválce asi všeobecně všechny.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13064
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 29.01.2021 18:52

Záleží co měl obuto.😉
A co bylo mezi volantem a sedačkou.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů